Jumaat, 8 April 2016

PUUURKASA TIDAK SOKONG








INI SUDAH 

AMAT BERAT

PERKASA PUN

TAK PERCAYA

MAHAREMBAT

 SAKIT TENAT

Laporan PAC tidak lengkap, tidak dijelaskan secara perinci- PERKASA


Pelaburan di Cayman Island yang dikatakan telah dibawa balik, ada yang mengatakan disimpan di Singapura namun dinafikan oleh bank di Singapura, jadi, di manakah ia?
PETALING JAYA: Pertubuhan Pribumi Perkasa Malaysia (PERKASA) mempersoal laporan Ahli Jawatankuasa Kira-Kira Wang Negara (PAC) yang dibentang di Parlimen semalam ekoran masih banyak perkara yang gagal dijelaskan selain tidak dinyatakan secara perinci.
Pengerusi Biro Integriti, Anti-Rasuah dan Salah Guna Kuasa PERKASA, Azrul Akmal Saharudin berkata, laporan itu tidak lengkap memandangkan wujud persoalan-persoalan yang tak berjawab dan diakui sendiri oleh anggota PAC yang terlibat.
“Kita masih tidak mendapat maklumat daripada 1MDB berkenaan status syarikat Aabar Ltd sama ada ia merupakan anak syarikat kepada International Petroleum Investment Corp (IPIC) atau Aabar Investment PJS (Abu Dhabi). Bagaimana pula dengan laporan yang mengatakan 1MDB telah membayar RM4.24 bilion kepada Aabar Ltd sebagai dposit sekuriti tanpa kelulusan lembaga pengarahnya?

KAH KAH KAH

woit

kalau purrkasa

tak caya

maknanya lain

kah kah kah

puuur selalu 

sokong melayu

puuur dah sama

dgn toni purwaa

kah kah kah

BERAT BEERAT


-------------

1 ulasan:

panglimo potaseh berkata...

Berat, berat, berat .. tipu sini, tipu sana, tapi masih lagi bebas menipu .. Katak dah mula jalankan buah caturnya .. ularmak bila lagi nak gerakan buah, asyik lancap buah sendiri je .. dan ularmak bila lagi nak bagi hukooom pada Maharembat ni.