Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 11 Ogos 2010

MARI KETAWA SESUDAH SAHOR




THE BEST JUDGE MONEY CAN BUY IN MALAYSIA




nota:
semua boleh pukul harga
semua boleh diatur
malaysia boleeeh kah kah kah


13 ulasan:

Sivakumar berkata...

Hahahah

Dulu hakim korup dan tak bermaruah = Augustine Paul

Sekarang dia dah tinggalkan zuriat = Zabidin Diah

Bermacam macam team peguam Anwar mohon, untuk tengok statement polis, untuk dapatkan report hospital, untuk kaji hubungan Saiful dan Farah yang merupakan satu kesalahan di mana saksi boleh dipengaruhi oleh pihak kerajaan... semua pun Zabidin Diah ni tolak, tak kasi.

Ini keadilan yang apa macam ni?

Kita rakyat duduk diam tengok macam tak paham dan tak tahu apa apa.

Apa ini??

Sani berkata...

xpaham lawak ni..
siapa2 boleh terangkan?
apa yg cuba dikaitkan diaorang ngan burung & ayam?

ANGAH berkata...

sepusat sepusing mak bapak asing-asing,Yang Berkhidmat kononnya Yang Arif tapi pusing alam 360 darjah,siapa sebenarnya yang menghina Mahkamah?

Tanpa Nama berkata...

Kalau macam ni punya Mahkahmah dan Hakim tak payah buang masa dan wang ringgit rakyat jatuhkan hukuman terus hantar Sungai Buloh.
Halo PM... 1Malaysia ni bukan UMNO punya dan rakyatnya bukan ahli UMNO.
Akai kalau taruh kat kepala lutut inilah yang selau terjadi.

dukun melayu berkata...

ha ha ha ha ha ha..

kau jangan salah kan hakeeem..

kau jangan salahkan kerajaan..

kau salahkan melayu banyak murtad..

solat puasa perangai bangkai...

tidak mahu mengaku nabinya sendiri arab..

Tuhan murka turun azab..

Sebanyak 76 NGO Melayu bergabung hari ini bagi menubuhkan Majlis Perundingan NGO Melayu (MPM) dalam usaha mempertahankan dan melindungi hak-hak MELAYU serta agama ISLAM di negara ini.

Antara NGO yang menyertai MPM ialah Pertubuhan Pribumi Perkasa Negara (Perkasa), Majlis Bekas Wakil Rakyat Malaysia (Mubarak), Gabungan Pelajar Melayu Semenanjung, Persatuan Pemikir Profesional Melayu Malaysia dan Kongres Kesatuan Pekerja-pekerja Dalam Perkhidmatan Awam (Cuepacs).

thyYunx berkata...

to upgred da level of quality..
itu lah msia..
org len bngun..
kte pn nk bngun gak lohh..huhuh

Puan Ainon Mohd. berkata...

Profesion 'hakim' kini menjadi profesion yang paling tidak glamor selepas 'polis' dan 'JPJ".....

Tanpa Nama berkata...

woi!woi!woi!
1.Bulan puasa ni!!kalau nak cerita mesti bersama bukti atau eviden yang kukuh!!dokumen ka!resitka!gambaq ka!!baru dikatakan sebagai fakta!!kalau semua tu takdak!!fitnahla namanya!!!
2.Kalau tidak!!buat penat berpuasa jee!!dapat lapaq jee!!

Tanpa Nama berkata...

woi!woi!woi!
1.Tuan sivakumar!!
2.Apa punya lowyer!!pergi pada pointla!!yang dok pusing sana sini apa macam!!lidah bercabang kee!macam ulaQ!!!!
3.Dok persoal pribadi puak pendakwaraya buat apa!!kawin duala!!apa isu oii!!
4.Lepas ni!!ungkitla tentang sapa yang minum arakka!cacatka!!tak boleh jadi peguam!!tak boleh jadi pendakwaraya!!
5.Isu utama dah bertahun tak sentuh!!yang dok pusing bab teknikal!!apa pasai oii!!
6.Rasanya kes ni akan jadi macam kes beng hock!!!last sekali pendawakraya keluarkan surat wasiat benghock!!terkedu puak gobind tu!!kes anuar pulak!ada videola!!bukti paling kukuh!!
7.Sebab tu kalpai tu pusing sini!pusing sana!nak cari salah dari segi teknikal jee!!hangpa tak tenguk kes-kes kalpai!!menang disebabkan kelemahan teknikal pendakwa jee!!

Tanpa Nama berkata...

Mahkamah & sistem keadilan negara x adil. Fikir balik .... kalau sibuk nak pusing kiri kanan sampai nak terbalik, habis semua org nak kait ... apa cerita ............

Pada siapa yg tak percaya Makhamah & sistem keadilan negara ... mcm aku pernah ckp dulu kat TT ... sila cari pulau buat negara sendiri. Tak payah pakai undang2, guna pakai hukum rimba.

Khun Pana aka johanssm berkata...

Ayam bermakna pelacor .
"Augustine paul is a whore" dalam bahasa Matematik dan Sains kita.

Bapak ayam mati tinggal bangkai.
Kini ada penganti Bapak Ayam.

* tu lah , masa hidup jangan jual maruah diri , selepas mati ..kubur nya akan di kencing .

Tanpa Nama berkata...

@khun... kelas la sapa yang buat kartun ni... tinggi nilai semiotik dia... en sani? terima kasih kerana bertanya.. jawapan khun memang enlightening..

rattlehead berkata...

woi dukun melayu....

memang tuhan akan murka dan turunkan azab kalo PRU kali ke 13 tak humbanhkan UMGNOK (BN) ke dlm kubur....

aku kesian masih ada org yg tak nampak kejahatan UMNGOK Aka BN...maybe hati dia dah gelap dan takde hidayah dari tuhan.....ish3 kesian...