Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 19 Disember 2009

BIAR TAKUT SUAMI DARI TAKUT PBB



PROFESOR BIK MAMA LEBIH HEBAT DARI PROFESOR JOMO





EKOMNOMI TERBUKA NAJIB DI KRITIK JOMO
– harakah daily

Ahli ekonomi terkemuka KS jomo secara tidak langsung mengkritik dasar ekonomi terbuka yang mula diperkenalkan kerajaan Barisan Nasional di bawah pimpinan Najib Razak.

Jomo yang kini bertugas sebagai penolong setiausaha agung bagi pembangunan ekonomi Pertubuhan Bangsa-bangsa Bersatu (PBB) berkata dasar ekonomi terbuka yang membolehkan liberalisasi kewangan negara tidak menyumbang kepada pertumbuhan ekonomi negara kini.

Sebaliknya beliau menjelaskan dasar ekonomi tersebut hanya menyumbang kepada peningkatan harga pasaran saham dan hartanah yang boleh melambung tinggi dan kemudiannya merudum secara tiba-tiba.

KAH KAH KAH..

woit…INI CAKAP PENASEHAT PPB... kah kah kah…

woit… MANA MUNKEE NI NAK DENGAR… kah kah kah…

kah kah kah… KEPALA BANA APA PBB… kah kah kah..’

kah kah kah… KALAU SUAMI MUNKEE INI CAKAP… BARU MUNKEE INI DENGAR.. kah kah kah..




16 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

gemuknya...

Sudin berkata...

Penasehat 25 % kan ada.
Mahathir kenching berdiri,
Rosmah kenching berlari,
Halim saad,daim kenching cross country.

Apa susah mengurus ekonomi....
Jual pegangan GLC kepada Singapura/Temasek.....
Gudang duit ada pada Telekom,TNB,POS......Minyak PETRONAS jangan turun-turun harga....
Panggil orang putih jadi penasihat kerana mereka pandai dalam deringan sen.......

Segala bijak pandai kan duduk dalam lubuk Khazanah Nasional chiptaan Mahathir auta keling......

Tanpa Nama berkata...

tuan..inisemua untuk kayakan kroni dan mengutamakan kroni ,.,.bukan rakyat didahulukan .contoh macam TM yang satu ketika dulu di-bangakan rakyat malaysia,,.kini hampir lingkup kerana di-pecah pecah kan dan di-bahagi bahagi pada kroni..lanun lanun di lantik menjadi CEO GLC seperti datuk wahid di MayBank yang sebelum ini telah melingkupkan TM,

suis-media berkata...

Tuan TT.
saya lihat dasar yang kewangan 1 malaysia PM kita ni adalah dari idea para penasihat dan kroni dan bukannya datang dari idea PM Najib,,,2x5 dengan dolahbadwi.

Tanpa Nama berkata...

Haittt jangan masuk campur. Aku lagi pandai sebab ada Ijazah Kelas Ekonomi..Tau la aku nak urus negara aku... haiiitttt

Dapatkan Latest Blogger Template di sini

mtgbertam berkata...

Cam JAMNAPARI je.......

dinilhaq berkata...

rakyat malingsia yg buduh,masih dok sembah buntut bn/umno....mai la ikut tok se'emah ni..boleh jadi toyboy dia,paling koman jadi jadi jaga parking deepak eee..ok apa..madey eee sengsara menanggung rasa kunun nya buku kelentong mana dok merapu tentang dia..berkilat dahi mukhriz menepis..

Johan 23.01.84 berkata...

woit,semua ni tak betul lah..jgn percaya fitnah2 pasal ekon gawat ni..jgn lupa,our fundamentals is strong,our economy has no problem!..

Tanpa Nama berkata...

kah....kah....kah....ekonomi negara akan maju sekiranya lebih banyak lagi kotak kerabat diraja dijumpai

Tanpa Nama berkata...

Syam, tunggu aku pakai cawat, baru aku amuk. hahahahahah


siber labukau

koboi berkata...

Bro...

Siapa Wak Jomo?

Stakat dlm PBB ada apa?

Suami Munkee lagi power. Guna bom x da apa2.

Ini setakat PBB sorilah..

Sbb tu semakin sehat. Mkn byk bro

koboi berkata...

Beutiful PM Msia
Patut bini munkee tergoda..
kahkahkahkahkahkah

qariah kg bermban berkata...

Syam, aku dah lama tak dengar perkataan 'kepala bana' tu.. masa kecik2 dulu selalu dengar.

kepala bana betul, hampeh! lingkup syam jangan tak lingkup ekonomi Malaya ni.. kasi lingkup sampai tebongkang!!

koboi berkata...

Beutiful PM Msia
Patut bini munkee tergoda..
kahkahkahkahkahkah

Tanpa Nama berkata...

berita hairan;PERKENAL GST TEMPATKAN MALAYSIA SETARAF NEGARA MAJU,,,,wak lu mak lu atok lu fuck you,,suratkhabar paling bodoh dalam dunia melaporkan berita paling bodoh dari seekor munkey yg bodoh,,,,ISHAM TLONG BG KOMEN SIKIT BERITA BODOH NI,,,,,,,

Tanpa Nama berkata...

Penasihan PM hanya pandai rembat duit rakyat sahaja, mereka ini satu kumpulan/pasukan yang bijak merancang untuk menjadi Billionair,serta mempunyai banyak tipu muslihat secara licik sehingga tidak dapat dikesan oleh PM dan Bik Mama.. siapa tipu siapa...