Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 13 Mac 2009

NORZA MENANGIS – malaysiakini


Datuk Mohamad Norza Zakaria yang dihadapkan ke Mahkamah Majistret Temerloh hari ini atas dua tuduhan rasuah, berkata beliau tidak akan melepaskan jawatan sebagai Ahli Majlis Tertinggi (MT) Umno hanya disebabkan oleh kes yang dihadapinya itu.

Sebaliknya, kata Mohamad Norza, beliau akan terus bertanding jawatan berkenaan dalam pemilihan Umno hujung bulan ini dan menyerahkan kepada perwakilan untuk menentukan kedudukannya.

Dua tuduhan rasuah itu didakwa dilakukannya pada 6.30 petang 20 Januari lalu di No 38, Pinggiran Tasik, Taman Bandar Temerloh.

Sambil menitiskan air mata, Mohamad Norza yang ditemui pemberita selepas kesnya disebut di mahkamah, berkata beliau berasa amat sedih terhadap perkara yang berlaku ke atas dirinya hari ini kerana menganggapkan beliau banyak berjasa kepada parti.

Mohamad Norza yang ditenangkan oleh beberapa pengikutnya, berkata beliau akan akur dengan apa jua keputusan mahkamah berhubung kes itu nanti.


kah kah kah… BUKAN MENANGIS... MUNKEEE NI MERAUNG… kah kah kah…

woit… TAK MERAUNG MACAM MANA… HABIS ILANG KONTREK…. kah kah kah…

kah kah kah… PELOK JAWATAN…. JANGAN LEPAS LEPAS…. KALAU TERLEPAS MUKA JADI BANGKA NANTI.... kah kah kah…

woit…. KESIAN…. KESIAN…. NAK BUAT KERJA APA LAGI…. NAK JUAL KONTREK… TAK DAPAT…. kah kah kah…….










7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Bro,

Mungkin dia boleh cari makan buku jadi best seller.

Apa ke jadah judulnya ha?

Azron

MahadeyBersiong berkata...

kahkahkahkahkahkahakhakhakhakha
inilah akibat bila kau dikambingkan,
atau kau memang seekor kambing?
kahkahkahkahkahkahkahkahkah
eh, bestlah SPRM kali ni, SPRM adil lah, SPRM memang lain.
kahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkah!!

Tanpa Nama berkata...

sensitifnya pemimpin united malay national orgasme ni. kalu menangis mengenangkan nasib anak2 melayu yang makin terpinggir dan susah di negara sendiri takpe la jugak. ini menangis sebab kantoi, kuang kuang kuang.

woit, ikan patin sekarang berapa sekilo kat temerloh? kekekeke

TokMudim berkata...

Palaci-palaci PAk Lah dah mula kena cantas...kita tengok sape yang kena lepas ni..

Isteri Rosnah dah mula tunjuk taring..

bozzobattousai berkata...

nangis apa lagi? dah muka tuh memang muka rasuah...tp party dia halal rasuah so takpe la kot...

Tanpa Nama berkata...

Tak sabar aku nanti countdown perhimpunan haram jadah gerombolan ni.

Geng geng gerombolan dah mula tinju meninju satu sama lain.

Kita nanti tarikh mahkamah umum gerombolan diharamkan sekali lagi dan terus berkubur.

Narzo

Tanpa Nama berkata...

....menangis kunonnn..jantan x tau malu.....