Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 13 Mac 2009

PEMECAH BERITA !!! BERITA JAHAT DARI IPOH









LANUN GEROMBOLAN PUNYA KERJA




Lanun gerombolan telah memecahkan papan tanda Tugu Pokok Demokrasi di Ipoh.

Lanun gerombolan telah melakukan jenayah terhadap pokok ini tengah malam tadi.

Masih belum dapat di pastikan apakah lanun-lanun ini telah terkencing dan terberak di bawah di pokok yang bersejarah ini.

Gambar ini diambil dari kumpulan gambar-gambar yang dapat dilihat dari: www.sendawamalaysia.blogspot.com




24 ulasan:

Politikanjing(PA) berkata...

Biul,

AUK AUK...MEREKA BUKAN LANUN..AUK AUK...TAPI MEREKA ADALAH SETAN

AUK AUK..JIKA KITA MAHU MELAWAN SETAN..AUK AUK..KITA JUGA PERLU JADI SETAN..AUKKKKKKKK

AUK AUK...MEREKA JADI SETAN BOLEH...AUK AUK...TAPI KALAU KITA JADI SETAN KENA TAHAN...AUKKKKK...PUKIMAK DEPA.

MARI BERSATU berkata...

AWAS BERHATI-HATI DALAM MEMBUAT KOMENTAR : 6 Individu akan di dakwa, Difahamkan individu-individu terbabit akan didakwa mengikut Seksyen 233, Akta Komunikasi dan Multimedia 1988 kerana "mengandungi isu kandungan sumbang, lucah, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat mengacau, mendera, menggugut atau mengganggu".

Mereka ini telah menulis sesuatu yang tidak disukai oleh "orang atas" dalam blog... jadi JANGAN LAH MENULIS SEHINGGA MENYAKITKAN HATI SESIAPA....

Tok Moh berkata...

Ni Kerja Ayahanda Lajin Songkok Tinggi la ... Semalam Tengah Hujan Lebat masa takda orang diorang pi tibai pokok tu...

kah..Kah..Kah..
Samseng Sangat..la tu tahap cipan punya ganas beb... kalu lu tengok mesti sadis habis..kah..kah..kah.

Woi Lajin Songkok Tinggi...kah..kah
ganas kau dengan pokok pun kau marah..kah..kah... lassat wooo..

Samseng Taik Kucing punya PUKIDA..
dengan pokok boleh la..kalu berani mari la kita sepak terajang dekat padang Ipoh..

kah..kah..kah..
Harapkan songkok je tinggi tapi akai takdak..kah..kah..

Makan Taik punya Pekida..
Woi Tebang terus la pokok tu buat unggun api kalau berani..kah..kah..
Woi Zambery mamak kasi korang berap duit..kah..kah..kah..

Tanpa Nama berkata...

pukida songkok tinggi tu memang pukimak. dia ingat ni zaman 60an ke? melayu taik kucing dia.

Tanpa Nama berkata...

Bro Isham...bukan jenayah kat pokok....tapi kat batu bersurat demokrasi...kui...kui...kui...

budak Kg Jebong berkata...

dengan papan tandan tu depa berani la. tara ju samsen taik kucin depa.

Tanpa Nama berkata...

kalau org Pakatan Rakyat kencingkan pokok petai Bik Mama, gerenti dah kena ISA or C4...

babi punya org2 UMNO...
babi punya org2 BN...

nan

puterabumi-sert berkata...

Ini bukan lanunlah Brader. Lanun bapa ialah mereka yang melanun kapal tu. Ini iblis, anak lanun sama hantu kopek. Kasi potong tangan baru ngam.

MahadeyBersiong berkata...

Gerombolan : Mungkin dahan pokok yang jatuh menyebabkan papan tanda tersebut pecah. Atau mungkin pihak PR yang memecahkan papan tanda tersebut seperti Anwar Ibrahim menumbuk mata beliau sendiri. Mungkin juga ini daulat tuanku, sehingga papan tanda tersebut di panah petir.

Tanpa Nama berkata...

BERUK TAK MUNGKIN DAPAT MENGHAYATI SEBUAH PERMATA, AKAN DILANYAKNYA KERANA BENGGONG APA ITU PERMATA!

Tanpa Nama berkata...

apa la bodohnya dia orang nie ngan pokok yang tak bersalah pun nak cari pasal...tapi memang dah dijangka perkara nie akan berlaku......otak diorang nie lagi teruk dari otak udang...

lepas nie saper pulak nak kena cekup ngan polis pasal komen pedas kat perak.......agaknya muat ker penjara

Saf Badar berkata...

Memang betoi Tok Moh, puak-puak ni dengan benda tak hidup berani gila ler! Satu lagi kalau ramai, laaagii berani! Kadang-kadang tu sampai 20-30 orang tibai sorang! Jangan kata manusia, silap-silap gajah pun tumbang! Pertubuhan Kebajikan & Dakwah Islamiah Malaysia????!!!! Pooraaahhh!!!

Tanpa Nama berkata...

apa tunggu lagi. pi la buat repot polis, habaq saya syak lajin songkok tinggi dan pukimak pukimak pukida punya kerja, biaq depa kena menjawab.
Dasar bajingan, berani dengan tunggul!!!Jaga hampa,kalau jumpa kat bukit gantang nanti tau lah nasib hangpa.

Cucu Panglima Kinta

bozzobattousai berkata...

cilaka lah sesape yg pecahkan batu tuh...dengkinyer...

fredo berkata...

bingaai..

asal x puas ati jek, bunuh, ugut, tibai.. pecah..

samseng sgt ke..??

Tanpa Nama berkata...

Bukankah molek kalau Pokok ini menjadi salah satu tarikan pelancongan ke Negeri Perak? Perak definitely can use one more tourist attraction.

Positive Thinking.

Tanpa Nama berkata...

sdr mahadey bersiong,

kelas sdr punya komen.
bak kata orang tua2: bertemu buku dengan ruas. gerombolan memang telah dari dulu kini dan selamanya akan berkata2 seperti yang sdr tulis tu.
gerombolan kan terdiri dari orang2 yang baik2 dan suci2 belaka.
mana buat kerja amal kat pokok cam ni..
kan.. kan?

Sudin berkata...

Salam abang isham,

Manifestasi UMNO,

Mengutip titipan isham anak rais :

1.'Dari perhitungan kaum zoinis dan imperialis,secara jangka panjang adalah lebih selamat jika yang ditentang oleh rakyat hanyalah manifestasi moral dan bukan penentangan terhadap kuasa,modal dan asas ekonomi yang didukung oleh kaum pemodal antarabangsa.'

Lagi :

2.'Agenda politik ketika itu dan kini(tambahan) jelas memperjuangkan hak petani miskin,hak para peneroka bandar dan hak kaum buruh.Agenda menentang rasuah pula adalah agenda induk mahasiswa dan anak-anak muda ketika itu.'


Mengutip titipan A.Samad Said :

1.'Telinga satu,berlidah dua'


Mengutip titipan Dr. Syed Husin Ali :

1.....mereka mempunyai dua wajah.'


Kesimpulannya :
Perjalanan masih panjang,manifestasikan hak kejalanraya,peti undi(yang masih percaya sistem pilihanraya)apabila penguasa takut pada laungan 'revolusi rakyat',maka air mata dan darah menjadi perhitungan terakhir.

Terima kasih tuan mengajar kami anak-anak muda :
'Jadi apa yang jadikan kamu bijak?'
'Kehidupan,itulah yang sebenarnya.'

Pada gerombolan,apakah erti kehidupan pada kalian ?
Pada pokok atau batu yang sering disurahkan punya pengertian dalam kehidupan.
Sesungguhnya hati batu adalah lebih keras dari batu yang Allah s.w.t jadikan.

Tanpa Nama berkata...

Ini mesti pemuda "celaka" punya kerja ni..
Pemuda "celaka" memang tiada harapan buat yang berguna.. mereka hanya boleh bergajuh, bersorak bagaikan setan di jalan raya..
mereka memang lebih hina drp babi hutan..
kah kah kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

dua je suspek utama..

pertama ..pukimak PUKIDA
kedua ...Celaka haramjadah PEMUDA keris kontot..

kalau petir mesti ada kesan hitam
kalau dahan tumbang mesti ada kesan dahan tu jugak..

Lepas ni tuhan panahkan petir kat siapa siapa pukimak haramjadah yg buat kerja bangsat ni..tak pun petir tu panah kat dahan pokok tu dan dahan tu jatuh hempap haramjadah tu bagi mampus..

Tanpa Nama berkata...

Seronoknya... kita sekarang di gelanggang sarkis. Ramai badut-badut tengah buat pertunjukan yang pelik-pelik. Mari kita ketawakan kah, kah, kah, dan ketawakan lagi dan lagi....

Khun Pana aka johanssm berkata...

Pecah pon tak apa .
Hati dan jiwa tak pecah
Ini buat rakyat tambah hot

Anak Muda Ipoh berkata...

sekadar bertanya.. saper Ayahanda Lajin tu? tak penah dengaQ pun nama tu.. sebelah mana punya tu??? sekadar nak tau je.. jgn amek hati.. saya sekadar warga ipoh yg prihatin..

Tanpa Nama berkata...

hahaha..daripada gaya penulisan dan komen2 korang yang aku baca,memang saling tak tumpah dan sama mulia macam orang2 korang maki dan korang dok laknat..hahaha..hahahaha...kesian kat rakyat Malaysia,BN perintah jadi jahanam,PR perintah lg jahanam..Hahahaha,sama jer korang nie..hahahahahaha