Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 24 Jun 2009

SATU MALAYSIA DAH BOSAN






KERAJAAN NAFI PROGRAM BTN BERSIFAT PERKAUAMAN


KUALA LUMPUR: Kerajaan hari ini menafikan dakwaan bahawa Biro Tatanegara (BTN) terlalu menekankan hak rakyat berasaskan perkauman sempit sehingga menyebabkan perpecahan antara kaum.

Najib Razak berkata BTN, sejak penubuhannya pada 1981, melaksanakan program yang menepati objektif utama iaitu memupuk semangat patriotisme, membina sikap berteraskan nilai murni dan penghayatan cintakan negara di kalangan warganegara.

KAH KAH KAH…

kah kah kah… NILAI NILAI MURNI….PUKRAK APA?... kah kah kah…

kah kah kah…. ANAK ANAK KECIL BERMAIN API….PUKRAK APA NI? … kah kah kah…

kah kah kah…. DAH BOSAN DENGAR NEGERI INI CINA AMBIL…kah kah kah…

kah kah kah…. DAH BOSAN LAAAA.. DENGAR KETUANAN MELAYU…kah kah kah…

kah kah kah…TAK PAYAH LAAA CAKAP CINTA KAN TANAH AIR… kah kah kah…

kah kah kah…CUKUPLAH TIPU MELAYU….kah kah kah…

kah kah kah…HENTIKAN LAAA PROJEK BODOHKAN MELAYU…kah kah kah…

kah kah kah… MALAYSIA INI MILIK ANAK SEMUA BANGSA… kah kah kah..

kah kah kah… TAK CAYA TANYA KANG KONG DARI SINTOOOOK… kah kah kah..



12 ulasan:

Ikhtilaf berkata...

isyh en isham..
x bek cakap BTN nie terok..
kalo x de BTN nie, msti x ramai anak melayu yang nak jd gangster..
kan bagus de gangster melayu..
terjage cket cucu cicit..

Tanpa Nama berkata...

Kursus BTN Perbodohkan Kakitangan Awam....

BTN= Bersama Tundukkan Najib

AnakSemuaBangsa berkata...

bangun tidur aje..
menipu+menipu+rm+rm=rm+menipu+menipu+rm+rm=rm+menipu+menipu+rm+rm=rm
=PENIPU RINGGIT MALAYSIA gerombolan ni..

hampeh berkata...

ala BTN tu ... terap la lagu warisan.. anak kecil main api...
ketuanan melayu kunun..

tapi bila pilihanraya.. undi kaum lain mahu juga....

Tanpa Nama berkata...

nak tanya sikit .... berapa doh pitih habis dlm BTN, Rakan Muda & Tak Nak? ....

tak bolih tanya pun, marah jugak..it's not to question why, it's but to terima & be quiet..keh keh keh...

Kesian rakyat kena lebong sokmo...

Anak Malaysia berkata...

aku setuju BTN nih lebih kpd perkauman .. rasanya x pernah ada kakitangan awam kaum lain yg dipanggil ke kursus BTN .. saper bule konpemkan ..

Tanpa Nama berkata...

Mat Monggol jangan nak tipu. Mari kita tanya semua yang pernah berkursus dengan BTN. Semua kena dengar lagu anak kecil makan api....hahahahahhaha dikendalikan professor kang kong.
Mat Monggol Mat Monggol tak habis habis nak kelentong rakyat.

Tanpa Nama berkata...

berapa ramai yg bagi komen ni dah pegi BTN? jgn pandai nk komen je kalau x pernah pegi..

dah nama pun BTN, kem bina negara, x tau isi kandungan program ni jgn nak memandai..

anak malaysia,
BTN adalah diwajibkan utk semua kakitangan keraajaan sekali dalam perkhidmatan tanpa mengira pangkat dan bangsa..

saya dah pergi bersama dgn doktor2 dr kem kesihatan malaysia!

Tanpa Nama berkata...

Nma ja BTN tp program dlm 2 mmg lbh kpd perkauman pn... aku tau la sbb aku dh p... ketuanan melayu konon...

btn kpg gajah berkata...

hahahha aku pie BTN masa menuntut..semua bangsa sama dgn aku wajib pie..asyik cerita umno umno aja..bila kami bangkang sket..speaker chop kami Pro PAS apa kejadahnya statement abang Najib Pakar IT kita ni

.abell.habil. berkata...

saya ada pengalaman DIPAKSA menyertai kem BTN, pada februari tahun lepas.kem yang bertempat di ULU SEPRI,negeri sembilan.

kem berlangsung selama tiga hari,dua malam. apa yang di bincangkan setiap hari, adalah "jangan biar cina ambil negara kita".

saya cukup tidak suka mereka yang menidakkan kaum atau bangsa lain. meter perkauman dalam BTN adalah 100%.menyemai perasaan benci terhadap kaum india dan cina di kalangan anak muda.

saya masih ingat, jurulatih di situ bernama PAK DAUD, dengan kasar berkata "kamu suka sangat bagi muka pada cina2 tu, berak pun dia orang tak basuh".

adakah itu satu nilai moral yang baik buat anak muda belasan tahun?KAMI JUGA DIBERI AMARAN SUPAYA TIDAK MERAKAM SEBARANG ISI KANDUNGAN BICARA PERKAUMAN MEREKA.

kenapa perlu takut jika setiap bicara itu telus dan bersih?

Tanpa Nama berkata...

apakata ketuanan cina macam di Singapore atau Penang....kah...kah....kah