Ahad, 5 Februari 2017

MINYAK DIMALAYSIA LEBIH MURAH DARI DI GERMAN







ADA LAGI

LAWAK INI

TAPI INI 

BUKAN DARI

TUAN HAJI 3.85

INI HAJI BARU

DENGAN

LAWAK BODOH

YANG SAMA


Malaysia antara 15 negara harga bahan api terendah

KUALA LUMPUR - Kenaikan harga runcit petrol pada bulan ini tidak sepatutnya dijadikan alasan oleh peniaga untuk menaikkan harga barangan.

Menteri Perdagangan Dalam Negeri, Koperasi dan Kepenggunaan (KPDNKK), Tuan Haji Hamzah Zainudin menasihatkan para peniaga agar tidak menaikkan harga barangan dengan sesuka hati.

"Kementerian mempunyai Akta Kawalan Harga dan Antipencatutan 2011 yang akan mengawal harga barang secara terperinci bagi kes-kes kenaikan harga yang tidak terkawal atau secara sewenang-wenangnya.

"Perlu ambil maklum juga, kita masih lagi menikmati harga bahan api terendah di Asia Tenggara kecuali Brunei dan tergolong dalam 15 negara yang menjual bahan api termurah dalam kalangan 180 negara di dunia," katanya dalam teks ucapan sempena majlis makan malam sambutan Tahun Baharu Cina bersama masyarakat Cina kurang berkemampuan sekitar ibu kota, di sini hari ini.


WAHAI 

BANI MELAYU

KETAHUILAH

MINYAK KITA

LEBIH MURAH

DARI DI SWISS

DARI DI UK

DARI DI SWEDEN

DAN DUIT KITA

LEBIH MURAH

DARI DI INDON

DARI DI SIAM

DARI DI INDIA

BESAKURLAH

WAHAI

BANI MELAYU

KAH KAH KAH



--------------------

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

bodoh nya melayu tak ada batas

bila otak tau nya dedak dan ePAU

tak boleh lah kecuali bagi hajji aa

Usop ali berkata...

sebab selalu makan hasil dedak la ni melayu jadi bodoh bangang n di bahlol kan selalu oleh pwnyamun penyamun@ pengkianat negara...undi la lagi penyamun....hahahaha...rasakan la..akibat bersubahat.....

Tanpa Nama berkata...

klo minyak digerman murah, apakata kita berpelarian ke german..bukan setakat minyak murah, minyak lendir dan porno juga murah..tak kisah la dgn amerika yg muslim ban..amerika bukan ada mekah, bukan ada madinah..g amerika pun cuma sb berpenyakit dan mati disana...kalo la makan madu, habastus saudi atau kurma ajwa, insyaalh hidup lagi sampai sekarang..ckp makanan sunnah, last2 g berobat diamerika..nape negara islam takda teknologi ke?takda silicon valley in saudi ke..awek german kasar2 bro..bila2 kalo kemut batang asia malaysia ni bole hilang...tp dgn duti rm90juta, beribu2 harga viagara pun bole beli dan keras kan kote..cover la sket dgn jubah dan serban..insyallah entota...