Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 19 Mac 2009

UMNO BAHAGIAN PAYA BESAR MAHU ADANAN LETAK JAWATAN -bernama




Umno Bahagian Paya Besar hari ini menggesa agar Menteri Besar Pahang Adnan Yaakob meletakkan jawatan sebagai mengambil tanggungjawab di atas keputusan Lembaga Disiplin parti yang mendapati empat wakil rakyat Umno dari bahagian itu bersalah melanggar Perlembagaan parti dan Tata Etika Ahli.

Ketuanya Ahmad Tajuddin Sulaiman mendakwa pihaknya mempunyai saksi bahawa keberanian keempat-empat wakil rakyat tersebut yang secara terbuka mencabar etika parti, adalah didalangi oleh Adnan sendiri.

"Umno Bahagian Paya Besar merakamkan rasa kesal terhadap tindak tanduk Pengerusi Badan Perhubungan Umno Pahang dan berpendapat beliau hendaklah mengambil tanggungjawab dengan meletak jawatan sebagai Pengerusi Badan Perhubungan Umno Pahang," katanya dalam satu kenyataan yang difakskan ke Bernama di sini, hari ini
.


kah kah kah… BAGUS … BAGUS… BAGUS…. LAWAN… GADUH...kah kah kah..

kah kah kah….ANGKAT TANGAN KIRI BUAT PA CHU CHENG… kah kah kah..

kah kah kah… ANGKAT TANGAN KANAN BUAT TOCHENG…. kah kah kah…..

kah kah kah…. INI BERITA GUMBIRA UNTUK ORANG PAHANG…. kah kah kah...

kah kah kah... KIPAS LAGI... KIPAS BAGI DIA PANAS.... kah kah kah



10 ulasan:

cerek itam berkata...

bagussss.gaduh-gaduh,gasaklah lagi,pakai boxing melayu ke,boxing siam ke.bior sampai 127 pusingan macam Joe Labi lawan Rocky Labu....ada jampi-jampi lak tuh...wakaka kelakarler gerombolan Amaeno ni.

john rambo berkata...

yaaaaa....maaaari mari mar...
panassss panaaaassss
kasi kipas lagi sama diaaaaa

mamai72 berkata...

Lepas nie meteri besar umno mana pulak nak kena letak jawatan yer....

umno nie memang dah teruk betul dah tak releven lagi

LeeSlimShady berkata...

Kah..kah...kah......

Orang kuat mat monggol sepatutnya dah lama tertonggeng...

haaa...tu tunjuk fuck lagi

fredo berkata...

hahaah..padan muka tok nan!!

dr dlu lg mmg aku nyampang kt ko ngan geng2 ko..

ko igt kiteorg ske sgt ble ko dtg kg dlu..??

sori la weii.. kiteorg saje nk duit ko jek!!! wkakaakka!!!

kalo ko nak tau, air sirap yg ko mnum tu pon mmber2 aku da celup jari!!

wkakaakakak!!!!

hello!!! helooo!!!

apakabar org pahang!!!

kah kah kah!!!

Tanpa Nama berkata...

Polis menemui dua kertas putih dan sepotong kayu kecil, dipercayai dijampi, yang diselitkan secara misteri di bawah meja Datuk Seri Abdullah Ahmad Badawi di bangunan Umno.

Ketua polis daerah Dang Wangi, ACP Zulkarnain Abdul Rahman hari ini dilaporkan mengesahkan penemuan objek tersebut, tetapi beliau enggan memperincikannya.- malaysiakini

HANTU KOPEK PUNYA KERJA KER?.. DEPA MAIN JAMPI2 LER PULAK.. YEAA.. YEAAA.. JAMPI2.. SEMBUR2 SIREH.. KAT MUKA MASING2.. MINTAK TOLONG AYAH PIN..

jebatderhaka berkata...

4 ekor lembu wira tempatan,
heboh di bincang dalam blog dan koran,
perangai sekor-sekor dah macam setan,
di paksa Adnan kayu balak letak jawatan.

kah kah kah.....

dari melaka sampai ke kuantan,
kena tempias di daerah pekan,
ali rustam sudah di kuburkan,
tinggal barua adnan nyawa-nyawa ikan.


kah kah kah.....
wira pahang sudah bicara,
mau adnan letak jawatan penyudah cerita,
habis la aku habis la kita,
adnan yakoop terduduk garu kepala.

kah kah kah....lagi..lagi...
org asli sorak gembira,
MB di paksa oleh pandekar kita,
adnan mula pasang langkah cerita,
tu packing tu baju nak lari kemana??

kah kah kah.....
pasai 4 lembu UMNO punya angkara,
di paksa letak jawatan di akhir cerita,
adnan mula sakit dada,
hilang la kayu balak..lari la macai dia, hilang la punca....

kah kah kah...lagi ma...gua mau lagi...

ali rustam sudah masuk wad sakit jiwa,
datang la unta bawa cerita,
ali rustam tersenyum hati terasa lega,
kini andnan yakoop punya ceita,



sekian....

http;//jebatderhaka0.blogspot.com

samilux berkata...

....bukannya boleh caya politikus2 semua gaduh gaduh semua pocket sendiri aje jaga publisti aje

Tanpa Nama berkata...

juak2 ameno paya besar tu clear sgt ker? tok nan tolong tgk skit..

geng ameno pekan plak camne? sape yg bg kebenaran c4 utk bunuh org?apsal rekod arwah altantunya masuk malaysia terdelete plak...apa kejadahnya abg2 polis yg selubung tu letupkan arwah?

ini adalah sbhgian persolan yg rakyat nak sgt tau jwpnnya...klu gerombolan bleh jwb dan satelkan cpt tak pyh puad zakarshi,zahid hamidi brbelit2 mmpertahankan hujah rasuah dan main duit dlm ameno

Hamba berkata...

yA! yA! MARI KITA SEMUA TUNJUK BONTOT KAT DIA PULAK...PADAN MUKA KAU, SAMSENG!!!!!