Jumaat, 25 Januari 2019

ORANG TINO DAPEK APO?








YA USTAD

ORANG TINO 

DAPEK APO ?

NAK ENTOT

SAPO?-





8 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Pokok2 dan belukar akan ditumbuhi dildo dildo emas. Ore tino bebas bertinggung di mana2 yg mereka suka di taman firdausi.

Tanpa Nama berkata...

Anda tanya i jawab ore tino ado Hisham de braheng katak kahkahkah adehnyerbetoi kahkahkah

Tanpa Nama berkata...

Kalau hadis bercanggah dengan quran, itu namanya hadis palsu. Kah kah kah
Mana boleh ada dua perempuan saja, itu hari kata 72 bidadari, yg 70 tu sapa pakai?
Setiap orang ada syurga masing2.
Tak semestinya share syurga dgn kau. Jeles ke ostad lebai bini kau dapat ramai jantan tampan di syurga? Kah kah kah

yopkome berkata...

Kahkahkah..ore tino dpt dildo emah jer.. Aper punyer turrr

Enculez Vous berkata...

Ore tino dapat pelir la TT, silap² dapat berjubur lagi gangbang. Dlm syurga, semua ahli²nya hanya berpikir 24 jam berjimak ja kerjanya TT. Ini mmg kita didesign Allah begini. Xdak masa nak makan atau buat kerja apa².. Apalagi nak belek² emas intan berlian dlm syurga.. Buang masa TT ooi.

Sbb tu pak² lebai hatta keciciran pelajaran, amat bergumbira dpt berjimak dan berjubur 24 jam non stop. Kat dunia dah la dpt 4 bini. Kat syurga tak terbilang pula bidadarinya. Toron saja mana kau suka atau bujur lalu, melintang patah. Belasah saja.

Pak TT, cuba² la bukak Quran tgk. Jgn hanya cari idea nak gelakkan dan membahan orang ja. Tak rugi beribadah utk dpt burit, lubang jubur, syurga dan burit² tambahan TT ooi. Kurang² kita buat percubaan. Jika akhirat dan azab kubur serta azab mahsyar betul² x wujud mcm agnosticians pikiaq, kita jugak yg betul² gembira. Segala budi baik dan kejahatan kita, hilang begitu saja. Kahkahkah.. Gua lebih gembira bahagia dari lu. Sbb gua pun, ada merembat berjuta² jugak dgn projek² haram. Kahkahkah..

Apa kata, semua tu. benar² wujud mcm dlm Quran dan Hadis bitau, kurang² kita ada jugak bekalan. Tak la jumpa Allah dgn tangan kosong dan bawa tunjuk batang pelir hitam legam mcm botol kicap ni saja! Boleh tunjuk kat Allah, ini amalan kita sekian². Ini yg jahatnya, ini yg baiknya, ini yg ikhlas, ini yg taubatnya.. Terimalah keampunan dari kami. Timbanglah.. Mana boleh bagi ehsan, bagilah. Kami xdak apa² kemampuan, hatta nak mencanakkan pelir kami sendiri, pun kami x mampu. Kurang² ada juga bekalan. Kahkahkah..

Nota: Komen ini diupayakan dgn bahasa akhlak cun gila yg sesuai lagi ketepatan kosa kata yg diupayakan bagi nampak cool dan cun. Gua tak berminat tulis muluk2, tapi org lain x dpt paham keadaan sebenar hati gua. Andai TT rasa baguih, sila siarkan. Jika x menepati selera TT, sila abaikan.

Nazrio Dond DoLLa berkata...

Ostat pokaH ker ostat fekaH...jangan musnah Kan agama gara2 ostat pokaH keLim dia ajar fekaH ajar agama keLim patuh Syari'at Syari'ah Tapi sebenarnya patuk2 Syari'at patuk2 igama onLy

Unknown berkata...

Ya ampun... Sistem syurga poligamy ka?

Tanpa Nama berkata...

syurga allah masih penuh dgn nafsu..hebat ajaran nabi, ikut perintah tuhan semata2 kerana nafsu nafsi..tanpa wang , maka syurga akhirat tidak dpt dibeli, tanpa wang, lelaki hanya mampu tahan nafsu utk berjimak..kasihan la org2 miskin..hanya org2 berada yg dpt ngaji oversea, hanya org kaya dpt haji umrah..hebat syurga tuhan..kemahuan hanya satu..bukan bidadari bukan nafsu itu ini..ibarat berpuasa kerana allah dan berpuasa kerana malam lailatulkadar..