Jumaat, 16 Jun 2023

BERAHI SELUAR DALAM



Warga Bangladesh curi seluar dalam nyonya dipenjara 3 bulan

MELAKA – Seorang warga Bangladesh dijatuhi hukuman penjara tiga bulan oleh Mahkamah Majistret Ayer Keroh di sini hari ini atas pertuduhan mencuri sehelai seluar dalam milik wanita berusia 57 tahun di sebuah pangsapuri di sini minggu lalu.

Majistret Nurul Asyikin Rosli menjatuhkan hukuman itu terhadap Hossain Md Iqbal, 32, selepas pelayan pelanggan sebuah pusat hiburan itu mengaku bersalah atas pertuduhan yang dibacakan jurubahasa mahkamah.

Mengikut pertuduhan, Hossain didapati telah melakukan kesalahan mencuri sehelai pakaian dalam bernilai RM5 milik seorang wanita berusia 57 tahun.

Kesalahan itu dilakukan di sebuah rumah di Taman Hilir Kota 1, Jalan Merdeka dalam daerah Melaka Tengah di sini kira-kira pukul 3.30 petang 7 Jun lalu.

Sabit kesalahan, tertuduh boleh dikenakan hukuman penjara maksimum tujuh tahun atau dengan denda atau kedua-duanya sekali mengikut Seksyen 379 Kanun Keseksaan.

Mengikut fakta kes, pengadu ketika berada di kediamannya menyedari sehelai pakaian dalam miliknya yang dijemur di hadapan rumah telah hilang.

Pengadu kemudian memaklumkannya kepada pihak pengurusan pangsapuri sebelum melihat rakaman sistem kamera litar tertutup dan mendapati seorang warga asing dikenali telah mencuri pakaian dalamnya itu.

Terdahulu, Timbalan Pendakwa Raya Muhamad Ehsan Nasaruddin memohon mahkamah mengenakan hukuman penjara mengambil kira kegusaran masyarakat sekiranya tertuduh bebas dan kembali ke kawasan berkenaan jika dikenakan denda.

Hujahnya, perlakuan tidak bermoral tertuduh itu sebagai warga asing juga tidak patut diterima.

Tertuduh yang tidak diwakili peguam, merayu hukuman denda rendah.

Selepas mendengar hujahan kedua-dua pihak, mahkamah menetapkan tertuduh dipenjara tiga bulan bermula dari tarikh ditangkap 12 Jun lalu. – 

WOIT

BERAHI INI

ADA SERIBU

SATU MACAM

AMIN

ADA SUKA KULUM

ADA SUKA TELAN

ADA SUKA JILAT

ADA SUKA HIDU

ADA SUKA UNIFORM

ADA SUKA ROTAN

ADA SUKA

KENA IKAT

MACAM MACAM

AMIN

INI SEMUA

NIKMAT SEX

AMIN

SELUAR DALAM

TERPAKAI ADA

DIJUAL

AMIN

BANGLA INI SUKA

SELUAR DALAM

AMIN

INI TAK SALAH

YANG SALAH

DIA CURI 

SELUAR DALAM

AH SOO

KAH KAH KAH

KHALAS

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Kah kah kah seluar dalam Aunty dah tak selamat wuek, ada bau wangi kah? Kah kah kah susah amat berat

Tanpa Nama berkata...

Kah kah kah seluar dalam Aunty dah tak selamat wuek, ada bau wangi kah? Kah kah kah susah amat berat

Tanpa Nama berkata...

ini bngla tak ad internet ka..