Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 30 Oktober 2010

BILA BISUL SUDAH MELETUS !




SYUKUR BISUL SUDAH REDA



PERJANJIAN PKR-DAP BUKAN MAIN-MAIN - melayau

Perjanjian rahsia antara Parti Keadilan Rakyat (PKR) dengan DAP bukan suatu perkara yang boleh dianggap 'main-main' kerana ia didalangi oleh kepimpinan tertinggi parti terbabit.

Menyifatkan perjanjian itu sebagai 'konspirasi syaitan', Ahli Parlimen Kulim-Bandar Baharu, Zulkifli Noordin bagaimanapun enggan mendedahkan dalang yang terlibat kerana masih menunggu masa dan keadaan yang sesuai.

"Pendedahan ini dibuat kerana saya mahu ahli bawahan Pas dan PKR serta rakyat Malaysia tahu bahawa wujudnya 'perjanjian syaitan' melibatkan PKR dan DAP.

"Jangan nanti apabila perkara sudah berlaku baru hendak menyesal. Baru hendak kata tidak jangka semua itu akan berlaku," katanya..

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit…. APALAAA RAKYAT MALAYSIA INI…. TAK GUNALAAA…. kah kah kah..

woit…. MENTANG MENTANG MAT BISUL YANG CAKAP… kah kah kah..

woit… KALAU MAT BISUL CAKAP KAO ORANG TAK CAYA…. kah kah kah..

woit… PERJANJIAN INI BETUL ADA…. SAHEH… kah kah kah…

woit… SUMPAH… WA KUL IMALA LA KUM PITA TAKUM…. kah kah kah

kah kah kah… PERHATIKAN RAMBUT KARPAL SINGH MINGGU DEPAN…. kah kah kah..

kah kah kah…. DAH MULA PANJANG… INI RANCANGAN DAP-PKR …kah kah kah..

kah kah kah… NAK NOBAT KAN KARPAL SINGH SEBAGAI PERMAISURI AGUNG… kah kah kah..

kah kah kah… ADA LAGI SATU JANJI… INI CUKUP RASHIA… HANYA MAT BISUL YANG TAHU… kah kah kah…

woit… DAP-PKR JANJI … BILA MEREKA BERKUASA NANTI…JENG JENG JENG…. kah kah kah..

kah kah kah…. SEMUA ORANG MELAYU KENA SUNAT SEKALI LAGI…. kah kah kah..


nota:
tak dapat karpal singh
mungkin diganti dengan kavita singh kah kah kah


8 ulasan:

Orang Kelawar berkata...

Hairan jugak ye.Kalau gerombolan percaya dengan cakap mat bisul ini.Maknanya UMNO dah tak respect dan percayakan Najib.Bukankah semasa perhimpunan UMNO baru-baru ini,Najib dah beritahu,beberapa perkara teras dan penting dalam perlembagaan negara adalah jitu dan tidak boleh diubah-ubah lagi.Antaranya berhubung dengan hak istimewa Melayu,Islam,raja dll.Malah apa nak dirisaukan laksamana Hang Tuah UMNO (Najib) akan mempertahankan sampai titisan darah terakhir,namun menyerahkan putrajaya,tidak sekali.Kalau cakap mat bisul ni keluar dalam surat khabar perdana barmakna membuang masa dan kertas sajala.Bermakna pemberita dan editor di surat khabar perdana tu,dah ingin bertukat anginlah sokongan mereka,petanda kejatuhan Najib semakin cepat.

matstimketum berkata...

berkhatan sekali lagi tu percuma ke? dimana nak daftar woi isham? inilah dikatakan negara berkebajikan, rakyat yang susah diutamakan. mampus bn-apco sekali ni!

cicit ngah layor berkata...

Asai ader PRK jer,ustad ni pon timboi.Hr ni pakai kopiah,esok pakai ketayap,luser pakai seghoban.Pandai dier cari makan... Lepaih PRU 13 nanti,dier ni akan timboi juger lagi diparlimen.....Bender tak mustahil akan terjadi....ustad kiyer ni dilantik jadi Senator pulak sbb mengenangkan jasernyer yg begitu besor kepader nuser dan bangser...he he he

opisboi berkata...

ustad setan misai kontot mat bisul

Tanpa Nama berkata...

YB sekor nie yang RPK bagitau kat DSAI dulu, ada barua umNGOK dalam kumpulan peguam DSAI. Tapi DSAI tak percaya kata-kata RPK.

Sekarang dah terbukti kata-kata RPK tu, memang YB sekor nie tali barut umNGOK dalam kumpulan peguam DSAI.

-wakleman

Mat Lendir Kg Lonek berkata...

dah jadi adat piraun kecik
bisul pecah time ada pilihan raya

perjanjian amno dengan mic/mca/pukimak apa cerita?

ada beza ker??

lepas ni bisul tumbuh kat kepala bana pulak ler tuh!

Tanpa Nama berkata...

hebat benar si lebai zul bisol nie..dia x tau ke rakyat lg berkuasa dr dia..kalo benar pn pkr ada wat perjanjian mcm 2 ngan dap..kita sbg rakyat gulingkan je kalo kita x puas hati..xde masalah punya..dia x tau ke yg dia pn akan digulingkan sekali dlm PrU13 nnt..dasar hati busuk..dia igt org umngok suka sgt kat dia ke..bleh blah..kalo dia nie jenis mulut tempayan g mn2 pn org xkn percye..x mustahil suatu hr dia akan bocorkan rahsia UMNGOK skali..2 pn kalo dia tau..kalo dia x tau langsung nmpak sgt dia hanya diperkotak katikkn spt katak jer oleh UMNGOK..

mosabit berkata...

aku dapat rahsia perjanjian dap dan pkr ...

bila mereka berkuasa..
lubang jubo zool nodinding akan dikosongkan...
untuk tempat menyimpan kemaluannya...

kah kah kah kah kah kah ....