.

Sabtu, 19 Mac 2016

KES BELUM SELESAI









JELAS

KES RASUAH

SRC & 1MDB

BERTERUSAN

TAK AKAN TAMAT

SAHiNGGA NAJiB

DIUNDURKAN

KEROSAKAN

MAKiN MELEBAR


Badan Peguam M'sia lulus usul gesa penyingkiran AG

Ahli-ahli Badan Peguam Malaysia telah mengundi untuk meluluskan satu usul semasa mesyuarat agung tahunan (AGM) hari ini menggesa penyingkiran Peguam Negara (AG) Mohamed Apandi Ali daripada jawatannya.

Ini telah disahkan oleh peguam yang hadir di AGM tersebut, walaupun mereka enggan mendedahkan maklumat lanjut sementara menunggu kenyataan rasmi dari Presiden Majlis Peguam, Steven Thiru.
Badan Peguam itu mahukan penyingkiran AG berikutan keputusannya untuk tidak meneruskan dakwaan terhadap Najib berhubung dengan deposit wang yang besar di dalam akaun Najib.
KAH KAH KAH

gwa udah bilang

kes ini x abis

putar  putar

balik tang tu juga

makin ramai 

percaya najib

rembat duit

KAH KAH KAH

-----------

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Hihihihihi....mna dia nk lari... Mna dia nk pegi...kahazatanitan..... Bleh pgi tk tk lama laa....mna dia nk sembunyi....kta tunggu episud seterusnya.... Jk peguam negara guna kulit khinzir tampal kt muka tk tau laa.... Puguam negara angin berdengung.
..

usop ali berkata...

yang tak percaya tu...golongan bodoh....bangang bin bahlol jer.apa punya tur la golongan semacam ni...bodoh x boleh diajar....kah kah kah.....puiiii

Tanpa Nama berkata...

bro..cuba la logik sket..kalo najib turun, macam ne dia nak bayar hutang2 patuh syariah yang bernilai jutaan rm setiap bulan. duit 2.6 b tu dia sudah pakai..sekrang kena bayar hutang2 yg patuh syarih yg belum ditolak zakat..lu ingat bank2 tu nak lepaskan mcm tu je..sb tu la najib ditekan dari luar negara..pastu kat msia la dia ada kes src..kes src ni la yg bole didakwa..lu ingat, najib bole bisnes ikan bakar dgn jamal baju merah utk bayar hutang..lu ingat, zahid hamidi bole ajak jual kelapa utk bayar hutang..sebulan je bernilai juta2 bro..ingat juta ringgit bukan belalang juta ataupun khairy juta opss silap KJ..najib takkkan turun selagi hutang dia tak selesai..mungkin gak najib dan suaminy rosmah sedang mbuat hutang2 baru..atau buat istana di padang pasir..