Sabtu, 18 Jun 2011

KOTOR BERTAMBAH KOTOR



LALAT KOTOR AKAN BERSAMA



HISHAMUDDIN , KHAIRY MAIN WAYANG UNTUK GAGAL HIMPUNAN BERSIH : AMK – keadilan daily

Perbalahan Hishamuddin Hussein dan Khairy Jamaluddin berhubung perhimpunan sayap parti itu disifatkan sebagai wayang semata-mata.

Naib Ketua Angkatan Muda KEADILAN (AMK), Azmizam Zaman Huri berkata, apa pun sebabnya, ia bertujuan untuk menggagalkan perhimpunan Bersih 2.0 yang bakal diadakan di Kuala Lumpur pada 9 Julai ini.

“Ini semuanya wayang, sebenarnya tujuannya hanya untuk menghalang perhimpunan Bersih.

“Konon-kononnya nanti Pemuda Umno tidak akan diberikan permit. Jadi mereka akan kata tidak ada sebab untuk mengeluarkan permit kepada Bersih.

“Sebenarnya kita sedia maklum tentang perkara ini. Ia bertujuan untuk menakutkan-nakutkan peserta dan rakyat yang akan menyertai Perhimpunan Bersih 9 Julai nanti,” katanya kepada Keadilandaily.com.

Khairy dalam laporan media hari ini menegaskan akan tetap mengadakan perhimpunan Pemuda Umno, pada tarikh dan tempat yang sama perhimpunan Bersih diadakan.

Katanya, Pergerakan Pemuda Umno tidak gentar dengan ancaman Hishamuddin yang memberi amaran supaya bersedia menerima padah jika meneruskan perhimpunan itu.
Beliau dilapor berkata, Hishamuddin yang juga bekas Ketua Pemuda Umno boleh memberi amaran tetapi sayap Umno itu akan tetap meneruskan rancangannya, walau apa pun berlaku.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


nota:
memang ada niat nak buat huru
memang ada niat nak buat hara
tapi dah terlambat
orang ramai telah sedar
tak ada orang ambil pot

dalam surat khabar china
dilporkan menantau ayah
nak bawak 500 ribu penyokong
dalam akhar melayu berita ini tidak dilapor
mana nak raba 500 ribu
nak dapat 50 orang pun perit
kah kah kah


2 ulasan:

anti meLAYU BODOH.... berkata...

kasi tau BERSIH, sila berkumpul ikut kumpulan.1 kumpulan 5 orang,dan jarak antara 1 kumpulan dengan kumpulan lain tp tiap2 kumpulan ada sepanduk sendiri..
apa kata kalau buat camtu, polis leh tangkap tak..tentu takleh kn..
kalau berkumpul ramai dikatakan salah, kenapa kat kedai makan tak salh pun..lagi ramai..
kadang2 pikir undang2 Msia nie mengarut lee..macam bodoh jee..semua undang2 untuk kepentingan pihak tertentu jee..selagi rayat tak tukar KERAJAAN camnie lee sampai kiamat.kalau bertukat kerajaan dijamin akan lebih baik sebab pemimpin takut nak buat salah,kalau2 penggantinya nanti pembangkang, mesti masuk jell nyee..kalau tak tukar kerajaan jadi camnie lee, pemimpin takde rasa takut langsung..buat salah pun apa nak heran sebab penggantinya nanti boleh tutup..
KEMPEN BARU--mula dari sekarang..promosi kaw2, pasti berkesan sebab makcik2 pakcik felda rasa semua orang dah berubah angin.pemikiran melayu lebih terpengaruh dengan promosi.kelemahan melayu dulu kini dan selamanya.jadi buat promosi kaw2 pasti melayu ikut punyee..
TUKAR KERAJAAN MALAYSIA

MENANTU AYAH TAK NK KALAH berkata...

TT JGN DUK NGATA GITU KT MENANTU AYAH, TAK BAIK... BIARLAH DIA NK TUMPANG DIA NK GLAMOUR SETIAP KALI PAS BUAT HIMPUNAN, DIA PON TAK NGAKU KALAH NK BUAT JUGA... KAN DULU DIA PERNAH BUAT HIMPUNAN KT MASJID NEGARA, 20 JUTA YG DTG... RIUH RENDAH MASJID NEGARA, KALU TT ADA GAMBAR TU BOLEHLAH TUNJUK, KITA IMBAS KEMBALI... TU YG NAJIB MARAH TU, NAJIB PON BUAT JUGA HIMPUNAN BELIA KT PUTRAJAYA..LG RAMAI DEKAT2 21 JUTA BELIA DTG...

KAN BAGUS MEMERIAHKAN PESTA BERHIMPUN SEBAGAI BUDAYA POLITIK BARU... OLEH ITU JGNLAH TT CKP MCM TU, NATI DIA MERAJUK SAPER NK PUJUK? KE NK SURUH MADEY PUJUK... DH LAMA DAH...UHUK UHUK UHUK