Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 7 April 2010

BETUL BETUL NAK TIPU MELAYU




CONTOH PEMIMPIN BERJIWA RAKYAT - PANDAI MEMIPU PANDAI MENYEBAT




USAH BANGKIT SOAL SIAPA CALON BN- berita hairan

Najib Razak meminta semua pemimpin dan anggota Barisan Nasional (BN) supaya tidak membangkitkan siapa yang bakal menjadi calon parti itu pada pilihan raya kecil bagi kerusi Parlimen Hulu Selangor 25 April ini.

Sebaliknya, dia , berkata mereka perlu menerima apa juga keputusan parti dan bekerjasama bagi memastikan kemenangan calon BN.

"Siapa-siapa yang diputuskan oleh parti...ringan ke, berat ke, terpaksa kita dokong...galas. Jangan pula kita merengek, mengutuk," katanya ketika berucap pada majlis jamuan makan tengah hari meraikan setiausaha politik di pejabatnya di sini hari ini.

KAH KAH KAH…

woit… NAMPAKNYA PELUANG MAT TAISON MAKIN CERAH… kah kah kah..

kah kah kah… PENYOKONG MAT TAISON MEMANG RAMAI..kah kah kah..

woit... MAT TAISON ANAK TEMPATAN... kah kah kah...

woit... MAT TAISON LAHIR DI SUNGAI TEMPAT... kah kah kah..

woit… KALAU MAT TAISON LAWAN PKR… JAMIN PKR KALAH…. kah kah kah…

kah kah kah…MAT TAISON BANYAK FULUS… kah kah kah..

woit… KALAU BANYAK FULUS BANYAK UNDI… kah kah kah…



8 ulasan:

merbok berkata...

agak agak penyokong mat taison berani tak letak banner mcm penyokong isa doraemon tu?

Tanpa Nama berkata...

nanti boleh rembat lagi 18 guni duit,orang kampong gak yang melopong,tapi golap mato bilo kono tabur ngan duit,orang kampong hai orang kampong bilo la nak sodar.asik kono tipu yo kek mattaison and the gang.THE SONGLAP GENG kugiran tepi pantai akan membuat persembahan kek ulu selangor dengan judul lagu hits nya "MACAM MANA NAK REMBAT DUIT"dan diikuti lagu kedua "MARI KITA BODOHKAN ORANG KAMPONG" terima kasihhhh

Tanpa Nama berkata...

nota dari wiki.
Mat Taib dilahirkan di Kampung Sungai Manggis, Kuala Kalumpang, Hulu Selangor

Lang berkata...

letak je mike tyson yang ahli tinju tu... dia pon kaya jugak... tapi komponen yang mane pulak nak letak sinegro nih... hehehehhe

Tanpa Nama berkata...

alamak..geli geleman aku tengok orang tua tu peluk mat taik... ko tengok muka mat taik, macam orang lapar jubur saja... syed anas pun ada, buoy jorge pun ada...

apa agaknya dalam pikiran mat taik tu yer time tu. nampak macam kera jer pokcik tu..gamaknya cenggini lah kot.. "otak kera sekor ni macam sodap jo" (baca dalam slanga jawo)

Sivakumar berkata...

Amboi manjanya pakcik tu!

Mat Taib tu pun macam kenyit mata ada rancangan gatal jer

Tanpa Nama berkata...

woit2, gay ke apa maik taisen? jgn sampai ada org repot pak cik kecik tu kena sodom pulak.

wakakakakah......

kalo maik taisen jd calon, lepas menang prk hulu selangor tros lari pg australia bwk 18 guni duit.

nanti pentugas2 BN/ Amno berkata:

"Mana duit upah kami?"

Tanpa Nama berkata...

Bro! TT bro perasan tak agak-agak tangan pok cik tu dok kat mana...