Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 6 Disember 2008

AWAS BAHAYA !!!! NAJIB, ISTERI TIBA DI LOKASI RUNTUHAN - berita hairan


AMPANG: Datuk Seri Najib Razak tiba di lokasi runtuhan jam 11.15 pagi tadi bagi melihat sendiri kejadian yang mengakibatkan lebih 14 banglo di Bukit Antarabangsa tertimbus, awal pagi ini.

Timbalan Perdana Menteri tiba bersama isteri, Datin Seri Rosmah Mansor sebelum diberi taklimat oleh Jabatan Bomba dan Penyelemat mengenai operasi menyelamat mangsa
.

kah kah kah….BAHAYA …. BAHAYA…. BAHAYA…. kah kah kah…. lagi banyak tanah runtuh….napa bik mama datang…. bahaya… bahaya…. bahaya…kah kah kah.......



14 ulasan:

CCEO MUVEE2U berkata...

Menyampah tengok BIK MAMA datang melawat konon dengan muka tersengih-sengih.

Macam melawat tapak pulak!! Ingat dapat projek baru la tuh!!

Tanpa Nama berkata...

Pergi melawat 'natural disasater' pakai baju megerlip....and showing off her intolerance for the heat..tak habis-habis mengelap peluh...like she's born with an air-conditioner in her head!!!

No show of empathy langsung, buat menyebuk je....menambahkan gegaran ya ada, with the weight she carries, literally and physically!!!

Tanpa Nama berkata...

Mengikut kajian kilat yang di buat, tanah tersebut runtuh akibat gegaran bik mama berjogging MENARI DANGDUT GERUDI.
Untuk mengelakkan dari terus berlaku maka mat monggol dikehendaki gunakan c4 buat bik mama dan di hantar ke monggol untuk bertemu sami hindu.
ADUHAI BIK MAMA BAWA BENCANA BESAR MAT MONGGOL KALAH PERANG.

ina berkata...

kah kah kah banyak betul fitnah dalam blog ni kah kah kah. kah kah kah jom ketawa berdekah-dekah tengok bangsa lain ranapkan kita, kita jugak sentiasa bercakaran, sentiasa miskin harta, miskin jiwa. kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

kah kah kah ina kah kah kah. jom kita ketawakan ina yg tak sedar2 lagi kah kah kah. bangsa kita sendiri yg ranapkan kita. tu pasai sentiasa bercakaran, sentiasa miskin harta, miskin jiwa. kah kah kah ina

Tanpa Nama berkata...

to ina

kahkahkah, anda lagi kesian,masih tak sedar-sedar yang ranapkan bangsa melayu ialah melayu sendiri

kahkahakahkah,mari gelakkan ina sebab dia melayu yang masih lagi tidur,buleh jadi geng dolah kaki tidur

rose-mary berkata...

abang isham, u ni romantik la. i jatuh cinta dengan you. kah kah kah

musa bin hassan berkata...

BIK MAMA DILARANG BERJOGGING 10 KM DARI MANA MANA LERENG BUKIT.

kebulan berkata...

lorh ina.byknya kau gelak.tp aku tak paham apa pun ko ckp.
lawak.1st time dgr Bik MAma.selama ni minah c4 je.heee

tayar pancit berkata...

si ina ni mesti mempunyai pahaman kuat yang diasuh gerombolan sejak 50 tahun dulu...nak tanya sikit siapa yang ranapkan bangsa kita ni?baru ranap setahun ni ka atau dah lama ranap? siapa cakar siapa? siapa yang miskin jiwa harta? siapa pula yang kaya raya? bangsa mana yang miskin jiwa harta ni? sapa punya kerja? cuba jawap...kalau taktau, nyah ja la...

Master Yoda berkata...

Salam Tok Hisham,

Kah kah kah

Ini briter ade masuk CNN ka?

Ini briter ade masukk BBC ka?

Ini briter ade msuk Al-Jazeera ka?

Kah kah kah

Sian la ini bakal M'sia first lady

Sudah buruk imej dia mcm kain buruk kat tepi jalan yg dibuang oleh peniaga pasar malam

Kah kah kah

Tu la, klu perangai mcm CI**I, selama-lamanye org kan label CI**I....

Kasar sket den nye bahasa...

Kah kah kah

akutakata berkata...

Celaka... lahabau...kereta kerbau

Hang buat berita karut...aku tengok Bik Mama semakin melidi

Kurang ghairah aku

Tanpa Nama berkata...

kah..kah..kah..kesian ina.napa masih tido lagi??? bangun la sayang oiiii...bangsa dah lama ranap di buat oleh bangsa sendiri.cuba buka minda sikit..keluarlah dari tempurung tu!!!adoi haaiii ina..sedeynya..uhuk..uhukk

INA KULAI berkata...

Untuk INA kokak...

Semalam saya memandu melewati jalan KUALA LIPIS KE RAUB, disebelah kiri jalan ada sebatang sungai yang mana di seberang sungai tersebut terdapat beratus rumah penduduk yang terpaksa menggunakan sampan dan jembatan gantung untuk menyeberangi sungai tersebut, air sungai deras sewaktu musim hujan seperti sekarang jadi bayangkan kalau ada yang terjatuh...seratus meter dari jembatan gantung yang uzur tersebut saya melihat ada jentolak sedang meratakan tanah untuk MEMULAKAN projek buat JEMBATAN KEKAL merentasi sungai LIPIS...apa yang terfikir oleh INA kalau melihat projek tersebut pasti INA akan katakan INILAH PROJEK BARISAN NASIONAL...kan kan kan. Tapi sebenarnya ialah : KUALA LIPIS terletak dalam negeri yang ditadbir oleh BN iaitu PAHANG...sebut betul-betul PAHANG..JADI saya heran macam beruk, PASAI APA NEGERI PAHANG DIBAWAH PENTADBIRAN BN MAHAKUASA baru nak buat jembatan kat kuala lipis....untuk perhatian INA..banyakkan perjalanan, banyakkan bertemu dengan orang lain selain dari kekasih, banyak mndengar keluhan rakyat dari seluruh negara, cuba berada dalam nasib rakyat, cuba berada di tempat mereka yang merintih dan bukan berada di tempat mereka yang kaya raya...semoga INA mengerti susahnya orang kampung nak mandi tak ada paip air, susahnya nak makan pizza sebab DESPATCH tak boleh hantar tak ada jembatan, buat INA kokak, KALAU SETAKAT PENGETAHUAN sebatas BERITA TV1 itu tandanya anda tidak pernah bergaul dengan orang....selamat idul adha