Khamis, 17 Disember 2009

RAHSIA ANAK BADAK BERLARI–LARI DI KETAHUI UMUM



INI BUKAN BADAK BERLARI - INI PERLUMBAAN TIKUS




TIAN : RM600,000 DIKIRIM BUAT ROSMAH DI DUBAI -malaysiakini

Ahli parlimen PKR Tian Chua mendakwa individu yang tidak dikenal pasti telah menghantar RM600,000 melalui pengurup wang kepada Rosmah Mansor ketika isteri perdana menteri berada di Dubai, Ogos tahun lalu.

Tian Chua berkata, beliau mempunyai dokumen yang membuktikan berlakunya transaksi yang melanggar undang-undang tersebut.

Beliau bagaimanapun, tidak tahu tujuan wang itu digunakan.

Bercakap dalam satu sidang akhbar di Petaling Jaya hari ini, Tian juga mendakwa bahawa dua tokoh korporat melakukan kesalahan yang sama.


KAH KAH KAH…

woit… PATUT LAH ANAK BADAK BERSENAM…. kah kah kah…

woit… PATUTLAH ANAL BADAK BERLARI LARI…kah kah kah..

kah kah kah… ANAK BADAK NAK MELARIKAN DUIT KE LUAR NEGARA… kah kah kah..




6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

cepatlah PR ambil alih m'sia.tangkap badak ni sumbat dalam jamban zoo tu pun kalau muat..

seliparjepun berkata...

SALAM...

HABIS BANJIR TANAH ARAB...! HAHHA

MAT LENDIR KG LONEK berkata...

Maaf bro, gua lari tajuk haaaa!

Dalam filem Liar Liar arahan James Carry, watak utamanya iaitu blue hypo berkata "malas nak layan".

Tak kan dalam filem Liar Liar 2 ni pon watak blue hypo nak cakap "malas nak layan" jugak! Ini macam copy write ni bro!

Baik bro bagitau james Carry supaya tukar dialog blu hypo tu!. Boring la asik dengar dialog yang sama. macam dah dirancang pulak!

Tanpa Nama berkata...

kali ni dia tukar skrip sikit...

dia tak jawap "malas nak layan sebab sibuk main badminton bersenamrobik berkaraoke dan juga bertadarus sepanjang tahun"...

kali ni dia jawap:
eh bukan ke saya dah bagitau siang2 haritu (bukan malam2, sebab malam2 saya sibuk dan fokus) bahwa adalah sesungguhnya saya telah terjumpa sebuah kotak ajaib lagi sakti milik seorang putera raja negeri arab lalu saya bersegera bersungguh dan dengan ikhlas memulangkan kotak itu pada tuannya yang akhirnya bermurah hati membalas budibaik saya itu dengan hadiah wang kekayaan yang tak terbilang banyaknya... arakian itulah hikayat saya yang telah termaktub dan saya boleh sumpah laknat mengenainya"
kemudian dia tambah lagi:
"ahhh! sudahlah tu, saya malas nak layan, sebab saya sibuk dan fokus main badminton bersenamrobik berkaraoke dan juga bertadarus sepanjang tahun!"

kahkahkah!

-average joe-
klakka-la.blogspot

p/s apalah keputusan bolasepak 1malaysia tadi ye?

Tanpa Nama berkata...

SPRM NAK BUAT SIASATAN JUMPA BALA KAT LUARNEGARA KATA BNYAK GUNA DUIT RAKYAT...TAPI LAKI ROSMAH BERBELANJA SAKAN KAT LUAR NEGARA TAKPA PULA.
APAKATA SAYA CADANGKAN TUKARTIUB
BUAT SATU TABUNG UNTUK RAKYAT MALAYSIA MENYEDIAKAN DANA BAGI PENYIASATAN KES TOYA.. NII..SEKURANG2NYA KITA DAPAT MENUNJUKKAN BETAPA BENCINYA RAKYAT MARHAEN SELAGI KES INI BELUM SELESAI...JANGAN BANYAK SATU KEPALA RM1 SUDAH...KALAU DAPAT KUMPUL DUIT TU SERAHKAN PADA SPRM
UNTUK PERBELANJAAN PENYIASATAN ...KALAU KERAJAAN RASA TAK MALU AMBILLAH...KALAU MEREKA TAK MAHU BOLEH GUNAKAN DUIT TABUNG TU UNTUK ADAKAN PERARAKAN BERSEJARAH DESAK SPRM SUPAYA SIASAT KES TERSEBUT...

Tanpa Nama berkata...

itu dua korporat yg aku nak komen yang juling tu.. dia yang paling banyak hantar duit beb.. 22.2 juta beli gheta kat london tu. padanlah tahun 2009 ni banyak buat kenduri kendara-- laa.. kenduri kawin dia ngan bini muda la apa lagi siap naik gajah beb.. taiko dia jagalah kiri kanan. tapi aku dengar cerita taiko yang kiri kanan tu bukan dapat ganjaran apa pon hampeh adalah tapi jilat bontot abu tu macam takde tuhan dalam dunia ni.sijuling ni kalu diodit, oditer pun tekeluar bijik mata sebab purchase power beliau tu kalah big mama beb!

tapi macam yg kita semua tahu dan celik mata kan, takkan kemana pun hal ni. sijuling tetap bahagialah dengan duit dan gheta2 dan makiannya, si ahlil politik lepasbebas bak angin lalu lah, sikaki bodek politik pun lepas jugaklah kalau kena pecahlah rahsia siahlil politik nanti.

jadi, apo nak dibuek ni syam oiii??!