Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 6 Disember 2008

PERBUATAN ZAID RENDAHKAN IMEJ UMNO – ALI RUSTAM -melayau




ALOR GAJAH 5 Dis. - Tindakan Majlis Tertinggi (MT) UMNO memecat bekas Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Datuk Zaid Ibrahim sebagai ahli parti dianggap satu keputusan yang tepat kerana perbuatannya menyertai majlis pembangkang telah merendah-rendahkan imej dan kredibiliti UMNO.

Naib Presiden UMNO, Datuk Seri Mohd. Ali Rustam berkata, sebagai ahli parti dan seorang bekas menteri kerajaan, Zaid tidak sepatutnya mempersenda parti sendiri dengan menunjukkan sokongan kepada parti pembangkang.

Mohd. Ali yang juga Ketua Menteri Melaka berkata, Zaid wajar dipecat daripada UMNO kerana beliau secara terang-terangan telah melakukan perbuatan membelakangkan peraturan parti.

''UMNO perlu memecat Zaid, kalau tidak parti ini akan kehilangan integriti malah ahli UMNO lain juga tidak akan menghormati parti sendiri
.

kah kah kah…. RENDAHKAN IMEJ GEROMBOLAN UNITED MALAYS NATIONAL ORGANISATION???…. kah kah kah… kah kah kah…. kah kah kah…

kah kah kah…. biar betul…. kah kah kah….biar betul…. kah kah kah…

kah kah kah…. kesian gerombolan… imej direndahkan… kah kah kah

kah kah kah…. IMEJ GEROMBOLAN NI TINGGGI MANA ?.... kah kah kah… tinggi macam gunung ke….. kah kah kah….

kah kah kah… IMEJ GEROMBOLAN CUKUP TINGGI ...SETINGGI KOPEK BIK MAMA….. kah kah kah…. kah kah kah…

kah kah kah… MI NO SPIK INGLIS.... MI NO PIL POM…. kah kah kah



6 ulasan:

Master Yoda berkata...

Salam Tok Hisham,

Bukan imej parti ni memang dah rendah ke?

Kah kah kah

Mentaliti ngan IQ menteri misai kontot ni lagi la rendah serendah rendahnye...

Kah kah kah

pisang berkata...

semangat zaid sebenarnya semangat glokal. ali rustam apa tau! bagi gelaran datuk kpd shah rukh khan dan bekas penjual air tebu.

Tanpa Nama berkata...

imej umno ni setakat tinggi keris tiga lok je, tak lebih dari itu

pisang mas berkata...

merogol anak gadis bawah umur , meraba punggok orang,
bawa lari duit ke australia. adakah bermoral? patut lah penyamun2 saperti ini masih wujud di persada politik !

tubeless berkata...

Memang merendahkan imej parti je. Perangai tah hapa2, tak kisah lah kalau orang nak cakap UMNO dah memang rendah, tapi tak payah rendahkan lagi dengan orang macam dia ni.

Farouk berkata...

Pembangkang macam tulah. Bila Zaid dipecat kata macam ni. Jika Zaid tidak dipecat dan dibiarkan, kata pulak macam tu... Pendek kata, apa saja tindakan UMNO pasti akan dikutuk...