Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 21 Oktober 2009

GEMPAQ BEERITA – BERITA GEMPAQ



DULU MEMALI - ALTANTUYA - KUGAN - KINI TEOH

RAKYAT DULU DI BUNUHKAN





PAKAR : YAKIN 80% TEOH DIBUNUH

Seorang pakar patologi dari Thailand, Dr Pornthip Rojanasunand membuat kesimpulan yang mengejutkan dalam inkeus kematian Teoh Beng Hock pagi ini dengan menyatakan bahawa setiausaha politik itu telah dicekik sebelum jatuh dari tingkat 14 Plaza Masalam.

Katanya, terdapat tanda bulat pada leher Teoh yang menunjukkan dia 'dicekik'.

Menurutnya lagi, retakan pada tengkorak Teoh bukan satu kecederaan akibat terjatuh.

Manakala kecederaan pada lubang dubur Teoh, katanya, boleh disebabkan dicucuk dengan objek sebelum dia jatuh.

Ini, katanya, berdasarkan kepada gambar-gambar yang diambil di tempat Teoh ditemui jatuh.

Dr Pornthip membuat kesimpulan bahawa 80 peratus Teoh dibunuh dan 20 peratus dia membunuh diri.

Beliau memberi keterangan sebagai saksi pakar di inkues tersebut yang diadakan untuk menentukan punca kematian Teoh.

Dr Pornthip adalah pengarah dan pengasas bersama Institut Pusat Sains Forensik Kementerian Keadilan Thailanad dan dianggap pakar dalam siasatan kes-kes pembunuhan yang rumit.

KAH KAH KAH...

nota:
satu pun akhbar arus perdana
belum membawa berita ini.
mungkin talian internet
terputus atau semua wartawan sedang
membuat rekod dikir barat paling
lama dalam jamban kah kah kah




16 ulasan:

seliparjepun berkata...

SALAM...

HMMM..! GEROMBOLAN...KALAU KELUAR BERITA PUN...SILA BACA TERBALIK..

HAHHHHAHAAHA....

Keliwontron berkata...

Tapi gerombolan akan cakap masih ada 20% peluang lagi mah! Criminal case depends on 'beyond reasonable doubt ' principle . Org kata ...'mesti yaking saloh , hok tak yaking buwe kes ni!'

Tanpa Nama berkata...

Apakah pandangan daripada orang profesional boleh diterima oleh orang UMNO? Jauh sekali, inkues ni nak tujuk saja yang kerajaan memegang slogan 'pencapaian diutamakan atau rakyat didahulukan'
Nanti UMNO tembak macam-mam lagi sebelum inkues itu lebih korek kes Teoh

Tanpa Nama berkata...

hah! hah! hah!

satu lagi berita sensasi & irrelevant!!

sebab apa mat meloyau & mat hairan tak ambik pot..??
sebab diorg nampak Dr. 'Porn'thip adalah dokter yg meragukan krediabilitinya. .......mungkin ini dr lucah!!!

kepale bana ape porn porn ni.

kah! kah! kah!

mat sabung berkata...

al-fatehah memali :

Saksi2 utama dikehendaki:

madeeey kuteey - still alive
musee hitam - still alive
haneef ( KPN ) - still alive

So tunggu balasan cash didunia yang Allah s.w.t janjikan utk org2 yang ZALIM, atau pembalasan MAHKAMAH AGUNG diakhirat kelak!!

Jgn ingat umur anda yg panjang-manjang tu Allah bagi utk kau bersenang2 didunia ini, ini Allah kadikan supaya orang2 yang beriman berfikir..

Al-Fatehah para syuhada MEMALI!!

kukurkelapa berkata...

apakah pakar forensik di malaysia ni bodoh/diperbodohkan atau doktor sijil beli??..waduhh.!

Tanpa Nama berkata...

hahahahaha...wartawan sekarang sibuk cari berita sejadah tgh sujud...tu yang tak keluar lagi berita ni

zeqzeq berkata...

terror juga penangan Thailand yerr

berahim aley berkata...

apa susahnya, pegi tanya pendapat pakar patologi HKL tu..dia lg terrer buat diagnosis. tk caya cuba tanya dia..

shahmetal berkata...

Dalam court leh pakai percntage ke? Camtu kalau sabit kesalahan, jatuhkan 80% je la. boleh plak diskaun2 ye.

tajudin berkata...

Bro TT punya blog dah kira macam arus perdana jugak...

Tanpa Nama berkata...

kat malaysia pun ada pakar 4n6... tapi dia ambik kes pasal pantat jer, yg lain dia tak pakar!!!

Tanpa Nama berkata...

yang kat memali tu...dinamakan mati katak!
buang peluru jer...

DurianKampung berkata...

Aku ternanti2 apa lah yg akan diautakan oleh media pecacai BeeEnd ni nanti..

Tanpa Nama berkata...

Adalah diharap jangan Dr Pornthip akan menjadi mangsa macam Altantuya ataupun hilan macam Bala (pengintip swasta)yang sampai sekarang tak dapat diketahui dimana perginya..kena silap mata oleh David Copperfiled.

Kerajaan Pakatan Rakyat harus berhati hati dan harus memberi perlindungan rapi kepada Dr Pornthip kalau kalu ada tukang silap mata dari gerombolan.

Allahuakhbar Allahuakhbar.

DUMB DUMBER berkata...

satu lagi rahsia skandal akan terkubur begitu saje...dimana ketelusan sistem kehakiman kita akan diuji...