Sabtu, 6 Disember 2008

KT, PERMATANG PAUH BERBEZA - melayau


KUALA TERENGGANU 5 Dis. Datuk Seri Najib Tun Razak berkata, situasi pilihan raya kecil Parlimen Kuala Terengganu pada 17 Januari depan adalah berbeza dengan pilihan raya kecil Parlimen Permatang Pauh sebelum ini.

Menurut Timbalan Perdana Menteri, Permatang Pauh melibatkan perebutan kerusi yang dipertahankan oleh Parti Keadilan Rakyat (PKR), manakala Kuala Terengganu melibatkan kerusi yang sebelum ini dimenangi oleh Barisan Nasional (BN).

Ia berbeza... suasana berbeza dan keadaannya pun berbeza dan ini merupakan negeri yang ditadbir oleh BN.


kah kah kah…. BERBEZA ?..... BETUL KE ?..... DULU razak baginda masih bicara… kah kah kah… DULU EUROKOPTER BELUM BUKA FAIL...….kah kah kah...

kah kah kah…. yang lain semua sama…. ALTANTUYA MASIH ARWAH…. DUIT KOMISEN KAPAL SELAM DUIT RASUAH..... DUIT KOMISEN SUKHOI MASIH RASUAH….kah kah kah

Ooops… ada satu lagi BERBEZA… DULU BIK MAMA BARU 170kg..... HARI INI 200kg….. .kah kah kah...



5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Salam Tok Hisham,

Kite tgk sape yg kena....

Kah kah kah...

Tanpa Nama berkata...

Semasa Pilihanraya Kecil Di Permatang Pauh dulu, Najispun yakin bahawa BN akan menang sejak dari penamaan calon hingga ke malam terakhir. Sama juga di KT dia meyakinkan orang ramai. Tunggu di KT besar kemungkinan BN kalah lagi kerana BN banyak masalah terutamanya amalan rasuah di dalam darah daging anggotannya dari yang terbawah hingga ke atas! Kalu pengundi KT bijak BN tetap bungkus. BN mesti dibungkuskan kerana dah tak relevan lagi.

Tanpa Nama berkata...

celaka ...lahabau.. kereta kerbau

hang jangan provok aku...aku ghairah dengan benda besar..

Lagi berat 200kg lagi aku geram

Tanpa Nama berkata...

Yakah...kita sama-sama lihat..

Tanpa Nama berkata...

Yakin sangat ke. Tengok dulu jangan tersungkur sudah la.