Ahad, 25 Oktober 2020

MUSTAHIL ANWAR TAK FAHAM

 


JELAS TERANG 

TUNTAS MUSTAHIL 

ANWAR IBRAHIM

 PEMIMPIN ISLM 

TAK FAHAM



Berhenti segera politiking,

titah Agong kepada 

semua ahli politik


YANG di-Pertuan Agong hari ini mengingatkan semua ahli politik berhenti daripada berpolitiking kerana perbuatan itu akan menggugat kestabilan pemerintahan negara.

Datuk Pengelola Bijaya Diraja Ahmad Fadil Shamsuddin berkata, Al-Sultan Abdullah turut berpendapat bahawa tiada perlunya ahli-ahli Parlimen meneruskan tindakan tidak bertanggungjawab yang boleh mengganggu gugat kestabilan Kerajaan sedia ada. 

“Seri Paduka Baginda menegaskan bahawa Belanjawan Negara 2021 yang akan dibentangkan di sidang Parlimen adalah amat penting kepada rakyat di dalam menangani wabak Covid-19 dan memulihkan ekonomi negara,” katanya dalam satu kenyataan petang ini.

Agong bertitah, peruntukan kewangan amat diperlukan oleh petugas barisan hadapan bagi melancarkan tugas dan tanggungjawab mereka. – 25 Oktober, 2020.

KALAU MASIH 

TAK FAHAM

BERAT NAK 

LEMPENG  KE?

KAH KAH KAH



7 ulasan:

Cekpit Kelima berkata...

Tengok stetmen Mat Sabu lah bro..nasihatkan kawan baik hang dulu. Kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Cuba nasihatkan musang siamang supaya tidak mencari katak dimusim pandemik covid.Disabah dan sarawak sudah biasa nampak kerakusan puak malaya mahu menguasai 2 negeri ini,nampak geng tebuk atap kayaraya seperti white hair rajah pun ada.Akhirnya semua dibungkus/dihalalkan oleh tunggangan agama dan bangsa.Akhirnya yang untung si lembu penurut kata malaya, yang bersikap sendiri dan mandiri dilecehkan dan dinafikan.fuuckk.kahkahkahkah

Tanpa Nama berkata...

Walaupun Abah jatuh, Abam tak mungkin jadi PM ke9. Dia tak cukup nombor .... ini yang Abam tak faham. KuLi mungkin dapat nombor buat kerajaan perpaduan.

Unknown berkata...

Agong dh suruh hentikan politiking tp yg adun2 suruh pm berundur x fhm bahasa apa.x boleh pkai semua adun malaysia.

Unknown berkata...

Kena beesabarlah dulu setiap pemimpin yg ada keinginan jadi perdana menteri dan lain²jangan ambil kesempatan dalam suasana pendemik ini tunggulah tempoh penggal tamat ..lepas itu lantak lah korang berebut kuasa ...jangan angkara kerakusan kuasa korang kami rakyat yg jadi mangsa..tolonglah!tolonglah!tolonglah wahai ahli² politik sama ada Umno,PKR, dan lain² sudah² lah bermusuhan baliklah ke asal masing² fikirkan keutamaan rakyat dan negara

Unknown berkata...

Betul,belayar dlm politik tapi berapa faham dlm perlembagaan hingga berebut rebut hendak jawatan tinggi dan mengimpikan utk jadi PM malaysia.politik lembap dan kotor sbb yg mengotorkannya adalah ahli dlm parti itu sendiri yg menunjukkan kebodohan dan ketamakan kuasa.

Unknown berkata...

Agong bertitah, biarlah kerajaan yg ada sekarang terus berkhidmat dan disokong.Apabila keadaan covid sudah terkawal @ cukup tempuh pemerintahan, bubarlah parlimen.Taulah rakyat memilih kerana masa itu rakyat raja.Kita buang yg menyusahkan rakyat.