.

Sabtu, 19 Mac 2016

SIAPA ORANG ITU












SiAPA KETUA

KOMPLOT iNI




‘Saya tahu siapa berkomplot nak jatuhkan Najib’ – Muhyiddin

 | March 17, 2016


PETALING JAYA: Muhyiddin Yassin mengakui, memang wujud komplot yang mahu menjatuhkan Najib  sebagai Perdana Menteri.
Malah, beliau menegaskan komplot terbabit turut mempunyai matlamat untuk menumbangkan kerajaan.
“Bila timbul isu komplot untuk menjatuhkan kerajaan saya tidak terlibat walaupun ada usaha yang dibuat oleh beberapa pihak datang jemput saya, tapi saya kata tidak kerana saya tak mahu jadi sebahagian daripada itu.

KALAU BETUL

ADA KOMPLOT 

RAKYAT SENANG 

KITA SUKA HATI

TAPI ....

SAPA KETUA

KOMPLOT INI?
----------

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

slow la org johor ni...komplot tu adalah pembayang je, maksudnya ialah beg birkin..ni antara sosok warga johor..semuanya dia tau, baik ilmu agama ilmu hakikat ilmu makrifat ilmu gaib, tapi hanya belajar dlam kelas, dlm madrasah, atas gunung ledang, namun bila berhadapan dengan suasana realiti, masing2 takut dan amik jalan mudah yakni selemah2 iman adalah tegur dlm hati, hakikatnya kocek terus terisi dengan wang, fulus..gua masih ingat, kalo tak kerana umno bn buat bukit pelupusan samapah disuatu tempat dijohor, pasti rakyat johor takkan bangun melawan umno bn..org tua cina LKS sorang je masuk johor, sudah bergegar kemaluan kemelayuan disana..agaknya bila yang mulia sultan mahu keluar malaysia..tunggu jadi agung ekk ekk ekk..

Tanpa Nama berkata...

Dah kena tendang keluar, baru nak berkicau. Bekas YemBi Kedah pun sama 2x5. Masa dalam guni beras, semua senyap melantak, semua halalun untuk dibelasahun. Bila dah dipaksa di luar, baru laa kulu kilir cakap saya tahu itu, saya tahu ini... Macam ni ke nak selamatkan Malaysia?