Jumaat, 12 Februari 2016

SEBAB MUSABAB






SEBAB MUSABAB

KENAPA USTAD

TONTON FILEM

PORNO JERMAN

YA USTAD
Ustad tak cukup ilmu nak kaji bintang di angkasa. Jadi dia beraleh mendalami kajian bintang porno di Jerman. Tak perlu guna teleskop, cuma guna tangan saja. Tapi perlu ingat, di angkasa sana ada black hole. Di Jerman pun ada black hole. Juga ada arse hole. on USTAZ TAK LEBONG
Publish | Delete | Spam
Anonymous
at 5:36 PM




----------

5 ulasan:

Awanama berkata...

lepas tgk porno kebaaaaah sikit demam u-start.

barula keluar peluh. terlupa dia meeting dn hudud

Awanama berkata...

Ostad bkn tgok kr nafsu, ini pembetulan....ostad tgok kerana dia tak pandai cakap jerman...bahasa inglis pun tak paham...jadi secara tak sengaja dia terrrr tengok citer tu...dah terlanggan...tngok je ler...

Awanama berkata...

KAHKAHKAH..
Para Pewalak..klu baca blog ko nii..
Mst lps solat waktu mrk berdoa..
K.O TT..K.O TT..
Aku yakin mrk berdoa mcm tuu..
KAHKAHKAH..

Awanama berkata...

Kamu ni setan betul tt...semua jantan sekarang mn ada yg tk pernah tgk porno.... Tuhan sgt marah kl kita cakap apa yg kita tak buat....cakap tu mcm orang wara'... tak payah keji orang la kl kau pun kaki porno tegare nanti dipanah petir baru tahu...sial punya zindiq tt celaka!!Ustaz2 tu pun kdg terlajak..ada nafsu jgk... tapi bg langit dgn bumi kau jauh lbh jahat..setaaan!

Awanama berkata...

Ularmak tontonbidio montenggg...bak kata orang tua, tuang kenceng berdiri, sikulutot kenceng berremote.