Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 14 Mac 2009

USUL GANTUNG GOBIND KERANA ALTANTUYA - mKini



Wakil BN bercadang menggantung tugas ahli parlimen DAP Gobind Singh Deo selama setahun kerana dianggap menghina dewan berhubung tuduhannya terhadap timbalan perdana menteri semalam.

Wakil rakyat Puchong semalam digantung sehari dari Dewan Rakyat selepas mendakwa Datuk Seri Najib Razak terlibat dalam pembunuhan Altantuya Shaariibuu.


kah kah kah… PELIK…. PELIK….. YANG MEMBUNUH TAK DI GANTUNG …. …YANG MENYOAL KENA GANTUNG….. kah kah kah….

woit… KALAU GOBIND DI GANTUNG SATU TAHUN APA AKAN JADI DENGAN KES PEMBUNUHAN ALTANTUYA ?.... kah kah kah..

woit... BENGGALI PUNYA SUSU.... NAJIB DAPAT NAMA.... kah kah kah



9 ulasan:

Khun Pana aka johanssm berkata...

Memang betul .

Yang rogol tak dimasuk penjara.
Yang kena sumbat masuk penjara ialah Ketua Menteri Pulau Pinang !

Yang tak mau beri Perak buat undi baru tak di saman.
Yang kena saman ialah 6 orang tulis dalam blog.

Yang buat ucapan zionist dan racist tak di tangkap
Yang kena tahan ialah seorang pemberita!

Yang kelentong dalam Utusan Meloya pasal azan tak di lokap.
Yang kena lokap dan kena makan telor ialah Theresa!

Pasal lembu , SPRM umumkan ada KES !
Pasal Range Rover , Benz 2 biji . Balkis ,rumah rumah di Saudi , lancung dan lencong pakai wang rakyat, SPRM lebeh senyap dari lipas dan tikus!

Mat Mongol yang bunuh tapi Bengali kena gantung!
Ini macham umno makan rasuah tapi purtan yang kena..hahaha
Kelab Lesbo tak keluar buat demo untuk selamatkan purtan ni ke? hahaha

Tok Uban berkata...

Ala...takkan kau tak tahu sham....masa nilah nak bodek...mana tau boleh dapat jadi menteri...kahkahkah

Tanpa Nama berkata...

itu la namanya undang2 bertamadun orang grombolan........buat aduan yang kena adu di tangkap yang salah bebas.....

aku rasa orang umno nie semua takut kat mat C4 pasal tu la kena sokong habis-habisan

Tanpa Nama berkata...

Salam Bro

Umno ni memang sial n cilaka n bangang n bodoh
n bebal n ci*** n cila** n bangsat n
pund** n

Umno ni suka UMNO tu jadi MEGAH tapi bila ISLAM PUNAH UMNO megah dan SUKA

Umno memang sial bro

Asrol Budi berkata...

tahun depan polis ngan sprm boleh buat parti sendri... pastu boleh join umno,,.,

umno rasuah,,
polis rasuah
sprm rasuah,,

lama-lama hancur malaysia....

Tanpa Nama berkata...

salam sahabat, ni mcm kes nak balas dendam kat perak je.....mnm4774

Tanpa Nama berkata...

BERSATU BERMUPAKAT,MENUJU MASYARAKAT YANG BERMARUAH,CHANGE IN PRU 13.
BRAVO ABANG HISHAM.
JADIKAN SATU MATLAMAT KITA SEMUA.
DARI PERLIS SAMPAI JOHOR,SABAH SERAWAK MENUJU SATU MALAYSIA.

jebatderhaka berkata...

ka kah kah.....

ini undang2 kita namakan family planing..

apa nak pelik abg2 suma...korang baru turun dari langit ke???
sebelum nie pun dah bnyak hal mcm nie terjadi...
kita layan je laaaa

kah kah kah...

hppt://www.jebatderhaka0.blogspot.com

Tanpa Nama berkata...

kah..kah..kah..

orang yang membunuh tak digantung,orang yang menyoal digantung;

menteri yang bodoh diperpandaikan,rakyat yang pandai diperbodohkan;

sedekah lembu dikecohkan,beli kereta dirahsiakan;

-brontok-