Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 11 Ogos 2010

BERJIMAT CERMAT



MENYAMBUT BULAN RAMADAN




nota:
suami: hang ni hang ingat kat dia aje
isteri: apa you cakap ni sayang?
suami: mentang mentang ini.. 190 kilo...
isteeri: eh eh eh...tak de laa..
suami : i jumpa album dia dalam kereta... you nak cakap apa..
isteri : ooo album tu... i suka gambar tu... gambar slim melim tu
selaraskan
isteri: tengok muka you tak selaras langsung kah kah kah

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Lain kali teks pada dialog kartun harus dalam fon yang lebih besar kerana aden rabun, dah tua dan ramai yang tak boleh baca untuk nak tangkap humor dari pesan kartun itu. teksnya sebelum ini sangat kecil dan gerombolan UMNO pun tak boleh baca

Tanpa Nama berkata...

Sila click gambar utk zoom.