Rabu, 7 April 2010

AMARAN LAGI




SAMBUNGAN 48 JAM




IBRAHIM : MCA , GERAKAN JANGAN MENARI RENTAK DAP – malaysiakini

Ibrahim Ali berkata MCA dan Gerakan kini dilihat mengikut rentak DAP yang giat mempertikaikan sesiapa sahaja yang mempertahankan kepentingan Bumiputera.

Dia memberi amaran, kedua-dua parti komponen BN itu bakal kehilangan sokongan daripada golongan Melayu sekiranya terus mengambil pendirian seperti itu.

"Mereka (DAP) terus menerus memainkan jarum halus menyucuk dan memperbesar-besarkan sesiapa saja yang mempertahankan hak dasar afirmatif mempertahankan Dasar Ekonomi Baru, contohnya, maka mereka ini dicap sebagai rasis dan perkauman.

KAH KAH KAH…

woit… APA SUDAH JADI DENGAN AMARAN 48 JAM… kah kah kah…

woit... INI AMARAN SAMBUNGAN KE ?.... kah kah kah..

woit… BERAPA BANYAK NAK BERI AMARAN…. kah kah kah…

woit… INI SAMBUNGAN AMARAN 48 JAM KE?.... kah kah kah…

woit…. INI MACAM AMARAN JANGAN HISAP ROKOK…. kah kah kah..

kah kah kah…. TAK ADA SESIAPA AMBIL POT…. kah kah kah..

kah kah kah….ABISKAN AIR LIOR AJE…. kah kah kah…



16 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

kang lupe pulak rakyat malaysia diaorang pernah kasi amaran..yang ni amaran peringatan peringkat pertama..sambung lagi 48 jam..
jengx3

Tanpa Nama berkata...

"Dia memberi amaran, kedua-dua parti komponen BN itu bakal kehilangan sokongan daripada golongan Melayu sekiranya terus mengambil pendirian seperti itu."...woi brahim...melayu umno aje yang sokong sebab ahli melayu umno ni senang diperbodohkan oleh pemimpin melayu umno...

Lang berkata...

pernah tengok cerita gangster melayu dulu-dulu tak? kalau tak ingat aku kasi sikit hint... dalam cerita tu biasanya kalau gaduh pon, boss hantar anak buah dulu biar kene luku dek hero... lepas satu, satu dihantarnya... hingga tinggal dia dengan orang kanan. Kalau menang dan hero dah lunyai baru dia datang untuk melepaskan pukulan maut kat orang yang dah lemah tu... pastu ketawa terbahak-bahak ramai-ramai...

Kalau orang-orang dia dah tonggeng sana sini, tinggal dia dan orang kanan dia saja, apa lagi cabut... nanti dia akan repeat...

begitu la hero melayau kita ni... malangnya balaci pon kecut teloq mcm dia... jadi hanya mampu bagi amaran jak.. sehingga lah amaran teakhir yang akhir sekali, diikuti dengan amaran terakhir yang akhir sekali dan last sekali... dan lagi, dan lagi... sampai isu ni sejuk sendiri... tahap hero kangkung jak..

Tanpa Nama berkata...

tak lama lagi Ibrahim Katak akan dikenali sebagai 'Tauke Amaran'!!

Sesiapa saje nak bagi amaran baik kepada pemimpin2 UMNO/BN,PR,majikan, girlfriend, boyfriend atau pon sesiapa saje sila jumpa Ibrahim Perkasa Katak......memang power amaran Ibrahim !!

kah..kah...kah...

Tanpa Nama berkata...

APA bendanya asyik-asyik orang bukan Melayu tak kenang budi kerana dah diberi kerakyatan oleh orang Melayu? Bahalol siapa yang lahir di mana saja adalah rakyat negara itu, maknanya jika si KATAK ditakdirkan lahir di Zimbabwee maka dia adalah Zimbabwee citizenship, sama juga jika dia dilahirkan dinegara Arab dia adalah warga negara sana jika dia mahu, tiada siapa boleh larang mengikut prinsip jus soli. Yang lahir di China atau India atau Indonesia dan bermaustautin daha tiada lagi, anak-cucu mereka yang lahir di Malaysia automatik warga Malaysialah, mereka ada haklah seperti orang Melayu yang juga lahir di Malaysialah melainkan tak faham konsep jus soli atau bebal/pekak yang orang Melayu saja diberi oleh Tuhan yang negara Malaysia ini adalah hak orang Melayu, itupun kalau ada disebut dalam al-Quran atau hadis palsu! Orang Cina Malaysia juga banyak sumbang kepada ekonomi negara, sebahagian besar cukai untuk membina masjid, bayar gaji staf Melayu di JPA, tentera Melayu, membiayai projek membangunakan orang Melayu yang malas melalui subsidi adalah daripada hasil kerja keras orang Cina, orang Melayu syok dapat macam-macam dah tu salahkan orang Cina tak habis-habis nak rampas ekonomi orang Melayu. Mana otak you hai PERKASA?

asyMok_Aambo berkata...

Biarkanlah Si Luncai dengan Labu-labunya...
Tak Gitu Tuan Tukar Tiub!
KAH KAH KAH
123 kali kalau mahu.

ich berkata...

wahhh

buku pasal ape plak nk kasik pasni??

buku lima???

dun tok sheet!!!

CYC berkata...

Setan hentam pontianak, ini baru baloi.

Abraham tak erti apa Ibrahim cakap. Abraham dan Ibrahim sama sama kenal dan erti RM saja., ini lagi berbaloi. Hidup 1JibMalaysia ! Eh, jib pulak, mana Proton. Nanti Mahafiraun marah .

Tanpa Nama berkata...

Banyak lama amaran daaa...
apa lagi keluarkanlah keris mu itu..

ayep sepa_ sarawak berkata...

KAH..KAH..KAH.. lagi kasi chan sama MCA.. apa pak kodok ibrahim ali in baik sangat la hati.. lepas satu tempoh tamat, dibagi nya lagi 48 jam.. hahahahahahaa... WOI!!!! pak kodok, org bumi terutama nya bumi s'wak tak kesah pun apa MCA kata pasal perlembagaan.. kita hanya MAHU kesamaan antara kaum!!!! konek si kodok nih dah jadik sayor.. tak berani..!! pengecut!! KKHHAARRRRKKKKTUUUUIIIII!!!! dari negeri Sarawak!!!

PEOPLE POWER berkata...

kah kah kah kah kah kah kah kah. dah la tu. bubar je la. buat malu je...

Tanpa Nama berkata...

bodoh lah punya amaran... adakah depa pi bagi pula buku perlembagaan secara percuma.. pada yang depa beri amaran...

kalau nak pakai kaedah ni hancur negara..

kalau buat anak luar nikah...bagi kondom

kalau org mencuri.. kasi dia duit


kalau org nak merogol kasi dia pelacur

kalau gagal.. kasi dia sijil lulus..

ini apa punya idea ni... baik bubar lah pertubuhan ni.. malu tau.

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o berkata...

dia orang bagi hadiah la pak cik ...buku

ana yang empunya berkata...

HOI... LU HINGAT GUA MAIN-MAIN KE..? Mu tau dok. Ini LAST warning ynag pertama

Tanpa Nama berkata...

kahkahkah ayat 'last warning yang pertama' tu yang tak boley tahan tu!

er, mungkin big chiep baru melangkah ke depan (tuhari baru hantar hulubalaci je melalak dulu), dan big chiep cuma nak mengingatkan org2 yg menentang tu, bahwa mereka telahpun diberi peringatan sebelum ini, jadi jangan buat2 lupa pulak ha! (dengan muka merahmarah bijimata tersembul dan mulut mengangalebar)

-average joe-
klakka-la.blogspot

mosabit berkata...

HAAEEEII......JEBAT...TURUN KAU......KALAU KAU TAK TURUN AKU YG NAIK.....

KAU KAN TAU..DAH BERAPA LAMA AKU TUNGGU KAU DI SINI...??

INI PUN DAH RASA NAK TERKUCIL NI KU TAHAN JEBAT.....

KAH KAH KAH KAH KAH KAH.....