Sabtu, 19 Mac 2016

BERITA BAIK SAMPAI







GEROMBOLAN

JOHOR 

BANGUN

MELAWAN

Lebih 1,000 ahli Umno sokong Deklarasi Rakyat

Pada hari sama Mahathir Mohamad merayu anggota Umno mengemukakan usul tidak percaya terhadap presiden parti itu, di Pagoh lebih 1,000 tandatangan diturunkan untuk menyokong Deklarasi Rakyat.
Dengan slogan Selamatkan Malaysia, Deklarasi Rakyat itu dibuka untuk delegasi ahli Umno yang menghadiri mesyuarat cawangan dalam bahagian Pagoh hari ini.
Perasmian mesyuarat itu dilakukan  Muhyiddin Yassin, diadakan di Kompleks Pekembar tengah hari tadi.

BERITA BAIK

woit
bila musuh bergaduh
ini tanda baik
bila musuh bergaduh
panaskan lagi suasana
sokong yang lemah
bila lemah jadi kuat
tukar sekali lagi
alih sokongan
kah kah kah
musuh kepada musuh
ialah kawan kita

LAWAN TERUS


------

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Aku nak tanya ahli2 UMMMM NO. Kalau korang, sebagai ahli, takda kuasa nak melantik atau nak menurunkan ketua, buat apa jadi ahli???

panglimo potaseh berkata...

Untuk idup kita kena lawan .. lawan cara yahudi .. lawan cara arab .. terpulang pada lu .. rosmah guna najib untuk lawan .. razak bagindo guno altantuya .. hadi sanggup tukar jubah pada jubow untuk lawan .. lawan untuk tombolok .. bukan kirna igama atau kaum. Tu sebab madey sekarang ni sekapal dengan kit siang.

Dolu madey bawak masuk nuar untuk lawan .. sekarang madey mintak tulong pakatan untuk lawan .. jangan tanya esok kita cari sapa untuk lawan .. ingat jam lawan kita bersatu tapi ingat .. ingat .. tombolok masing-masing.