.

Khamis, 27 April 2017

TOK AJI BUAT TEATER





LI INGAT

LU SAJE

PANDAI

BUAT TEATER

TOK AJI PUN

DAH PANDAI

ADA TEATER

KHAS UNTUK

MUKTAMAR


Siasat semula kes 1MDB, desak Ulama PAS

 | April 27, 2017
Mahfodz Mohamed turut menggesa kerajaan BN di bawah pimpinan Najib Razak tidak terus berada dalam sindrom penafian apabila isu 1MDB dibangkitkan negara lain.







ALOR SETAR: Dewan Ulama PAS hari ini mendesak pihak berkuasa menyiasat semula skandal 1MDB bagi memastikan pihak yang terbabit dalam salah laku menerima hukuman setimpal.

Ketuanya, Tuan Haji Mahfodz Mohamed berkata, desakan itu bertujuan menyelesaikan isu kehilangan wang negara dan mengelakkan ia terus tergantung serta menjadi tanda tanya rakyat.

teater dipentas

kerana ramai

ahli parti masih

tak puas hati

terus tanya

hal sapa

dapat dedak 

1mdb najib
--------------

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Syabas Pak2 Aji. Muka lobai2 dadak tetiba jadi penista agama.

Ko nak TEST lobai2 ni ikhlas ke idak berjuang, ko gi sebut hal2 parti AMANAH kat telinga derang. Soheh berkarung sumpah seranah kluaq dari mulut dedak lobai2 ni punye.

Kahkahkah.. ko kene kuat hati sikiek nak test bende ni. Kalo x larat kene kuntau, lobih baik diam saja.

Tanpa Nama berkata...

Makan sorang sorang

Kentut bau KASTURI

Biasa lah

Bau kentut dalam Q7 bagai bau wangi kasturi

Dah di tanya tanya kena pulak KONGSI BAU KENTUT

Biasa lah

Melayu Melayu kan KEDEKUT

Romayang petrok berkata...

Waalamak...jangan ingat kalau lu orang desak siasat imdb najib lupa siapa dia bagi duit juta-juta. Dah takut le tu !!!!

Tanpa Nama berkata...

Sembang kencang bukti tak ada.butoh la penyokong pakatun ni.semua percaya bulat2 rafizi mahathir tian chua.lanchau sekor2.