Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 17 Disember 2009

RASHIA ANAK BADAK



TEKNIK BADAK MELANGSINGKAN BADAN - BERENDAM TANPA NAFAS





KENAPA BADAK SUKA BERLARI?




KENAPA ANAK BADAK SUKA BERLARI ?


nota:

tunggu dan nanti
nanti dan sabar
sabar dan berahi

apakah rahsia anak badak berlari lari kah kah kah




11 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Syam ooii!

baik punye bantai hari ni..heheehee..

koboi berkata...

kah...kah...kah..

Mana satu gambar anak badak Bro??

Aku tengah kompius ni. (Sambil terguling2 ketawa)

Ku Tendang Setan berkata...

sebab anak badak perasan HOT!! haha

Khun Pana aka johanssm berkata...

Siapa hantar wang berkilo-kilo ke dubai.
Berlari lari sambut wang kat dubai.
Lari Mama lari ...

Qaseh Bonda berkata...

Terdetik di hati saya kenapa agaknya tuan hamba marah sangat ngan adinda ni sorang...

Kadang2 ada sejarah luka buat kita benci pada seseorang tapi pada masa yang sama macam kita tak dapat lupakan dia.

Maaf mengganggu emosi tuan hamba yang teramat sangat menghina ciptaan Tuhan ini.

AnakSemuaBangsa berkata...

SINGAPURA: Datin Seri Rosmah Mansor berkata, beliau tidak risau dengan begitu banyak tuduhan jahat dan liar dilemparkan terhadapnya oleh pihak yang bersikap memusuhi beliau.

Rosmah berkata, sebagai isteri Perdana Menteri beliau lebih fokus dalam kerjanya membantu rakyat mendapatkan kehidupan lebih sempurna dan baik, begitu juga masa depan.

“Saya tidak punya masa untuk melayan mereka,” katanya kepada media Malaysia di sidang akhbar di sini, semalam apabila ditanya mengenai perasaannya terhadap banyak tuduhan negatif tersebar dalam negara yang mengaitkan diri beliau.

Rosmah berkata, beliau, malah suaminya juga, tidak terjejas tumpuan atau terlalu mengambil kisah dengan dakwaan itu oleh kerana mereka fokus dalam kerja.


Rosmah berkata, bila beliau bertemu dengan isteri pembesar asing, mereka memberitahunya mereka juga menjadi sasaran parti politik pembangkang.


Jadi, isu ini adalah budaya universal, datang daripada orang yang tidak senang dengan kerajaan,” kata Rosmah dan menambah tuduhan itu lebih hebat bila pilihan raya semakin hampir. — Bernama

>huawhuawhuaw..tak sedar maruah diri dahh..

Tanpa Nama berkata...

Ini baik punya anak badak ni... Pandai main badminton pulak tu... Saintis tengah pening kepala memikirkan kejadian aneh ini... hah..hah..hah..

Jebat_Musibat berkata...

Kat tv setiap hari.

Jika ada Najib, mesti ada dia.

Tapi kalau ada dia, belum tentu ada Najib.

naik muntah hijau aku nengok dia menari.

macam..... badak!

Tanpa Nama berkata...

hi qaseh bonda...kalau org jahat mmg patut dihinapun.x kan nak puji pulak...apa jasa dia pada negara?perabihkan beras je.org2 yg suka kat dia pun semua dipergunakan atau digunakan je..sedarlah jgn jadi bodoh!

Tanpa Nama berkata...

Apa dia nak kata?

Soalnya beranikah pihak berkuasa seperti .....; ......; dan ...... mengambil tindakan kepadanya?

Jika berani, sanggupkah ....... mensabitkan dia ni dengan hukuman yang setimpal dengan undang-undang?

Rasa akulah, kejadian ini akan hilang di angin lalu.
Samalah dengan kejadian diN9 baru-baru ini.
Dan, mufti kampung eeeee pun akan kecut telur.

Tak pecaya? Tungguuuuuuu!

Tanpa Nama berkata...

oiii jangan main2. First lady tuuu

Dapatkan Latest Blogger Template di sini