Jumaat, 7 Julai 2017

ANJING DAPAT HABUAN






ANJIANG DAPAT

Apa ini ustad kanruik!! amjing Haram, anjing kalau diberi tulang hah terkedik kedik ekornya, disua daging akan menjadi setia pada tuan dia saban Hari menjelir lidah pada situan maunya daging sebagai Bahan santapan setiap Hari.Begitu juga dgan issue 1mdb.. 

HABUAN DARI

Dibiyayai dgan imbuhan tutop kes,kas close dan tidak ada keperluan untuk disiasat..1mdb Berita palsu bagi nenjatuhkan imej Negara sebagai alasan2 pemakan pemakan daging@dedak berita yg benar menjadi Kabur.itulah pengaruh daging money is power.


DEDAK IMDBI

jadi Oleh yang demikian pelaku yg membela atau meniru kelakuan anjing Adalah boko Haram!!! Ditakwilkan cepat cepatlah bertaubat..sumber mingikut sanat dari kitab almurud alburud'ed. on ANJING TIDAK HARAM
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 7/7/17







------------------

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

next time, bila dicampak tulang babi ke tulang anjing ke tulang melayu ke tulang bahasa melayu ke..cuba2 bawak bertenang..cuba jgn layan ..sb tulang2 yg dicampak itu adalah tulang2 yg bukan mengenyangkan perut..tulang2 itu hanya dibuat isap2, dibuat jilat2, lain tu takda apa maknanya...tulang yg dicampak itu adalah tulang penyedap agar kes doj, kes 1mdb, kes sirul diaustralia, kes 1mdb di 8 buah negara, kes china meng malayxiakan tanah melayu pahlawan hang tuah ditutup dgn salakan anjing..biarkan ust2 jakim,jais sahaja yg melalak, biar ust2 made in middle east yg bising, sb bising2 itu umpama salakan anjing yg belum tentu membuatkan pencuri lari atau pencuri berhenti dari merompak..tujuan kita supaya najib dan rosmah jatuh dari jawatan perdana menteri, bukan tujuan nak kaji kentut,kaji bulu janggut, kaji bulu jembut, kaji hukum isap jilat kemaluan..jgn amik pot dgn nyalakan sang2 agamawan..cakap berdekah2, last2 makan kat mekD..last2 makan roti jala..