Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 17 Disember 2009

HARI HARI AKHIR SAEKOR RASIS



MANA PERGI MALAOAN INI - ZZZZZZ LAMA SANGAT




NAZRI TELLS UTUSAN TO STOP RACIST AGENDA

Umno maverick Datuk Seri Nazri Aziz has continued to condemn Utusan Malaysia for its “outdated” racist propaganda, saying the Umno-owned newspaper must accept that Malaysia is a multi-racial country.

KAH KAH KAH..

kah kah kah…. MULA MULA BTN KENA TIBAI… kah kah kah..

kah kah kah… KEMUDIAN UTUSAN KENA TIBAI… kah kah kah…

woit… NEXT CHANGE APA?.... kah kah kah..

kah kah kah….GEROMBOLAN SENDIRI TUTUP KEDAI…kah kah kah..

nota:
ini perkembangan baik. satu malaysia
jangan ambil port dengan gerombolan.
biar malaon ini gaduh sama sendiri.
ganyang sampai terbarai kah kah kah




8 ulasan:

Khun Pana aka johanssm berkata...

Cilaka punya nazri..engkau ni tersalah makan obat ke?
Terberak lah tuan tuan melayu umno..
Terberak lah mereka yang suka main kepala lembu itu..hahaha

Najis belom habis dengan Bala ,altantuya, rajapetra ini pulak si Nazri mari buat kachau ..hahaha
Ini buat najib tak boleh stim walaupon ziana zain terbogel.

hahaha..bagus ponya drama.

pria malaya berkata...

bro...telupa tu..
che det pun kena tibai...org no satu Umno kene tibai dek 'budak bodoh' (ibrahim ali kata kat nazri)...hehe...

Tanpa Nama berkata...

Kalu Nazri terus kondem Ketuanan Melayu, tunggu masa saja dia pasti akan kena kondem atau dipecat! Ketuanan Melayu adalah oksigen UMNO, uuups oksigen kepada semua Ketua Bahagian UMNO, termasuk juga Profesor Kang Kung, ulamak, imam dan Ketua Agensi Kerajaan.

Tanpa Nama berkata...

semoga malaysia tidak ada ketuanan-ketuanan nie.. i hope we all live in harmony and peace. :)

Tanpa Nama berkata...

nak mintak Utusan tinggalkan Perkauman samalah macam nak makan jagung tapi takde gigi. Kah KAh kah

Dapatkan Latest Blogger Template di sini

TEKONG DARAT berkata...

salam...
bersama martabatkan sepak takraw sebelum kita ianya dibawa ke olimpik

HajiKepalaLembu berkata...

rindu lah kat mamat ni...dah keluar dari tingkat 4 kah. harap2 dia gaduh dgn bik mama

Tanpa Nama berkata...

Agaknya mamat ni nak join PR kot?
Aku harap jauhkan ler!
Punah PR kalau mamat ni join PR.

Tapi kan, bagus jugak mamat ni tibai utusan melayau.
Sekurang-kurangnya orang sedar apa yang PR cakap tentang utusan melayau tu memang betooooool belaka!

Orang sebelah sana aje tak faham-faham!

Kempen: Boikot utusan melayau dan banyakkan beli harakah/keadilan/ roket!