Isnin, 11 Oktober 2010

SENYUM - KETIKA MAKAN TENGAH HARI




GILA NAK MASUK TV



nota:
ramai yang gila nak masuk tv
cara cukup senang
di selangor buat demo di kawasan
majlis perbandaran dibawah pakatan

di pulau pinang
angkat slogan melayu
tuduh kerajaan pakatan
pinggir orang melayu
kalau muka hitam sangat
pakai bedak sikit
bila nampak cerah sikit kah kah kah

17 ulasan:

cicit ngah layor berkata...

Kalau nak lagi cepat keluor tv,buat mcm kawan si Saiful baru2 ni.....cepat mcm kilat.hehehehehe..Bior berdoser asaikan bergayer....yeryeryer. Macam - macaaaaaaaaaaaaam.

Mindakeparat berkata...

melayu mudah ditipu..

Tanpa Nama berkata...

ketawa sampai tocokik potai den,dibuek ehh...hahahaaaa

Tanpa Nama berkata...

Ha ha ha..

Tegline yang akhir tu ade klas...

Ha ha ha ..ambik bedak kasi muka putih ..ha ha ha...

Oiiii..kalau masih ade sedara kat Benua Keling jangan sebok nak mengaku Melayu ....baik lagi orang hindu..sebab kalau masih ade sedara kat India ..masih mengaku Hindu ..ha ha ha.

Tanpa Nama berkata...

Aloo babun kenapa nama kau tak ada dalam pencalonan PKR...tak kan nak hasut orang bergaduh dan buat demo aje..kalau nama kau ada dalam pencalonan PRK baru le muka kau masuk TV...babun masuk TV kah kah pencalonan PKR kah kah..babun jadi calon kah kah...dah tentu kalah kah kah kah....

rattlehead berkata...

org tua je kena tipu....nak tipu org muda memang tak dapek do.....

Tanpa Nama berkata...

pkr skrg mana ada telor nak demo2 ni....zaman pok lah dlu bole la......try buat skrg nak tengok

HantamSajaLahLabu berkata...

Kalau kepala babi berarak bawak kepala lembu pun bleh masuk tv gak.

Tanpa Nama berkata...

Kalau di Kedah Tunjuk perasaan kata air naik harga .

Tanpa Nama berkata...

SEJARAH TELAH MEMBUKTIKAN BAHAWA UMNO BERSEKONGKOL DGN YAHUDI SEJAK ZAMAN SEBELUM KEMERDEKAAN NEGARA LAGI…

Bila UMNO kata mereka yg memperjuangkan kemerdekaan tanah air kita ini.. maka hampir 80% golongan muda dan golongan cerdik pandai dari kalangan bangsa melayu akan bangun berdiri meminta bukti serta fakta yg kukuh siapa dia manusia2 dlm UMNO yg mempertahanankan tanah air kita dahulu..

Orang UMNO mana yg mengangkat senjata menentang penjajah..?? orang UMNO mana yg terpaksa melarikan diri ke dlm hutan dgn meninggalkan anak isteri / suami semata2 kerana diburu oleh tentera2 british kerana dituduh sbg komunis dan gerakan2 berhaluan kiri..

Tun Mahathir dan Tunku Bedol Raman Kat mana masa tu..?? dibawah naungan British bukan..?? menjadi anak emas Britishkan..!!

Knp para pemimpin melayu yg menentang British ditangkap di bawah ISA, dibunuh dan diburu sehingga ke dlm hutan..?? siapa yg menjadi dalang dan tali barut British serta pemberi maklumat risikan kpd pihak British tentang gerakan2 pejuang melayu tersebut sehinggakan mereka semua dijejaki dan ditangkap oleh british… ??

Golongan yg menjadi Baruah British inilah yg pada waktu dan ketika ini dgn tidak berasa segan silu mengatakan bahawa mereka semualah yg berjuang menuntut kemerdekaan..

Wahai sekalian Mahluk UMNO kalau kalian semua bodoh jangan pula cuba nak memperbodohkan org lain terlebih2 lagi golongan generasi muda melayu..

Semua org tahu yg UMNO ini dululah yg menjadi kakitangan serta mata telinga British dan bekerja dgn kerajaan British untuk mentadbir Malaya.. huhu.. kalau dgn Puak2 tak berpelajaran serta sengal bolehlah nak temberang… .

Semua org tahu bahawasanya,Orang2 UMNO nilah dahulunya yg mengampu pihak British serta menghasut serta merendah2kan org melayu dgn hasutan yang cukup popular pada masa itu..
” Macam mana org melayu nak perintah negara sendiri kalau nak buat Jarum sebatang pun tak tahu ”

Justeru itu UMNO dgn redha menerima pakai Perlembagaan Negara ciptaan Sir Load Reid ( seorang Yahudi ) hingga ke hari ini dan membakulsampahkan hukum Allah.. - bukti nyata UMNO bersekongkol dgn musuh Allah yang nyata..

Ketika British memperkenalkan konsep ” Jus Soli ” iaitu menerima dan mengiktiraf semua bangsa yg berada di Malaya ketika itu sebagai warga negara malaysia ( cina dan india ). Siapakah yg bersetuju dgn agenda yahudi tersebut..?? bukankah tangan2 UMNO yang menyambutnya dgn redha..?? walaupun ketika itu semua ulama` yg bercita-cita mendirikan daulah islamiah dalam negara kita menentang agenda Yahudi tersebut..?? Apakah UMNO masih nak menafikan segala kedurjanaan mereka ketika itu..

Tunggulah di makamah Allah dipadang Mahsyar nanti dan saksikan lah bagaimana Allah membentangkan segala2nya berhubung tentang peranan UMNO bersama2 Yahudi dan Nasara bersepakat merencanakan penubuhan negara proxy yahudi di Malaysia ini.

Kami merayu kepada sekelian Penyokong serta Ahli UMNO yang kononnya drpd golongan cerdik pandai melayu, silalah Tuan2 dan Puan2 senaraikan beberapa nama2 Para pejuang UMNO yg telah ditangkap serta dipenjara oleh pihak British dan telah menggadaikan nyawa mereka demi mempertahankan kesucian Agama dan Maruah bangsa Melayu..

Sila nafikan bahawa org yang merangka serta menulis Perlembagaan Negara Malaysia ( Sir Load Reid ) Bukan seorang Yahudi Laknatullah.. sehinggakan dalam frasa2 terakhir Perlembagaan Negara Yahudi sendiri menulis ” Bahawasanya selepas ini tiada sebarang Undang2, akta mahupun peraturan baharu yang boleh mengatasi segala Undang2 yang telah termaktub di dalam perlembagaan Negara baru Malaysia yang merdeka lagi berdaulat.

* Dengan termatrinya frasa2 terakhir tersebut maka segala hukum Allah telah dipijak2 serta diinjak2 di bawah telapak kaki yahudi Laknatulullah hanya dgn kita berpegang kepada Perlembagaan Negara ciptaan yahudi tersebut.

Sila cabar fakta dan sahutlah cabaran Aku wahai panglima dan srikandi ketuanan sekular UMNO..??
-pokio-

Tanpa Nama berkata...

kah kah kah..seekarang dah keluar tivi
Malaysia nak gubal
Akta Jenayah Sihir
dan sedang mengkaji untuk menubuhkan
Jabatan Siasatan Jenayah Sihir di bawah PDRM. syabas Malaysia.
http://www.malaysiakini.com/news/144999
M'sia disaran gubal Akta Jenayah Sihir

mat lendir kg lonek berkata...

kalau eee naina, kentut tak keluar bunyi pun buleh masuk tv tigasuku

kalau mem perkosa pulak, kentut keluar taik pun akan heboh kat satu melayau

kalau bik mama pakai songkok tinggi gst, riuh berita hairan

Orang Kelawar berkata...

Melayu UMNO sampai bila-bila jadi penipu.Macam-macam cara dan karenah tipuan boleh mereka rekacipta.UMNO pada nama aje,didalamnya ada mamak,pakistan,bumiputera sabah termasuk cina,siam dan juga orang asal.UMNO dah jadi rojak mamak.Pandai pulaktu mendabik dada mengatakan pejuang melayu,agama sehingga boleh pulaktu memberi hukum tentang pemberian duit judi,yang dia tahi judi tak apa.Apa nak heran perangai dah begitu dulu,kini dan selama-lamanya.Berdaki dan berkarat susah nak terkolokak.Terpaksa disiat kulit baru hilang karat dakitu.

Tanpa Nama berkata...

Mudah aje..... buat sepandok kutuk PR, kumpul beberapa orang yang sudah lama Umnonya, isytihar masuk Umno.

kahkahkah

mosabit berkata...

14:21 ni babun mana ae?....
babun melayu ker..babun melayu?..atau babun melayu?....
tak pun babun melayu ?...

kalau tt jadi calon...
bukanlah namanya tt lagi....

kah kah kah kah kah kah ...

Tanpa Nama berkata...

wat Tanpa nama;
2010 Oktober 11 14:21

TT bukan nk jd calon pun,ape ko cbuk..,jgn jd penjilat jubur umngokk la..bodoh,bahlul

EL STARZZ berkata...

BETUL AH SERIUS TGK MASUK TV.....nak tunjuk parties yg bersalah...tuh kadang ader jer harta kerajaan yg x bagi kat org sepatutnya camne lak tu kira....ala kira nak tunjuk kat malasia suh sokong "pihak yg benar"....Cheap publisity i wud say