Khamis, 18 Disember 2014

LAGI DARI USTAD COOL





FACE BOOK

di Kala orang bukan islam mempamerkan konsep kasih sayang, ada sebilangan orang Islam pula pamerkan kebencian, perkauman dan permusuhan.
di waktu orang bukan islam sedang berusaha mempamerkan budaya debat dan wacana tentang agama, ada jabatan-jabatan agama Islam menggunakan kuasa halang budaya wacana yang melibatkan islam.
Sebagai orang islam, saya malu dengan budaya sebilangan orang-orang islam yang pamerkan tindakan memalukan imej Islam ini. Islam yang saya fahami, amat bermaruah dan cukup indah. Bukan seperti yang mereka pamerkan.


IKUTI:



---------

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

kemana ostad pelanduk dua setrupa menghilang?

Tanpa Nama berkata...

Ustaz tahi

Tanpa Nama berkata...

Cakap islam itu indah tapi nasih menindas penganut agama lain.apalah kita dapat dengan merampas kitab agama lain.apakah kita mahu jadi monyet terkinja2 membuat bantahan dikedutaan negara yang buat perkara yang sama dengan merampas alquran, mengecop kitab dan melarang penyebaran islam dikalangan kafir?

Tanpa Nama berkata...

Ust rais syaitani penghasut

Tanpa Nama berkata...

Kalau tak malu melanun negara cam mana nak malu buat seperti yang diwar-warkan islam itu indah.entah2 kalau dah hudud kaki dan tangan rakyat yang dimangsakan....kena potong