Jumaat, 25 Januari 2019

MINAH CUN








CILAKA



 HAMPEH MAMPEH

TAK ABIS LAGI

KONSPIRASI

JATUHKAN NAJIB

PEMIMPIM 

MELAYU ISLAM

  YANG WARAK

YANG SUCI

YANG JUJUR


PERNAH CIUM 

BATU ITAM

PERNAH

BERI SALAM

KUBUR NABI

Altantuya pernah tunjuk gambar bersama TPM bernama Razak, kata sepupu

SEPUPU mendiang Altantuya Shaariibuu hari ini memberitahu mahkamah yang model dan penterjemah itu ada menunjukkan sekeping gambarnya bersama kekasihnya, Abdul Razak Baginda dan seorang timbalan perdana menteri yang juga bernama “Razak”.

Burmaa Oyunchimeg, 37, memberi keterangan sebagai saksi pertama bagi tuntutan saman RM100 juta yang difailkan oleh keluarga Altantuya terhadap kerajaan Malaysia.

Menurut Oyunchimeg, ketika mereka berada di Mongolia, Altantuya menunjukkan gambarnya bersama kekasihnya, Abdul Razak di Paris. Lawatan ke Paris adalah sebelum pertemuan antara Oyunchimeg, Altantuya dan Abdul Razak di Singapura pada 2005.


MINAH MONGOL

NI DEGIL

TUAN HAJI NAJIB

DAH  BERSUMPAH

BUKAN 

DALAM KELAB

TAPI BERSUMPAH 

DALAM MASJID

MINAH INI

MENTANG2 CUN

SLIM BERGETAH

TAK MEMBADAK

BERANI DIA

BUAT FITNAH

 HINA

PEMIMPIN ISLAM

NANTI  NAJIB

SONDOL

BARU SEDAR

KAH KAH KAH

----------------

1 ulasan:

cikminah berkata...

Burma ni sama mcm Altuntya. One nite stand diberi penghormatan oleh Razak Baginda jadi simpanan tetap. Bila tak dapat kiriman bulanan, dia datang cari sampai ke lubang cacing. Padan muka Razak suka nor cari makan luar. Skrg tak pasal-pasal hadap tuntutan 100 juta for one nite stand woman. Silap strategi letopkan dia. Patutnya halau keluar dan haramkan masuk Malaysia sudah.