Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 6 Februari 2009

KUALA KANGSAR - EPOOOH ! TERKINI




LAPORAN DARI KUALA KANGAR

FRU TELAH MENYERANG DI KAWASAN MASJID UBUDIAH.

GAS PEMEDIH MATA TELAH DI TEMBAKAN KEPADA WARGA
PERAK.





7 ulasan:

fikiranlicin berkata...

apa ni...dah la tak semayang, nak serang orang lepas semayang? Laknatullah punya BN!

dragsuperstar berkata...

http://dragsuperstar.blogspot.com/2009/02/berita-terbaru-perak-6.html

latest

Tanpa Nama berkata...

bro,ini mcm ada unsur2 zionis je.huru-hara ke, org berkumpul kat masjid tu.

N berkata...

cilaka btol BN (Beruk2 Najib) nih..perangai cam setan

fredo berkata...

Bekas Perdana Menteri, Tun Dr Mahathir Mohamad menegaskan kerajaan Pakatan Rakyat masih boleh membentuk kerajaan di negeri Perak biarpun hanya minoriti.




"Pakatan boleh adakan Kerajaan minoriti. Demokrasi mengizinkan," tegas Mahathir.

Bekas ahli Umno itu dalam blognya hari ini berkata sandiwara di Perak masih menggelikan hati.

"Siapakah yang berhak mengadakan persidangan? Bolehkah puak majoriti paksa Kerajaan minoriti adakan persidangan khas untuk undi tak percaya?" soal beliau.

Mahathir seterusnya berkata, jika tidak dapat paksa kerajaan minoriti mengadakan persidangan mereka boleh ambil bermacam-macam tindakan untuk merosakkan negeri Perak.

Situasi ini kata beliau memungkin pegawai tidak akan patuh kepada kerajaan minoriti ini. Tetapi pegawai profesional perlu akur akan perintah Kerajaan yang halal

uncle_abu berkata...

btol ko isyamm??

osah kimak punyo FRU...mmg adik beradikk yahudi zionistt!!

camno leh ado kek perakk plakk!!!

cilako..oi cilako najibs!!

Mampus UmNo berkata...

FRU Malysia lebih teruk drpd Israel n Zionis. Masjid pun kena... ni apa ni.. dulu masjid kat UM, KL ..Fru pakai masuk dgn but aje.Zionis dia bom masjid memangle sbb dia Yahudi laknatullah... tapi kuil ibadat Yahudi dia org tak kacau.