Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 6 Februari 2009

NYALAKAN LAMPU KERETA DI SIANG HARI – JUMAAT 6HB FEBUARI


Semua penyokong PAKATAN RAKYAT diminta memasang dan menyalakan
lampu kereta bermula jam 12.00 tengah hari Jumaat 6hb Februari 2009.

Warga Perak terutama dari Ipoh dan Kuala Kangsar yang
memberi cadangan ini. Justeru semua perlu menyokong.

Kempen ini dilakukan di seluruh negara.

Nyalakanlah lampu kereta di mana sahaja berada.

Jika terelihat ada lampu yang terpasang di jalan sebelahan
sila bunyikan hon tanda setiakawan.

Sila sampaikan berita ini melalui pesanan ringkas ke semua kawan-kawan.

Hantarkan berita ini sebaik sahaja berita ini telah dibaca.





25 ulasan:

ayor lemuju berkata...

bengong

Tanpa Nama berkata...

kl nk buat skali tak?

rozali53uk berkata...

Bengong apenye yop cubala simpati sikit tak rock lansong kome macam besi...

jawa peranakan berkata...

BN bacul..takde telor..
kalau betul ANAK JANTAN, lawan la dalam PILIHANRAYA..

NAJIB NAJIS..DAYUS!! BINI CONTROL!!

orangenergy berkata...

menurut perintah...kahkahkah

Fazrulls berkata...

Salam Tuan,

Kami yang menunggang motosikal telah lama berbuat demikian, tak kira siang dan malam telah kami nyalakan lampu moto ini tanda setiakawan....sekian.

Kalau tak sudah pasti kami disaman kerana tidak memasang lampu ketika disiang hari.. hmmm

Salam,

Tanpa Nama berkata...

WOI AYOR LEMUJU , HANG LA BENGONG!

Salam bro isham,

Sy dah sebarkan kepada semua kawan-kawan dan warga penang. semoga PR beroleh kemenangan!

People Rules!!!

-pisang susu-

makcik anti azlan berkata...

lagi satu,semua warga perak kena 'hantar' kasut kat istana perak sebagai tanda bantahan

ahmad syafiq berkata...

ok

bibir tebal berkata...

mungkinkah akan muncul HANG JEBAT VERSI PERAK?

Toi'Toi' berkata...

ayor lemuju,

Biar bengong sekarang
jangan bertambah bengong akan datang!!

Ramai yang bersedih akan keputusan semalam...

abubakaromar berkata...

bengong x bengong,den akan nyalokan lampu keto maso nk g jumaat kang...

bukan tando memprotes sultan atau institusi berajo,tetapi sbg tando 'menemplakk' tindakan najib razak baginda si tuan kanbengg hitamm merampas kuaso pemerintahan kek perakk..caro yg sgt jijik dan penuh penipuann...

celako kau najibb!!

fikiranlicin berkata...

lampu tanda protes terhadap Najib TUn tuya dan bukan niat memprovok istana Perak, harap maklum. Najib, sungguh pandai kau berpolitik, penakut dan simpan aja teloqmu itu kawan...

Tanpa Nama berkata...

aku sebagai rakyat Perak memohon agar azlan kembali ke pangkal jalan (kg dobi atau kg pisang.

Tanpa Nama berkata...

apa yang terjadi ni ???? kerajaan pilihan rakyat begitu mudah di runtuhkan oleh beberapa orang !!
Adalah BN ni mengambil kuasa mengikut perlembagaan ?? Binggung betul lah !!

Perakian

IkanStim berkata...

dua perkara yg perlu di higlight

1) dimana perlembagaan?
2) lain kali PR kena menang dengan majoriti yg lbih besar.xboleh nk cukup makan je

sEmut berkata...

perhatian ayor lemuju tu keturunan zahid hamidi. keturunan paling hina di perak

Tanpa Nama berkata...

betul ka kata laporan yg MB Perak di tahan pihak polis??

dragsuperstar berkata...

http://dragsuperstar.blogspot.com/2009/02/nizar-anwar.html

Sama je kan...

Hehe orang Perak untung...

Pok Leh berkata...

Ayor Lemuju?
Kahkahkahkahkah.

Langsung tak cool.

Mohd Izwan Ismail berkata...

aku baru balik dari putrajaya, kebetulan g bank bayar loan rumah..
tadi aku dengan charade burukku itu telah memasang lampu tanda protes sorang2 dalam putrajaya...

mama danial berkata...

saya memandu ke Pedas, N9 memasang lampu sepanjang jalan walaupun cuaca sangat terik di luar!

jongusss berkata...

ajer nyer penin yop..(hell with be end)

Tanpa Nama berkata...

dunia akhir zaman..org yg membabik dgn kerja haram tu yg org sangjung...sentuh kearah agama kata kolot.raja2 kita pun dah jadi puppet.besok kuasa raja2 pun habis mcm tu,ikut kehendak...org2 dari bn.kata pandai dlm undang2.(last minute change)konon ambil berat kat rakyat.

Tanpa Nama berkata...

Kata Najib guna cara jijik rampas kerajaan Perak? memang bodoh lah org yg cakap macam ni. Jd kalau si Anwar Liwat tu rampas Kerajaan Malaysia (dengar tu..KERAJAAN MALAYSIA) guna lompat parti pula mcm mana? bodoh betul lah awak ni. Itu bukan lagi jijik...tapi tahap najis khinzir lg..kah,..kah..kah