Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 20 Disember 2009

MACAM MANA BOLEH BODOH MACAM TELOO




PEMBANGKANG CUBA RUNTUHKAN NEGARA
-melayau

Negara boleh terjerumus ke dalam satu krisis yang dahsyat sehingga meruntuhkan sistem ekonomi sekiranya pembangkang berjaya menggagalkan Bajet 2010 daripada diluluskan di Dewan Rakyat pada Isnin lalu.

Menteri Kewangan Kedua, Ahmad Husni Hanadzlah berkata, belanjawan tahunan amat penting untuk sesebuah kerajaan beroperasi dan ia tidak pernah ditolak di mana-mana negara.

''Sekiranya mereka berjaya hari itu, kita akan berada dalam krisis kerana beberapa hari lagi 1 Januari 2010, maknanya kerajaan tidak boleh beroperasi.


KAH KAH KAH…

woit… KERAJAAN BEROPERASI TIDAK PERNAH DI TOLAK?...kah kah kah..

woit… KENAPA BANGANG SANGAT NI?... kah kah kah..

woit…NAPA MUNKEEE INI BODOH MACAM TELOOO….kah kah kah..

woit… JANGAN LAH TIPU ORANG MELAYU…kah kah kah…

woit… DI PAKISTAN…. BARU SAHAJA BIL KERAJAAN DI TOLAK…kah kah kah…

woit… DI INDIA… BANYAK UNDANG UNDANG KERAJAAN DI TOLAK…kah kah kah…

kah kah kah…DI UK ..LAGI BANYAK RANG UNDANG UNDANG YANG DI TOLAK…kah kah kah…

woit… INI LAH AMALAN DEMOKRASI… TAK RUNTUH PUN NEGARA INI….kah kah kah..

nota: hentikan lah projek membodohkan orang melayu
kalau sendiri bodoh tak membaca tolong jangan beri tahu media.
simpan bodoh itu dalam saku seluar. jangan tunjukkan
pada orang ramai. bodoh itu jadikan harta untuk
anak cucu cicit sendiri kah kah kah




13 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

abang isham, aku pernah ada 4 kawan namanya Husni kat sekolah Maktab Mahmud dulu...amatlah merapu level pukimak mamat2 yang ditempek nama Husni ni.

Kat level dunia, kita ada Husni Mubarak yang tak leh dipakai langsung.

Maksud Husni dalam Bahasa Arab ialah "Kebaikanku". Apa kita dapat dari maksud nama ini? Kebanyakan pemilik nama ini, mereka menjadi perasan merekalah baik. Perasan bagus, tapi macam taik jer idea dia pada orang lain, mereka ini tidak peduli akan susah senang orang lain hasil dari idea pukimak dia orang. Jadi berhati2 nak taruk nama anak. Panggilan harian orang ramai terhadap mereka membentuk peribadi pada masa tuanya. "Nama2 perasan" ini tak boleh wujud untuk kebanggaan diri. Ini secara "Fuck Suwey"nya la...

Kalo nak anak yang jenis "kurang ajar", taruklah nama dia yang bermaksud perasan dan ada penyakit tinggi diri. Satu lagi "Khairi", kalo nak lagi pukimak perasan lagi, ko taruk "Muhammad Khairi", huhahuha....memang perangai dia akan jadi macam beruk lagilah. Maksud panggilan pemilik nama ini, "Kebaikanku yang Terpuji"..ada nampak sikap perasan pada panggilan nama ini dan bagaimana... ada rasa? Itulah pentingnya nama dan hubungan panggilan harian akan dibawa perangai perasan bagus hingga ke hari tua dan kesannya kebodohannya kepada masyarakat apabila dia menjadi leader kepada masyarakat.

Pada aku, nama2 ini ditempekkan sama macam gelaran "Datuk Seri" dan "Tan Sri" la...untuk memudahkan merembat apa harta rakyat jika ada peluang. Takder peluang, takper...ada kalu..hehe..aku akan rembat..aku tak pedulik...Allah, Malaikat, itu soal selepas mati, lagi aku belum mati, aku akan rembat.

Harris berkata...

Ya Allah..Bodohnye munkee ni.Mcm mana la boleh jadi menteri.Dalam bab kewangan lak tuh!Patut la sampai kering kantung negara rupanye menterinya bodoh tahap bangang melampau2.Pastu dihebohkan lak bodoh bebalnya tu.Oh!Malangnya malaysia tanahairku..

mankeldai berkata...

pm bodoh, kabinet bodoh , penyokong ubn bodoh tapi rakyat tak bodoh semoa!

koboi berkata...

Bro apahal lu keluarkan cerita munkee2 bodo ari ni?

Dah senak perut ketawa ni.

Otak munkee kat Malaysia pun dalam seluar...

kahkahkah...

Runtuhkan jambatan...
Runtuhkan stadium....
Siapa buat? Pembangkang??? kahkahkah...

Tanpa Nama berkata...

cerita dongeng yang sama, "kalau PR memerintah negara akan huru-hara"...sampai sekarang selangor, kelantan, kedah dan penang tak huru-hara pun...kecuali perak sebab bn dah rampas balik..baru jadi huru-hara...dan....ada sultan bodo...keh..keh.keh

fatamorgana berkata...

kah.....kah.....kah....kah....oittt pakcik sham, sampai hati kau kata menteriku bodoh, kalau bodoh org tak undi dia kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Masa Mat Mongol pilih menetri, dia ada test ke IQ mereka?

MIBU BULAN. berkata...

Sabenarnya Menteri ini bukan bodoh, tapi terlalu kecewa pasai MP BN ramai yang ponting, jadi salahkan orang lain.... Itulah BN yang kita kenal.....

Sudin berkata...

Dalam keadaan terdesak lanun gerombolan Umno/Bn dengan kerjasama PDRM/ATM akan meletupkan bangunan KLCC untuk mengolah persetujuan demi kelansungan kuasa politik yang kini berada di hujung tanduk dengan menuduh ini adalah kerja jahat teroris dan parti pembangkang......?

Bukankah cara ini pernah disarankan oleh British kepada Tunku Abdul Rahman untuk meletupkan kapal di Singapura untuk menangkap para pejuang kemerdekaan ?

Ha,ha......serba tidak menjadi.

Wahai Pemimpin TENGIN "Ketuanan Melayu",apa yang boleh dilakukan?
Tidak ada apa-apa.
Masuk mahkamah,mahkamah rayuan sebagai penyelamat.
Buat bantahan atau demo,akta polis sek.27 diguna pakai.ISA akan menunjukan belangnya.
Segalanya sudah dirancang dengan sepak terajang sogokan pada instrumen kerajaan.

Ya!betul bagai dikata.
Bodoh disimpan atau diajar pada keturunan anak-beranak sendiri.
Orang lain tak mahu.
Jadikan kebodohan sebagai menteri itu untuk pusaka anak,chuchu-chichit dan keturunan sendiri.

MAT LENDIR KG LONEK berkata...

APA KATA TIMBALAN MINTIRI INI KITA GELAR "TIMBALAN MINTIRI 10-1"

Maknanya:
10 cakapnya tak betul, 1 cakapnya betul.
10 bhgn otaknya tak betul, 1 bahagian otaknya betul.
10 katanya penipu, 1 katanya tak tipu.
10 tak boleh pakai, 1 aje yang boleh pakai.

MAT LENDIR KG LONEK berkata...

Tuan isam, sorry gua lari tajuk aaaa!

Gua teringat kata-kata guru bm gua.
"bodoh tak boleh diajar, pandai tak boleh diikut"

Maknanya, Timbalan moneyteri tu bodohnya tahap bodoh international.

Dalam bahasa antarabangsanya, Timbalan moneyteri tu bodohnya bodoh tahap global. Bukan bodoh tahap glokal lagi tuh!

Tanpa Nama berkata...

ahli-ahli BN yang pemalas nak mampus dan tak beretika, lepas tu nak salahkan orang lain, bodoh punya orang Tambun.

Tanpa Nama berkata...

Sham, SATU LAGI PROJEK KERAJAAN BARISAN NASIONAL. Bukan Kerajaan Malaysia!!! Jadi kau kena faham...Selagi kau tak bleh ubah kepada yg asal...terpekik terlolonglah sampai keluar anak tekak...makcik/pakcik felda tetap coooolllll!!!

siber labukau