Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 7 April 2010

BERI PROJEK INI PADA SAORANG PUTERI




EMPANGAN KLAU DITERUSKAN WALAU ADA BANTAHAN
- melayau

Kerajaan tetap meneruskan projek pembinaan Empangan Lembah Klau bermula pertengahan tahun depan walaupun terdapat bantahan segelintir peneroka di kawasan itu yang tidak berpuas hati mengenai bayaran pampasan.

Menteri Tenaga, Teknologi Hijau dan Air, Peter Chin Fah Kui berkata, bantahan daripada 20 peneroka terbabit tidak akan menjejaskan kerja-kerja pembinaan empangan itu bagi tujuan pembekalan air ke Selangor dan Lembah Klang.

KAH KAH KAH…

woit… BAGUS… TEPAT… INI TINDAKAN PALING TEGAS...kah kah kah..

kah kah kah… JANGAN PEDULIKAN BANTAHAN RAKYAT…. kah kah kah..

kah kah kah… MEREKA SAKAI DAN GAYAT DALAM HUTAN… kah kah kah…

kah kah kah… MEREKA ANTI PEMBANGUNAN…. kah kah kah..

woit… . AIR DI SWASTAKAN… RAKYAT DAHULU DI TENGGELAMKAN…. kah kah kah..

nota:

kalau empangan ini dibuat
oleh syarikat puteri selangor
amat baik sekali -
sampai kiamat empangan ini tidak akan siap kah kah kah




5 ulasan:

Sudin berkata...

kah kah kah… MEREKA SAKAI DAN GAYAT DALAM HUTAN… kah kah kah…

kah kah kah… MEREKA ANTI PEMBANGUNAN…. kah kah kah..

Kah,kah,kah....betoi !
Betoi tu Isham !
Kerana mereka anti pembangunanlah maka ramai mereka yang mati kena demam denggi berdarah dan kena kencing tikus......kerana sakai ni tak ada hospital swasta yang berkhidmat dengan cemerlang di kawasan mereka......kah,kah,kah
Air yang mereka minum tak ada klorin yang mencegah dari penyakit taun ke,penyakit kronik ke......sebab sakai ni adik-beradik orang utan,tak suka pembangunan,umur pendek,banyak penyakit,banyak nyamuk.....kah,kah,kah

Telan,lepas tu lingkup !
Siang baca kitab,malam keluar celah kangkang cukong cina...kah,kah,kah
Ketuanan melayu kepala bana,kepala cicih....kah,kah,kah

Tanpa Nama berkata...

Kalo empangan ini dikontrek kan kepada Puteri Kayangan, sampai kiamat tak siap kerana Puteri tak kujnung tiba..macam Hospital Shah Alam juga..tak siap siap.Ganti rugi RM10juta tak selesai!!

Hui Peter chin be end, sedar dan bangun! Ambil perhatian Hospital Shah Alam. Kalo U tidak perhatikan U disumpah oleh insan diLembah Klau. Sumpah orang biasa sangat bisa dan sengit.Jika tidak pekah dengan jeritan insan diLembah Klau..habis be end.

Lang berkata...

teruskan jak projek tu... nanti kalau kemarau tak le bimbang sangat. empangan ulu klang pon slalu sangat nak kering...

rakyat ni apa tau... kalau tak cukup air nanti bising, kalau nak empang pon bising... sapa nak pindah boleh pindah, sapa tak nak pindah boleh tenggelam... undi diorang pon bukan untuk gomen... terus jak projek tu... rozali dah lama tungguuuu.

Tanpa Nama berkata...

Isunya sama jek tenguklah ni ugut&tindas
Lihat sahaja penindas - penindas terkenal di dunia ini siapa sahaja yang tidak sokong mereka maka pasti akan wujud aksi penindasan yang maha dahsyat. Lihat sahaja di sekeliling kita sebagai contoh di Iran kerana menentang kepimpinan Ahmadnedijad maka terbunuhlah seorang perempuan muda ketika terlibat dengan aksi demonstrasi pada tahun lepas di Iran. Itu sebahagian contoh yang wujud di dunia yang luas ini.

Bagaimana pula di Malaysia? Tidak wujudkah penindasan sebegitu? Tidak wujudkah jika mahu selamat sokong dasar yang menindas kamu ini? Wujud...perkara sedemikian sememangnya wujud. Apa buktinya? :

"Itulah sebabnya GST amat penting. Rakyat mahukan gaji yang lebih tinggi tetapi tidak mahu menyokong GST. Saya memerlukan sokongan 1.2 juta penjawat awam. Sekiranya anda mahu dibayar gaji yang lebih baik di masa depan, saya perlu mengukuhkan asas perolehan kerajaan kerana kalau tidak, dari mana saya akan dapat wang untuk membayar penjawat awam?,"

Tanpa Nama berkata...

rakyat didulukan...
rakyat : hanya terhad kepada
1) kaum keluarga yang perlu dijaga bersesuaian dengan kehendak agama, "charity begins at home",
&2) kumpulan kroni yang dapat memberi pulangan balik sahaja (terutamanya jika pulangan amat lumayan sebesar "hadiah putera raja arab yang sedang bercuti di laut selatan perancis"),

catatan tapak kaki: kadang2 para penjilat juga boleh didulukan (tetapi di masa2 lain golongan ini juga boleh diputihkan mata seputih pulau milik singapura walaupun telah puas beterusan menjilat sehingga kontot lidah2 mereka!)

-average joe-
klakka-la.blogspot