Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 30 Oktober 2010

HANTU KELUAR MALAM HALLOWEEN







JANGAN LUPA TARIKH 10 NOVEMBER INI







nota:

semua dijemput datang
semua dijemput bertandang
semua dijemput untuk melihat hantu kah kah kah




UMNO DIKHUATIRI GUNA PENGUNA HANTU DI GALAS
- harakah daily

Umno dikhuatiri menggunakan taktik terakhir iaitu pengundi hantu bagi menghadapi PAS pada pilihan raya kecil kawasan Dewan Undangan Negeri (Dun) Galas pada 4 November ini.

Taktik itu merupakan senjata terakhir yang pernah dibuktikan di mahkamah tinggi ketika petisyen pilihan raya kecil Pengkalan Pasir pada 2006.

Penasihat Jentera Pilihan Raya PAS Dun Galas, Wan Abdul Rahim Wan Abdullah berkata, taktik itu disyaki digunakan jentera Umno melalui Jabatan Pendaftaran Negara (JPN) bagi mengeluarkan kad pengenalan milik orang lain kepada pengundi hantu.

“Mereka disyaki menggunakan taktik tersebut selepas mendapati jentera kempen Umno masih berada di belakang berbanding PAS.

KAH KAH KAH

kah kah kah….MALAM INI MALAM HALLOWEEN … kah kah kah..

kah kah kah…. NAMPAKNYA HALLOWEEN INI SUDAH SAMPAI KE GUA MUSANG… kah kah kah…

kah kah kah…. HANTU INILAH SENJATA AMPUH UNTUK GEROMBOLAN…. kah kah kah…

kah kah kah…. HANTU KELUAR MENGUNDI ADALAH TRIK LAMA…kah kah kah..

kah kah kah... HANTU INI ADALAH PEMBANTU SETIA GEROMBOLAN…. kah kah kah..

nota:
semua ini dilakukan dengan licik
di sabah hantu datang dari pilipina
di kelantan kedah perlis
hantu datang dari yala narathiwat dan petani

di kuala lumpur ada hantu indon
ada hantu bangla
ada hantu myanmar
ada hantu dari kubur

tak habis habis pengundi hantu !

ada satu sahaja cara untuk menghapuskan hantu ini
kita semua hapuskan gerombolan yang menjadi
tuan hantu tuan pelesit dan tuan polong ini

kalau tuannya telah dihapus
habis patah tulan belukang hantu hantu ini kah kah kah


12 ulasan:

Hantu Kotak berkata...

Hantu-hantu ini akan minta 'trick or treat' tak?

Nanti mereka datang pakai kereta apa? Naik bas ke, naik penyapu terbang ke, atau naik beca terbang tv3suku? ha ha ha

oi berkata...

woit.. isham, hantu kopek takda ka?

Tanpa Nama berkata...

ada satu lg hantu bro
antu kopek kah kah kah

Modern Talking berkata...

Pakatan Rakyat ni tak abis2 komen pasal pengundi hantu... Desak Lah SPR guna dakwat.. makin lama orang makin menyampah klu dok citer pasal benda yang sama je..

W 7 berkata...

Minta petugas PAS/PKR di Galas kira berapa ramai anggota polis yang layak mengundi pos. Anggota polis sekarang mempunyai kad pengenalan awam. Saya cadangkan satu anggota polis satu petugas yang dapat mengikut gerak anggota polis itu.. Petugas juga di minta membuat tinjauan penama dan kad pengenalan anggota polis itu supaya tidak di gunakan untuk tujuan undi awam. Petugas PAS/PKR mestilah membuat pemeriksaan semua kad pengenalan anggota polis itu supaya ia nya tidak di gunakan oleh hantu siang yang terpilih untuk tujuan pusat pembuangan undi. Kita kena pastikan hantu-hantu ni tidak dapat peluang untuk dekat di kawasan undi.

Tanpa Nama berkata...

kahkahkah hantu jubo pon bahaya gakz kahkahkah agak2 malam halowin ada hantu jubor kuar tak kahkahkah kalau ada hantu jubo kuar dia bukan kira kahkahkah jubo orang janggut misai berburas muka pecah rumah pon dia balun juga kahkahkah pasal ada kyjeli kahkahkahakahkah awas...

Tanpa Nama berkata...

hantu3x...bila la hantu nie nk berpaling tadah..semoga hantu2 nie akan berjumpa dgn hantu yg sebenar..baru kena buku ngn ruas..berapa ratus biji bas kosong dgn seorng pemandu plak dorg nk anta g galas..kalo kalah juga aku x tau nsib hantu2 2..ha3..pas nie mkin ramai le penduduk galas yg menyokong PR akn ghaib disembunyikan dan dilarikan oleh hantu2 nie..semuanya akan ditemui apbila bisol si ahli sihir zul bisol mulut tempayan pecah..

cicit ngah layor berkata...

Kalau takut kalah,gubal undang2,diharamkan pilihanrayer.Kalau takut dikritik,buat satu undang2,lantik ketuer jadi tuhan.Pancong kepaler org yg suker kritik....mudah dan cepat,tak pyh susah2 bertuhankan hantu untuk menang pilihanrayer.

IbnAbdHalim berkata...

Isham,

Persoalanya ialah bagaimana nak hapuskan tuan hantu ni? Semua "trick" ada dalam tangannya. Seolah-olah PR -(rakyat seluruhnya)- lemah.

Tanpa Nama berkata...

Yang kelakar nya, para petugas UMNOBN sibuk berkempen & memberi hadiah, dan sebagainya. 60% daripada kempen ini lansung tidak menepati sasaran. Tak kelakar macamana, pegi kempen dekat warga Thailand yang tak layak mengundi. Tapi dah jadi adat, orang dah bagi, tunggu apa lagi, sapu jer la.

Ada banyak warong pakai macam seragam merah & pink. kononnya wanita & puteri, walhal... geng pasport jer.

Mat Lendir Kg Lonek berkata...

tahan bas2 yang masuk
tangkap hantu2 tu
masuk dalam botol plastik
c4kan dan buang abu dia kat banting

Zakiah Zakaria berkata...

poster by uncle zul ka?