Khamis, 27 April 2017

KERETA PENUH SESAK DI LEBUH RAYA










HUBAYA

HUBAYA MAT

JANGGUT PAGAR 

SDG BERSUARA

Nik Abduh yakin PAS menang paling kurang 40 kerusi, 5 negeri

 | April 27, 2017
Nik Aziz berkata sekiranya berkuasa, PAS dapat meminda pelbagai enakmen syariah lain





ALOR SETAR: Ketua Pemuda PAS Nik Mohamad Abduh Nik Abdul Aziz hari ini meluahkan keyakinan parti Islam itu akan memenangi sekurang-kurangnya 40 kerusi Parlimen, di samping memerintah 5 negeri, pada pilihan raya umum ke-14.

“Pemuda PAS mampu merealisasikan hasrat Presiden PAS untuk memenangi minima 40 kerusi Parlimen dan mentadbir 5 buah negeri; dengan komitmen Pemuda PAS untuk meletakkan lebih ramai calon muda dan menguasai 60% undi anak muda di setiap kerusi yang ditandingi,” kata Nik Abduh dalam ucaptama pada Muktamar Dewan Pemuda PAS di Kompleks PAS Kedah, Kota Sarang Semut, Alor Setar.

BILA PAS

MEMERENTAH

BANYANGKAN

RIBUAN KETA

MINI COOPER

AUDIQ7

VELFIRE

BENTELY 

DI LEBUH RAYA

AYAM SIAM

CABUT LARI

TIKUS MONDOK

NAIK BASIKAL

BABI BERHIJRAH

PERGI EROPAHN


------------------

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

dengan komitmen Pemuda PAS untuk meletakkan lebih ramai calon muda - itu ayat kita baca beri maksud bongkak dengan keupayaan sayap yang dia jadi kepala, dan jugak maksud tamak mahukan lebih ramai calun datang dari sayap yang dia jadi kepala. Yang nombor dua tu adalah satu perebutan dengan geng otai pas dan jugak geng ugama. Kita lihat siapa kena. Kuikuikui

Tanpa Nama berkata...

Ya, negara makin maju aman sentosa dgn PAS. Ramai rakyat dapat bergaya gi solat berjwmaah ke masjid, surau dan ceramah dgn Vellfire, Audi, Minicooper, Porsche, Ferrari ala UAI kerana keberkatan rezeki dibawah pimpinan PAS.

Tiada lagi kereta2 merapu spt Proton Saga BLM, Kancil, MyVi dan kereta2 murah lagi haramjadah menyakitkan mata memandang atas jalanraya lagi. Haji Hadi pula meluncur laju dgn Sotong Terbang laksana Buraq.

Ini hikmahnya PAS jadi ketua segala parti yg ada. Dan yg paling aku tunggu ialah Hishamuddin Rais pakai serban kain kapan sebakul mcm Tontonwi tu. Serta memberi kuliah Bidayatul Hidayah di Masjid UM.. Syukurrrrr...

Nota: Tiada salah berangan dan mimpi dan juga mamai siang dan malam mcm Nik Abuduh. Sama mimpi2 melayu mcm Dr Maza cakap. Islam dieksploit hingga Melayu terus maintain bodoh abadi tahap gaban.

Tanpa Nama berkata...

Deposit saja sudah juta juta

Kaya orang orang PAS nih

Ada MASYOOOOOKKKKKKKKKKKKKKK