Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 6 Februari 2009

KUALA KANGSAR - JUMAAT PETANG





LAPORAN MALAYSIA KINI

Polis tembak gas sekali lagi, lebih banyak

Feb 6, 09 12:05pm

kemaskini 3.01pm Polis pencegah rusuhan mengejar orang ramai di jalan depan Masjid Ubudiah, Kuala Kangsar. Mereka berlari tidak tentu arah dalam keadaan asap tebal gas pemedih mata.

Beberapa orang penyokong kelihatan membaling objek seperti kayu ke arah polis.

kemaskini 2.58pm Perkumpulan orang ramai mula berundur ke dalam kawasan perkarangan Masjid Ubudiah, Kuala Kangsar sekali lagi selepas polis melepaskan gas pemedih mata bagi kali kedua.

Jumlah mereka dianggarkan 3,000 orang. Lebih banyak gas pemedih mata dilepaskan, termasuk ke arah tempat letak kereta masjid.

kemaskini 2.50pm Polis mengarahkan orang ramai bersurai. Penyokong Pakatan Rakyat kini berada di tepi jalan. Gas pemedih mata dilepaskan sekali lagi.




24 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Bro...
Inilah yg diharapkan sangaat@ oleh gerombolan...

Dan kemudian kesalahan tetap kepada PR..

Klu ada prk... takkan begini jadinya...

yb4all berkata...

TT, sultan perak website dah kena voodoo: hantu ni keluar sebab tak larat nak tanggung bahana:-

Object not found!
The requested URL was not found on this server. If you entered the URL manually please check your spelling and try again.

If you think this is a server error, please contact the webmaster.

Error 404
sultan.perak.gov.my
Fri Feb 6 15:23:17 2009
Apache/2.2.4 (Unix) DAV/2 PHP/5.2.3

fikiranlicin berkata...

kerajaan baru perak tajaan Najib akan ditimpa bala...kemurkaan Allah s.w.t...Allhuakbar.........

megat dewa berkata...

Berita terpantas dari Masjid Ubudiah. http://www.dragsuperstar.blogspot.com/ TQ kpd tuan punya blog.

buih berkata...

lari la sampai kolet.

uncle_abu berkata...

corecttt pikiranlicin! wa sokong!!

lahanattt punya manusiaa! hati busukk!!

org nk smayang jumaat la woiii!!!

~nauzubillah...

Tudia berkata...

Kerajaan Haram Perak dalam pembentukan.Tahniah!

Tanpa Nama berkata...

TT,

Sumpah saiful dah mula ke belum?

Tanpa Nama berkata...

Moga-moga kerajaan baru (BN) negeri Perak dan juga rajanya dilaknati oleh Allah. Amin ya Rabbala'lamin.

Tanpa Nama berkata...

kah.kah.kah..jangan jadi bangang lah..Kemurkaan tu semua cerita karut..pembunuh memali pun tarak apa jadi.Jangan lepaskan tanggungjawab dan tugas kamu pada Allah aje beb.

Korang tunggu aje lah akhirat..semua mesti beres..sebelum tu minum teh dulu..lepak lepak

ct berkata...

ni bukan ke tindakan zionis ke nama dia? Serang orang waktu hari jumaat yg mulia, lepas sembahyang jumaat. Fru tu tak ikut sembahyang sekali ke?

Ni nak marah, nak disumpah seranah setiap seekor.

iceburn berkata...

Allahuakbar~!!!!
rampas Perak dengan cara HARAM!!!
Binasalah ISRAEL dan UMNO!!!

Tanpa Nama berkata...

Aduhhh... kesian. Kesal apa yg terjadi di negeri teman tu...

Tapi lgi kesian YB Nizar, dlm keadaan skrg ni dia mmg tertekan. Kalah tnpa sebab yg boleh diterima.

Dalam keadaan mcm ni, baik dia diamkan diri dulu. Relax... lgipun angkat sumpah dah berlaku. Sebab berlawan dgn penjenayah tak ada gunanya...

Entahlah... moga tuhan menyelamatkan mereka yg tak bersalah!

azureen berkata...

eeyy..gampang betoii..lau gas 2 smpai kat umah opah aku memang ak bakor istana sultan..menyusahkan orang

anarqiyELLow berkata...

Bangkitlah Rakyat Perak..
Suara Rakyat Perak...

Sila ke alamat di bawah untuk tempahan tshirt...

http://anarqiyellow.blogspot.com/2009/02/suara-rakyat-perak.html

tukar underwaer berkata...

Satu lagi peristiwa hitam di malaysia .Rumah ibadat dibedil ngan Gas oleh UMNO dan anjing polis.Dulu di Batu Caves kini di masjid.Ayuh bangun Jihad terhadap dan hapuskan UMno wahai anak bangsa perak Ku.

Tanpa Nama berkata...

TEKA TEKI
Sirul mengaku jadi Kambing hitam, Ramlang Porigi pon mnegaku jadi kambing hitam, tak lama lagi saiful pon akan mengaku jadi kambing hitam. jadi siapakah kambing putih? hahaha sapa pandai jawab dapat hadiah kapal selam.

Tanpa Nama berkata...

bila lah najib nak mai penang nih..maila tukaq DAP kat sini pulak kalau berjaya hang la pengguling kerajaan paling berjaya didunia.Kalau kat Kedah & Kelantan tak payah lah..s'ngor dan penang silakanlah KAT SINI BANYAK CXXA

a.k.u.p.e.n.t.o.i berkata...

woi....sultan..ko perkenankan la UMNO tu lagi...ko tak nampak ke? tembak gas pemedih kat masjid? masjid kat istana pun tak nampak?

Tanpa Nama berkata...

Tembaklah gas byk2...tak lama lagi kita org imun...huhuhuhu....

orang melayu berkata...

tak beriman betul orang pas,
tak percaya Qada dan Qadar.. ikut telunjuk DAP dan PKR.. saja nak merosak negara.. cuba la fikir sikit masa depan agama bangsa dan negara.. sapa yang susah nanti kalau bukan anak cucu korang juga nanti.. jangan nak percaya kata2 manis DAP tu.. tengok la tak sampai setahun apa dah jadi dgn orang melayu perak?? bangsa dia je yang dapat.. orang melayu merempat?? masih tak terfikir lagi ke?? PAS jadi pak turut tak dapat membela orang melayu.. tengok la nanti kalu amal la buat mcam tu.. nanti jadi macam spore la contoh terdekat..

Pikir2 la dgn hati terbuka..

Hj. Kamaruddin Taib berkata...

Dulu kuil diserang polis!

Sekarang masjid diserang polis!

Dua-duanya institusi rakyat biasa...
dua-duanya tempat rakyat biasa berlindung atas nama Tuhan... di situ pihak yang zalim menyerang...

Di mana perginya perkemanusiaan?

Tanpa Nama berkata...

Najib Razak bakal perdana Malaysia adalah setengah jantan, setengah betina.

Ini kah ciri-ciri orang bakal no satu Malaysia...? Amat memalukan.

kalau UMNO diterima rakyat, sila adakan pilihanraya dan jika keputusannya berpihak pada UMNO maka rakyat dari parti Pakatan Rakyat pasti akur dan menyokong kepimpinannya.

Tanpa Nama berkata...

ORANG MELAYU BERKATA "tak beriman betul orang pas,
tak percaya Qada dan Qadar.. ikut telunjuk DAP dan PKR.. saja nak merosak negara.. cuba la fikir sikit masa depan agama bangsa dan negara.. sapa yang susah nanti kalau bukan anak cucu korang juga nanti.. jangan nak percaya kata2 manis DAP tu.. tengok la tak sampai setahun apa dah jadi dgn orang melayu perak?? bangsa dia je yang dapat.. orang melayu merempat?? masih tak terfikir lagi ke?? PAS jadi pak turut tak dapat membela orang melayu.. tengok la nanti kalu amal la buat mcam tu.. nanti jadi macam spore la contoh terdekat..

Pikir2 la dgn hati terbuka.."


??????????????????????

SEBELUM NI BANYAK KE YANG MELAYU DAPAT , BAPAK AKU 10 TAHUN DULU ADA LA TAPAK KEDAI KAT LEMBAH TU, JANJINYA NAK DIGANTI NGAN TAPAK BARU, LAST LAS SEKARANG HABOK PON TARAK.. TU ZAMAN UM NOO TU.., APE CITER.., LEPAS TU MOHON TANAH BUAT KEBUN.., DAPAT LAA 3 EKAR., SIBUK LAA ORG TUA TU MENANAM POKOK BUAH BUAHAN UNTUK MAKAN ANAK CUCUNYE.., TUP TUP BARU-BARU NI SEMAK KAT PEJ TANAH., TANAH TU BUKANNYE NAMA DIA, TAPI NAMA KETUA UM NOO BAHAGIAN PUNYA.., APA CITER TU??