.

Jumaat, 8 April 2016

TIM FBI MAKIN RAPAT






MASUK MUZIUM
gua menunggu dengan sabar..walaupun kesabaran gua ini diganggu dgn gst diganggu dgn kenaikkan minyak..digangu dgn bermcam kenaikan..gua akan terus berdoa agar panjang umur agar gua dpt menyaksikan najib rosmah ditangkap,dirampas hartanya dipulangkan harta2nya kpd rakyat kecuali sarung teteknya serta suar dlamnya..bar dan panties bole dimuziumkan di kota bharu atau di rusila tganu..

gua mahu memberitahu anak2 bangsa melayu ka cina kay india ka kadazan ka mengenai sejarah terkini malaya..agar mereka dpt menyaksikan dgn mata kepala dan bukan cerita rekaan sperti sejarah buatan umno atau buatan prof ramlah...kahkahkah..cerita kejatuhan najib rosmah wajib dijadikan bahan sejarah disekolah2 kanan atau kiri..tp raja itu asalnya di kanan atau di kiri atau tiada dimana2 atau diutara siam.. on FBI MULA MENANGKAP SAEKOR LANUN
Anonymous
on 4/4/16

LARI KE ARAB SAUDI
penyangak2 biasanya lari ke arab saudi..penyangak2 ni akan dok di padang pasir mcm bedoun..bela kaambing bela unta..bila keadaan dah tenteram, mereka akan balik semula dgn pakai purdah..tukar nama dari syeikh kepada tan atau terus jadi syeikhtan..syaitan pun berkata aku syaitan kah manusia ni syaitan...maka syaitan itu pun bersedih sb walupun dia syaitan yg dilaknat allah, tetapi kekayaannya tidak la seberat bertan tan..apa punya syeikh apa punya tan.. on FBI SAMPAI -SEMUA LARI
Anonymous
on 4/4/16

SESAMA ISLAM
apa bro tt mencarut ni..berdosa besar sekiranya kemaluan sesama islam dibongkarkan..mencuri ka merompak ka..itu dia punya pasal.tu antara dia dgn tuhan azzawajallah.janji dia islam, janji dia mengucap..janji ada 5,6 rukuk..dosa besar mcm ne pun isyallah tuhan ampun..tuhan maha pangasih lagi maha penyayang walupun seumur hidupnya serta seisi keluarganya maha merembat atau maha merompak..

tak caya tanya ulama dunia dari negeri batu bersurat..tak caya tanya nik abduh r.a..tak caya tanya tantanwi al porn germanwi..yang kafir mcm limguan eng mcm lks mcm anwar meliwat pun wajib di api neraka jahanam wil wil kan...pejuang2 agama macam datu jamal r.a mcm ali tinju r.a sume tu sbg jelmaan2 semula umar al khatab singa allah..

umar sblm islam pun bunuh anak, bila terima islam terus jd hero islam..maka dosa bunuh anak pun tuhan ampun kan ini kan pula najib suami rosmah..kacang je bagi tuhan..tp pak hadi sotong lupa kena tuhan tu pun maha zalim maha binasa.. on TALI JERUT FBI MAKIN RAPAT
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 4/4/16



-------------

Tiada ulasan: