Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 14 Mac 2009

LANUN MENYERANG LAGI


Pokok Demokrasi di Ipoh di serang sekali lagi Jumaat kelmarin.

YB Nga Kor Ming berkata kamera CCTV yang telah dipasang telah dapat menangkap gambar serangan tersebut.

Nampaknya laporan awal adalah salah dan tidak tepat. Serangan ini bukan serangan lanun.

Ini dibuktikan bahawa penyerang datang dengan kereta dan bukan dengan Tongkang.

“We can see from the footages that a car had driven up to the tree at exactly 1.30am on Friday. The driver reversed to park his vehicle quietly and then switched off his car lights to hide himself.

“Then you can see the monkey getting out of the car and using something that looks like a hammer to bash the plaque,” he said at a press conference here.

Justeru telah sah mengikut kata YB Nga yang datang menyerang ialah cikah dan beruk.

Hingga ke hari ini masih belum di ketahui cikah, kera, beruk, siamang atau lotong jenis mana yang datang membuat serangan ini.

Apakah beruk-beruk ini menyerang pokok demokrasi ini kerana telah hilang mata pencarian terutama kontrek mencari kutu kini tidak boleh lagi diberikan sesuka hati melainkan secara tender terbuka.

Beruk beruk ini mungkin kelaparan kerana telah lama tidak dapat merasa nikmat kutu.




13 ulasan:

jebatderhaka berkata...

kah kah kah...

nie beruk@monyet tgn panjang pirate of carribean...

kah kah kah...anak beruk mak bapak kot perangai beruk!!!

nie mesti suku sakat lajin anak haram jadah punye keja....

muke dh nak dekat ngan beruk...perangai sama cam beruk...
kot2 main ngan binipun gaya beruk..
kah kah kah...

gelak, gelak jugak...

http;//www.jebatderhaka.blogspot.com

Tanpa Nama berkata...

The tree, the tree, the tree.
Is the tree OK?

plaque or plague dun care maa.

Sudin berkata...

Salam abang isham,

anggota PDRM banyak menyamar sekarang ni,
membuat provokasi,siang malam mereka berkeliaran diIpoh..........

Tanpa Nama berkata...

http://www.gutteruncensored.com/2009/03/this-is-now-5th-time-google-deleted.html
Bolih jadi ini di pengaruhi olih CELAKA dari pari lanun, kepala lanun dan saudara mara makan steak, lanun kecil makan roti chanai, rakyat biasa makan rumput gulai tahi ayam, tolong tunjuk kan gambar ini kepada orng kampung, adakah ini dipanggil segi bangsa agama dan negara? adakah halal jika menteri & anak menteri sendiri berkhalwat, berlesbion, minum arak? ini di panggil ajaran apa- BAPA ? Kalau anak sendiri tidak bolih dijaga dan di arah ke arah baik, macham mana nak jaga negara, bangsa dan agama. Ini bukan bukan nya ketuk agama, ini tunjuk kepada rakyat siapa yang penipu dan ular pertama dalam negeri ini. Bertaubatlah hai menteri, tolong jangan gurmah dan tipu sangat macam si lingam.

Mohd berkata...

Betul kata sudin ...
Di Perak dan seluruh jajahannya dipenuhi 'pets' UMNO, ke mana pegi pun ada yg mengekori, terutama para bloggers.. kini plak para 'pets' nie... agak berminat dgn pengunjung dan pengomen blog plak ..
kes naya la rakyat Malaysia nie... ada pasukan polis tp jd 'pet' UMNO.
Biar la... ALLAH tlh memperlihatkan sesuatu yg diluar jangkaan kita manusia. Keburukkan UMNO dpancar jelas oleh ALLAH kpd sekelian penduduk malaysia.
Siapa jaguh MELAYU, Siapa PERKAUMAN,siapa makan RASUAH, semuanay dibentangkan ALLAH satu demi satu.

Tanpa Nama berkata...

kita tahu siapa yang melakukanya tapi Rakyat tidak berani (TAKUT) bersuara, kerana tiada kebebasan bersuara..

Tanpa Nama berkata...

Hoorey

Liverpool 4
Man U 1

keylee daud berkata...

baru dapat power,nak test power...kekeke

Khun Pana aka johanssm berkata...

Larut malam , baru pigi pecah-pecah barang .
Ini bagai kerja orang Celaka , toyol dan hantu.
( Harap tuan/puan dari Melaka jangan silap terbaca Celaka bukan nya Melaka)

Penduduk Ipoh perlu awas mat rempit, mat gian , mat samun , mat polis kopi-O dan sekarang mat pecah harta benda.

Kita tunggu siaran video tangkap mat pecah barang atau lebeh di kenali sebagai monyet umno dari pihak PR Perak dalam youtube. Sebab rtm dan tv3 tak akan siar kan orang umno menyamar monyet.

Hmmm, rupa-rupa nya umno jadi monyet demi bangsa, agama dan negara.

Politikanjing(PA) berkata...

OITT..DIA ORANG SERANG GUNA BLANTAN KA? HAHA..

OITT..DIA ORANG SERANG GUNA PISTOL KA? HAHA..

OITT..DIA ORANG SERANG GUNA C4 KA? HAHA..

AUK AUK..DIA ORANG SERANG GUNA KERIS KA? AUKKKKKKKKK

http://politikanjing.blogspot.com

jawa peranakan berkata...

letak CCTV untuk pantau pokok?

HEBAT!!

Tanpa Nama berkata...

kah..kah..kah..pecah2 barang plak orang2 ni.patut letak c4 n periuk api kat tugu tu.baru meletup vandalisme tersebut.mesti takde bukti pembunuhan..hahaha..

-brontok-

Cubab berkata...

Siamang, Lotong, Cikah...

Macam penah kudengar nama-nama itu.. tapi di mana ya ?