Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 6 Februari 2009

BERASAK- ASAK KERETA KE KUALA KANGSAR



Laporan dari Kuala Kangsar.

Jalan dari Lebuh Raya hendak menuju ke Kuala Kangsar
semakin padat.

Bandar Kolej Melayu Kuala Kangsar ini sedang di penuhi
oleh warga Perak yang ingin sama BERJUMAAT dengan MB Perak.




3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

sial babi celaka, tak faham2 lagi ke rakyat memang dah tak ingin lagi tengok binatang2 bn memerintah. mana perginya ...... berjiwa rakyat? dah terang2 rakyat menolak bn. kalau tak de rakyat maka tak wujud la pemerintah. tu pun bangang sangat nak pikir. ni semua untuk kepentingan poket sendiri & anak cucu sebab tu bermati2an nak jugak babi2 ni memerintah.

jeee berkata...

minute by minute account

http://anilnetto.com/democracy/perak-the-political-crisis-continues/#comments

Tanpa Nama berkata...

Aik, tak sedar lagi ke 999 tahun tu? anak cucu ke yg untung? bodoh lah lu