Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 17 Disember 2009

TIONG AKAN DI TANGKAP



INI BUKAN GAMBAR BURUNG TIONG



INI BARU BETUL GAMBAR BURUNG TIONG


AUTHORITIES TO NET PKFZ BIG FISH - malaysiakini

Chinese dailies Nanyang Siang Pau and China Press have fingered Bintulu MP Tiong King Sing as the next person likely to be brought to book over the Port Klang Free Zone (PKFZ) scandal.

Both the sister dailies featured articles on their front pages alluding to this.

According to Nanyang, "reliable sources" told the paper that "action" would be taken against Tiong without any specifics.

KAH KAH KAH…

kah kah kah… APA KHABAR DATUK AZIM…kah kah kah..

kah kah kah… LAMA TAK NAMPAK… MANA GI ?... kah kah kah..

kah kah kah… CHRISTMAS INI TAK PERGI PARIS KE ?... kah kah kah..





7 ulasan:

alfaberlian berkata...

Salam

kah..kah..kan.. Tiong King Sing kah.. kah.. kah Menyanyi Raja Tiong kah.. kah..kah...Menyanyi lagu sedih kah..kah..kah..uhuk..uhuk.. uwekkkk.....

MAT LENDIR KG LONEK berkata...

Kwang! Kwang! Kwang! Kwang!
Burung tiong jinak dah nak kena tangkap.
Burung gagak hitam yang banyak makan bangkai tak kena tangkap jugak ker?
Agaknya susah nak tangkap burung gagak sebab terbang tinggi sikit.
Burung gagak pon suka duduk dapat perlindungan kat pokok-pokok besar!
Cara paling mudah:
Bila PR naik nanti buatlah aktiviti menembak burung gagak pulak.
Jangan bagi burung gagak terbang lagi makan bangkai!!Sebab? makan bangkai tu bedosa!

Tanpa Nama berkata...

er... bro hisham, apa kenamengena azimzabidi dengan rajationg???

tolong refresh memory (lupa atau keliru dah, maklumlah, gerombolan UMNgOk-BoNgok ni banyak sangat kes depa, bertimbun2 sama tinggi dgn petronas twin towers depa tu letak bertindan atas satu sama lain!)

-average joe-
klakka-la.blogspot

p/s apalah keputusan bola 1malaysia petang ni ye?

Johan 23.01.84 berkata...

Jangan tangkap burung punai pulak..kahkahkah

Tanpa Nama berkata...

Selamat menyambut Hari Maulidur Rasul Nabi Isa kah kah kah!

Tuan Guru Al-Imam Besar Nicholas ada bagi hadiah tak kah kah kah!

RajaLintan® berkata...

tangkap la burung garuda skali...
kalau boleh garuda emas...

Tanpa Nama berkata...

Kalau betul ini merupakan berita baik satu Malaya. Tapi takkan pemimpin UMNO suci murni takdak sorang pun yang sangkut... bab2 duit ni mereka tak terlibat... payah nak percaya.

Dapatkan Latest Blogger Template di sini