Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 19 Mac 2009

BN BOLEH MENANG SELESA – berita hairan


Bekas Ahli Parlimen Bukit Gantang, Datuk Tan Lian Hoe, berkata Barisan Nasional (BN) mampu menang selesa pada pilihan raya kecil Bukit Gantang, 7 April ini, kerana kelalaian wakil pembangkang yang dikatakan tidak lagi mengendahkan nasib pengundi di kawasan itu.

Tan berkata, hasil pemantauan dan kunjungannya ke kawasan parlimen itu mendapati, nasib pengundi terabai dan tidak mendapat pembelaan sewajarnya daripada wakil pembangkang yang sebelum ini banyak menabur janji manis semata-mata untuk meraih kemenangan pada pilihan raya umum lalu
.

kah kah kah…KAH KAH KAH…. kah kah kah

woit… MANGKOK INI DARI PLANET MANA?.... kah kah kah

kah kah kah …. MANGKOK INI UFO YANG BARU LANDING KE?....kah kah kah

kah kah kah…. ADA LAGI KEMPEN JENIS INI…. NI MACAM KEMPEN MI SEGERA…. kah kah kah



18 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

SIKIT PUNYA MANGKUK!
Semasa di Permatang Pauh dan Kuala Terengganu begitulah cakap Najis tapi keputusan tak memihak UBN. Apabil kalah nanti depa kata'Itulah demokrasi di Malaysia' jika menang TERUK nanti dibagi kepada PR

SL Chan berkata...

cabai betul sibangang tan ini...tak ada apa-apa yang baru nak dibangkitkan ..asyik terabai , pembelaan janji manis...oooi apa lancxxxl cakap..pergi tengoklah kat cermin tu ...boleh cakap orang lain tapi sendiri dah jadi macam mana????jangan jadi anjing upahan gerombolan lagi!!!! pundek!!!dah cukuplah tu!!!

samilux berkata...

dia dan BN sah selesa...tak tau atau saje semua rakyat purata tak selesa langsung ..
politikus ...gara2 BN rasanya tak selesa jugak ...

Pak Sako berkata...

Apa lagi yang 'mereka' boleh katakan untuk naikkan semangat 'org-org suruhan'? Takkan lah nak mengaku kalah..!! nanti MISS SOROOOO...!
Jika dah awal mengaku kalah, alamatnya tak melimpahlah RM... org atasan mesti kecilkan budget. Cakap semua orang boleh cakap. Yang pasti, sama-sama kita tungguuuuu....

Tanpa Nama berkata...

aku sokong...BN memang bleh menang,menang dgn selesa...boleh...memang boleh...

boleh blah....

kha kha kha kha kha....

momotaro berkata...

diorang nie semua tengah menipu ... biasala la.. berita hairan kan milik diorang.... diorang sebenarnya dah takot dah... bontot pon dah tak reti duk diam sebab umno dah nak tutup pintu dah... hehehe

Tanpa Nama berkata...

memanjang nye menang selesa..tup22..kalah yang tak selesa..waktu keputusan diumumkan pun tak hadir..selesa apa kejadahnya!!!

Johan berkata...

haiya auntie,lu pi duk diam2 la...kahkahkah

roti john sedap berkata...

MENANG dgn selesa?! MENANGgung malu la kau lepas p/raya kecil nanti!! KAH KAH KAH

zman berkata...

Korang tak tau ke beribu ribu ribu orang tengah isi borang nak masuk umno!
Borang pinjaman segera + tekun.

Danielle_Corleone berkata...

http://www.brudirect.com/DailyInfo/News/Archive/Mar09/18/nite01.htm

Baca di sini. Pak Lah sudah bohong lagi!

jebatderhaka berkata...

jangan di layan lembu kacukan macau nie.

tumpang lalu pak rais...

http://jebatderhaka.blogspot.com

Tanpa Nama berkata...

http://www.boston.com/bigpicture/2009/03/scenes_from_the_recession.html

3viL X eIjI berkata...

Kahkahkah!

menang selesa?

ni apa punya statement bingai ni?

memang,BN mmg boleh menang..

menang sorak je la..

hamjadah punya BN..

Tanpa Nama berkata...

biorkan deme syok sendiri...

mamai72 berkata...

Ayat yang sama ku dengar semasa dua pilihanraya kecil yang lalu....
nasib rakyaat terbiar dibawah PR.....
yang mereka lupa sudah 51 tahun nasib rakyaat terbiar dibawah BN....

Tanpa Nama berkata...

Memang la terabai...dah lama dah wakil rakyat tu meninggal. Yg SPR lambat sangat buat prk kecil buat apa? Tongong punya olang!!!

Tanpa Nama berkata...

kah..kah..kah..

harapan la nak menang..kalah bergaya pun belum tentu lagi.