Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 7 April 2010

MI SPIK NO INKLIS



AKAR UMBI: MIC YA - PALANIVEL TIDAK -
malaysiakini

Walaupun berat hati, ahli akar umbi Umno bersetuju untuk mempertimbangkan supaya MIC dibenarkan meletakkan calon dalam pilihan raya kecil Hulu Selangor, tetapi mereka menolak timbalan presidennya G Palanivel.

Seorang pemimpin Umno cawangan di parlimen tersebut berkata, Palanivel ditolak ekoran "tidak menunaikan janji dan (rakyat) sudah hilang kepercayaan kepadanya".

"Bagi saya ia (perebutan kerusi) bukan masalah kuota, tetapi masalah calon. Banyak janji-janji (pilihan raya), beliau tidak tunaikan.

"Selama empat penggal beliau bertanding, kenapa dia kalah (pada 2008)? Ini kerana undi protes.


KAH KAH KAH..

woit…. INI BERITA BAIK UNTUK MIKE TAISON…. kah kah kah…

kah kah kah… INI BERITA MENAKUTKAN UNTUK MALAIKUL SEMBAB…. kah kah kah..

kah kah kah… INI BERITA GERUN UNTUK TOYO… kah kah kah..

kah kah kah… INI BERITA MALANG UNTUK NOR OMAR… kah kah kah…

woit… SEMUA TAKUT MIKE TAISON HIDUP KEMBALI… kah kah kah….

woit… MIKE TAISON BUAT SALAH KERANA MI NO SPIK INGLIS… kah kah kah..

woit…. INI PUN DI LUAR NEGARA … kah kah kah…



7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

mat taison hati kering,selamba je bawak anak dara raja dulu.kalau bawak anak dara orang pun dah dianggap hati kering,nikan lagi anak dara raja,ni lagi hati kering.

Tanpa Nama berkata...

peluang utk mi spik no ingklis melobi ni..apa tggu lg?rembat!sebat!wak botox dh kecut telo tu..

Lang berkata...

susah-susah letak kan jak tambi yang kutip besi tu jadi calon... dia lagi rapat dengan rakyat... bantu menjaga kebersihan dengan memastikan besi-besi terpakai, sedang pakai dan belum pakai tidak bersepah diluar rumah... clean zone... abih cite..

Tanpa Nama berkata...

tapi yg dia peluk kat gambar atas tu bukan bukan anak dare....

Tanpa Nama berkata...

dia cuba larikan pakcik tue...

ha ha ha berkata...

Ha ha ha ha..

Bro Isham..lama gak tak bulih exses Blog Lu ..tah apa sebab tah..

Mat Tampa nama 00:15..Mat Taison bukan rembat Anak dara Raja tapi Anak Raja Janda ..har har har..

Abag Lang ..chanteekkkkkkkk gak idea tu ..tapi jangan pandang Anei Kutip besi Sebelah mata...itu anei beli Besi Scarap cara Tunai laaaa...mana ada towky Besi scarap beli Utang tahu..Har har har..

Salammmmmm

Tanpa Nama berkata...

bro, tumpang tanya...
memandangkan gua tak pernah mendaftar jadi calon untuk bertanding pilihanraya (kahkahkah) jadi gua tak pernah lah tengok rupa lagu mana borang pencalonan tu... tambahan pulak gua selalu dengar calon2 kena tendang dari bertanding sebab kesalahan teknikal bangang isi borang!

jadi soalan gua ialah:
borang tu mi spik inglis ke?
kalau mi spik inglis, susah mat taison, hajat datang naik gelanggang nak bertinju, sekali bangang je kena tendang rupa2nya pertandingan tomoi daa!

-average joe-
klakka-la.blogspot