Jumaat, 13 September 2013

LAGI NAJIB KENA TIBAI



MUKA KENA TAPAK KASUT
Polis hari ini menahan seorang lelaki berusia 55 tahun kerana bertindak memukul poster wajah pemimpin negara dengan selipar di hadapan pintu masuk Kompleks Mahkamah Jalan Duta di ibunegara. 

Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Kuala Lumpur Datuk Ku Chin Wah berkata lelaki itu ditangkap oleh sepasukan anggota yang ke tempat kejadian selepas mendapat maklumat daripada pusat kawalan pada kira-kira 11.25 pagi. Katanya ketika ditangkap lelaki itu sedang memegang gambar seorang pemimpin negara dan memukulnya dengan selipar. uspek, yang bertongkat dengan kaki kirinya bersimen, dikatakan datang berseorangan ke tempat kejadian pada kira-kira jam 10.30 pagi. 

Lelaki yang dikatakan mempunyai tiga anak itu kemudiannya dibawa ke Balai Polis Sentul untuk siasatan. Ketika dihubungi Bernama hari ini, Ku berkata lelaki itu mendakwa bertindak demikian kerana tidak berpuas hati rumahnya di Sungai Besi, mengalami masalah paip tandas tidak dipasang, pendawaian elektrik yang tidak on KITA TUNNGU APA JADI DENGAN BERITA INI
Publish | Delete | Spam
Anonymous

on 9/12/13

KAH KAH KAH
KAH KAH
KAH
----------
SILA KLIK IKLAN YANG DILIHAT
dana dari iklan akan di wakaf
kepada dapor jalanan
projek memberi makanan kepada
warga kota tanpa tempat tinggal


1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

tt, kau tolong nasihatkan lelaki 55tahun beranak 3 tu, jangan pukul pemimpin negara, sebab bukan pemimpin negara yg bersalah - bila lelaki tu beli rumah dah bayar harga yg tetap mahal ribu2, bukan pemimpin negara yg tetapkan harga jualan rumah tanpa sistem paip dan pendawaian letrik tu!

kalau lelaki tu masih tak insaf dan taknak dengar nasihat kau tt, maklumlah kau tt bukannya ahli dalam bidang agama apatah lagi kau kan takde tauliah dari jabatan raja, maka kau suruhlah lelaki tu pergi mengaji sendiri dan tanyalah ustaz farthole baukari.

-average joe-
klakka-la.blogspot