Isnin, 3 Jun 2013

APA DIA GERAKAN TNS



GERAKAN TNS
SEDANG MERANCANG
 Syor tak tanding presiden, timbalan
Kuala Lumpur: Ahli Majlis Tertinggi (MT) UMNO, Mohd Puad Zarkashi mencadangkan jawatan presiden dan timbalan presiden parti itu tidak dipertandingkan pada pemilihan pada semua peringkat hujung tahun ini. »


JENG JENG JENG
KAH KAH KAH
KAH KAH
KAH
woit...MAKNANYA MUHYIDDIN NAK LAWAN....kah kah kah

kah kah kah...MAKNANYA.... NAJIB NAK KENA TENDANG...kah kah kah...

kah kah kah...MAKNANYA... INI LANGKAH BODEK DARI ZAKAR SI.... kah kah kah..

kah kah kah...MAKNANYA TIM TNS SEDANG MERANCANG... kah kah kah

NOTA
TNS bukan tengkolok negeri sembilan
TNS ialah teranjang najib sekarang
kah kah kah

--------

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Madey kata tiada alternatif bagi mengganti Najib, meskipun sebelum PU13 dia kata Najib kena perform jika tidak UMNO akan mempertimbangkan kedudukannya. Najib perform lebih buruk dari Pak Lah namun belum ada kata pedas dari Madey terhadap Najib malah tidak pula beri lampu hijau kpd Mahyuddin untuk bertindak dan Mahyuddin bagaikan dah hilang sokongan kuat dari Madey. Nampak macam Madey nak tendang Mahyuddin pula dan menggantikan tempat no 2 itu kpd anaknya Mukriz. Kemudian tu baru Madey akan tendang Najib. Lepas tu baru complete yang Madey memang kerjanya dari dulu ashik nak tendang Tungku, Abdul Razak, Hussein, Tengku Razaleigh, Musa Hitam, Ghaffar Baba, Anuar Ibrahim, Pak Lah, Mahyuddin dan akhir sekali Najib selagi dia masih hidup walaupun semakin mencecah 90 tahun!

DIDI KOTA BELUD berkata...

TNS juga TONTOLOU (butuh in kadazan) NAJIB SAKITAN.....hehehehhhhe..nampak normal je pelir eh...tapi berdonyut donyut macam ada jin bertengek je......hahahahahaha.....OASI MATILAHLAH TU JIN JIN SEMUA JIB...PAKAI JIN LAKI KAULAH ATACK DIURANG BUDUUUUUUU.....