Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 18 Jun 2011

JEMPUTAN MALAM ESOK - DEWAN PERHIMPUNAN CHINA




SEMUA DI JEMPUT HADIR








JEMPUTAN:
malam esok di dewan perhimpunan china kuala lumpur
jam 8.00 malam
sila datang

untuk mendengar taklimat dari bersih

pemimpin bersih akan memberi penerangan


BERSIH TETAP MAHU BERHIMPUN – berita hairan

Mohamad Sabu tuduh amaran polis ugutan terhadap orang ramai

KUALA LUMPUR: Penganjur Gabungan Pilihan Raya Bersih dan Adil (BERSIH) tetap berkeras meneruskan perhimpunan besar-besaran di ibu negara, Kuching dan Kota Kinabalu pada 9 Julai ini walaupun dinasihat membatalkan hasrat berkenaan oleh pelbagai pihak termasuk pasukan keselamatan.

Sambil memberi alasan akan memastikan perhimpunan berlangsung dalam keadaan aman dengan dipantau pihak berkuasa, Pengerusi BERSIH 2.0, Ambiga Sreenevasan, berkata pihaknya akan berbincang dengan polis dalam tempoh terdekat supaya perancangan itu dapat diteruskan.

nota:
sampaikan berita ini
kepada orang yang tidak
membaca tukar tiub
dan sekeh sekali kepala
mamat ini kah kah kah


nota:
jangan silap faham
bila sudah kena sekeh
mamat ini tak akan lupa
program malam esok
kah kah kah


12 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Anak2 muda yang tidak ada kerja kerana memang kerja tak ada:
Ayoh kita ke jalan raya.....
Buang kebesaran makhluk BN tu di hati kita,Yakinlah Allah yg berkuasa bukan Makhluk2 tu...
- Haji Salah

Tanpa Nama berkata...

Oh satu lagi, selepas Pakatan memerintah...Harap dewan perhimpunan CINA, Melayu, India ker tak ada lagi..yang ada dewan perhimpunan rakyat.
-Haji salah.

Tanpa Nama berkata...

Mohamad Sabu tuduh amaran polis ugutan terhadap orang ramai?

ni betul2 mengarut bodoh terlampau!
dalam sejarah dunia, belum ada rakyat tuduh polis mengungut rakyat sebab beri amaran kpd yg nak buat kacau bilau derdemo haram tanpa permit...kah kah kah

Berapa kerat yang kaki demo haram ni?
rakyat lain pun ada hak nak hidup aman, apa bodohnya nak buat kacau kat KL?
Yang ikut kepala pempuan ambiguk tu apa pasal...
jangan mencabar keselamatan negara, kalau nak jadi political animal, jgn kacau rakyat lain, kalau ada agenda dendam peribadi buat sendiri, jgn susahkan rakyat lain.
JANGAN SALAHKAN POLIS BILA KENA PANCUTAN AIR DAN GAS PENYAMAN, dah korang bodoh tak boleh diajar dan dah tahu itu akibatnya bila demo haram tak tentu pasal. Orang lain pun ada kerja masing2, orang bodoh piang je yang suka sangat buat huru hara sampai nak samakan kita mcm tempat lain.
RAKYAT LAIN2 NAK KEAMANAN BUKAN KEKACAUAN...JGN JADI BODOH!!!

Tanpa Nama berkata...

haji salah, sekolah cina n india masih nak lagi ke kalau PR menang?
jangan cakap kosong dan yg menang org lain. Takut nanti depa jadikan sekolah2 tu sikolah kebangsaan untuk semua pula...

Tanpa Nama berkata...

bagus juga kalau perkasa pun menentang demo haram jadah ni.

kita tengok pakatan haram punya janji nak buat demo haram yang aman.

apa yg aman kalau kacau satu kl?
apa yg aman kalau jam satu kl?
apa yg aman kalau hati2 haram mencabar polis?
org lain pun ada hak nak hidup cari makan yang halal di kl.

yg pakatan haram tau buat semua benda2 haram
bila polis tangkap kata polis kejam
ni lah penghasut berhati syaitan no 1 yg sengaja nak buat huru hara terang2an.

JANGAN INGAT PASUKAN KESELAMATM BODOH DGN LAWAK TIGA SUKU HARAM KORANG.

Kasi penuh lokap2 kl n penjara kajang, bila anak bini tak makan baru nak sedar apa makna HARAM JADAH.

TT dah sebati dgn benda2 haram ni, dah jadi darah daging, tu yang dia pakar pantau benda2 haram org lain buat..hanya jauhari mengenal manikam.

syabas TT..penjara menanti jika kita bersalah walau siapa anda.

Tanpa Nama berkata...

TT, saya sangat suka bahasa yang anda gunakan. Anda seorang yang multi-loghat yang melambangkan jiwa anda yang multicultural dan multidialek.Tahniah.Sekeh kepala dia orang yang masih biul macam Zul bisul tu.

serenity9260 berkata...

go go go bersih

Ni best bro!!!
Cool Aje : Gambar Kamera 268 Megapixel
Gempak Aje : Kereta F1 Berkuasa Hydrogen
Sejuta Trafik Ke Blog Anda!

Khun Pana aka johanssm berkata...

Harap Anti Lynas juga akan sampai.

Tanpa Nama berkata...

APAKAH kj umum kunun pemuda umngok akan berdemo sama 9julai, kemudian:

a)pusing di saat2 akhir umum tak jadi bila polis raja di 1malaysia berkeras tak beri permit berdemo walaupun kepada pemuda umngok, utk menunjukkan polis & menteri dlm negeri tidak memilih bulu ari2, bulu ketiak, bulu katak, mahupun buluroma mamak penebar roticanai - hatta bila bersih terus juga berdemo maka bersegera & bertalu2 lah umngok & seluruh kumpulan kera terpekiklolong menuding2 sehingga pru13 sebagai satu bahan kempen yg maha besar, bahawa pembangkang memang tidak hormat undang2 & cuma pengacau ketenteraman rakyat lalu tidak layak memimpin negara kerana akan mengakibatkan kacaubilau

atau

b)kj dan beberapa ekor shj kera memang turun juga berdemo walaupun polis raja di 1malaysia tidak memberi permit pada sesiapa, lalu polis pun bersegera menyembur & memperasap para pendemo hatta menangkap beberapa ketua2 kumpulan demo, termasuklah kj (dan mungkin 1-2 lagi dari kumpulan kera, berbanding berbelas-berpuloh dari bersih kerana jumlah pendemo kera sangat sedikit sedangkan bersih beratus ribu) - lantaran ketua2 pendemo ini disumbat dlm jubur isa yg jelek & kotor, lalu pru13 pun diadakan dengan pr tewas yg ketara akibat pr ketandusan calon2 berkaliber kerana ramai tersangkut dlm jubur isa (laksana ops lallang berulang), sedangkan kj sebagai collateral tidak mengapa tersumbat dalam jubur isa kerana dia memang tidak pernah tersenarai pun oleh najibun sebagai calon umngok-bongok

APAKAH hanya helah?

-average joe-
klakka-la.blogspot.com

azmie berkata...

nasihat utk yg dtg dr jauh utk berdemo. kalu kena tahan tengah jalan, bgtau pulis lu nak pegi konsert di stadium negara

Jebat2 berkata...

Bastard 8:52pm & 9:05pm, kalau bodoh jgn bagitau kat org, nanti malu diri sendiri. Belajar dulu hukum agama, sejak bila ada fatwa perhimpunan haram? Sejak bila dadah itu najis? SEMENJAK BILA ADA AGAMA BARU BERNAMA UMporNO?????? SEJAK LAHIR BASTARD MCM KAMU YG SESAT LAGI MENYESATKAN!!!!
Awas, ada kuasa yg lebih besar dpd kuasa manusia (jika kamu manusia).
Ada hukum yg lebih besar dpd hukum manusia (jika kamu org yg beragama).

Tanpa Nama berkata...

TT, kerajaan siap telefon rumah aku buat survey pasal bersih. dia tanya bapak aku nak join ke tak? setuju ke dgn negara kebajikan? sokong siapa dlm politik?

bapak aku sokong BN. dia siap offer suruh masuk politik. sbb dia dgr bpk aku asik kutuk pas. kalau aku yg jawab dah lama aku kutuk BN. haha.

tapi yg paling best, awal2 dia tanya ada internet ke x. takut bocor rahsia la tu. hahaha