Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 17 Jun 2011

PAKAI TOK FAKIR PULAAAAK




INI LEBAI PAUL




nota:
cakap lebai paul ini
lebih diyakini
dari cakap tok fakir yadim
kah kah kah





HIMPUNAN BERSIH CANGGAH NILAI ISLAM DAKWA YDP YADIM
- minsider

Yang Dipertua Yayasan Dakwah Islamiah Malaysia (Yadim) Aziz Jamaludin Mohd Tahir mendakwa Himpunan Bersih 2.0 pada 9 Julai ini bertentangan dengan nilai dan etika Islam.

Selain itu menurut beliau, perhimpunan aman anjuran Gabungan Pilihan Raya Bersih dan Adil (Bersih) merupakan satu helah untuk mengheret rakyat ke dalam kancah politik yang lebih besar.

“Usaha itu merupakan percubaan pemimpin tersebut untuk menguji pengaruh, dan kerana itu sanggup menipu lebih ramai rakyat kononnya, sistem yang pernah memberikan kemenangan kepadanya dulu dan sedikit peluang berkuasa sebagai tidak boleh dipertahankan, ia perlu dirombak dan diberikan jaminan baru sesuai dengan keperluan mereka.

“Pemimpin sedemikian merupakan orang yang tidak mempunyai jiwa perjuangan yang besar, mereka berminat mengadakan rusuhan kerana mempunyai agenda politik yang lebih besar,”

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit…MACAM MACAM DI GUNAKAN UNTUK TIPU RAKYAT…. kah kah kah..

kah kah kah… MULA MULA DEMO BUKAN BUDAYA KITA…. kah kah ka…

kah kah kah… DEMO BUKAN BUDAYA MELAYU…. kah kah kah…

kah kah kah…DEMO BUDAYA BARAT…. kah kah kah..

kah kah kah…TAPI ORANG RAMAI MASIH TAK AMBIL POT… kah kah kah…

kah kah kah…INI ISLAM PULAK DIKATAKAN ANTI DEMO…. kah kah kah

nota:
pelik tok fakir ini
tak ada jumpa ayat ke
yang kata tak boleh
menipu dalam pilihanraya

tak jumpa ayat ke
kerajaan zalim wajib di lawan?

tak jumpa ayat ke
jangan makan harta orang ramai?

tak jumpa ayat ke
kalau memimpin jangan menipu?

apa punya tok fakir
minta tok fakir ini buat sumpah laknat
yang dia tak pernah canilingus
kah kah kah


KAKI KELENTONG




20 ulasan:

Tok Jebat berkata...

Ulama makan gaji serupa itu ular dalam semak daaa.........

Tanpa Nama berkata...

Ustaz pukimak mana pulak ni?

Tanpa Nama berkata...

Ulasan Lebai Malang dari negara Malangsia

Tanpa Nama berkata...

Pilihanraya Umum 2008 - Dr Lo’ Lo’ Haji Mohd Ghazali menewaskan Calon BN di Titiwangsa, Datuk Aziz Jamaludin bin Haji Mohd Tahir dengan majoriti 1,972 undi. Dr Lo’ Lo’ memperolehi 17,857 undi manakala Datuk Aziz memperolehi 15,885 undi. Ini bekas calun UMNO yang kalah da.......

Anti Telan berkata...

Sebenarnya YADIM ini dah lama terpesong semenjak tekongnya bernama Nakasone?

Maksud YADIM ni...'Yayasan dengan Imam Madey'...kah kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Cer tanya tok yadim, dok perabih duit yadim buat lawatan ke indon, afrika selatan tu sape punya kerja?

Tanpa Nama berkata...

UMNO/BN sudah takut, kencing sudah keluar...semua rakyat sudah bangun !!! hancurkan UMNO/BN !!

rmj berkata...

Begitu gek dgn Khutbah Jumaat tadi,Khatib bacakan.

Tak der ayat lain ke selaian dari menyeru umat Islam Mengwakafkan Harta.,duit atau Emas atau intan, Berlian.

Di katakan bagi memudahkan Umat Islam Mengwakafkan Harta di buat satu skim Tunai,yg.mana jumlah pembelian lot serendah RM10 pun bolh.,di sumbangkan.

Tunggu punya tunggu apa kesudahan atau utk apa Zakat di gunakan dgn Duit atau harta wakaf ,tidak pula di jelaskan.

Maka kita sudah dapat mengagak, yg.penting, "collect" berapa banyak duit atau harta kemudian mereka akan bena Bangunan utk di sewakan atau membeli tanah utk di Niagakan.,atau beli kenderaan pejabat bagi kemudahan kakitangan.

Yg.miskin ,yang fakir, yg.memerlukan, yg.perlu bantuan,pertolongan atau seperti yg.di saran dalan hadis serta Alquraan, SEBAGAI PENERIMA, mereka lupakan,.,atau kalau nak gek mesti di letakan berbagai bagai syarat yg.tak der kaitan ,contohnya mesti dari kalangan UMNO atau Barisan.,atau mana mana yg.sealiran,kroni atau rakan taulan kekawan yg.rapat dgn org.dalaman..

Kita dah banyak belajar dari Sejarah,duit zakat di salah gunakan.

Jgn Maree!!!

Tanpa Nama berkata...

Ulama kalau nak gaji besar rumah besar senyap2 sudah

Tanpa Nama berkata...

UMNO MUST BE DESTROYED!!!!!

Tanpa Nama berkata...

ULARmak UMNO kalau rasauah,menipu ,membunuh,merogol dan sapu duit rakyat dan negara sonyap sopi.
Dulu Imam Mahathir Kutty dan sekarang Lebai Najib al sumpah Laknat....lingkup habis semua.

Tanpa Nama berkata...

Baca:

aspanaliasnet.blogspot.com.mengenai perhimpunan BERSIH.Support Pak Aspan!

Khutbah Jumaat tadi pasal isu fitnah - video seks. Ternampak pulak, mantan menteri pelancungan (Tan Sri Sheikh Fadzir) yang berserkup dengan rambut palsu dengar khutbah.

Fuckir 1malaysia berkata...

Ni hampir semua Negara Arab islam tengah buat demo.Apako jadah pantat mak lebai fakir ni ingat diarong semua bukan islam ker>?ni nak jadi barua Umno maka Agama pun diputarbelitkan.Zaman Nabi dulu pun ada peperangan, rusuhan dan pemberontakan untuk menegakkan kebenaran.Bersih pun minta benda yang sama kebernaran dan keadilan dalam pilihanraya.dalam konteks ni Maka Fakir Burit ni otak bodoh kuat makan karipap panas dan apam balik la dikatakan.

kgpadangbalang berkata...

aku tergelak kuat (LOL) bila baca pasal ADIM mula terpesong sejak diketuai Nakasone....

Nakasone tu tak salahnya ex-PM jepun....

mungkin Nakhaie Ahmad yang dimaksukannya....

KAH! KAH! KAH! nakasone....

Tanpa Nama berkata...

apa kata setiap peserta mendapat, mengumpul & merekodkan (atau menyerahkan kpd penganjur utk direkodkan) resit2 bagi setiap pembelian yg berkaitan dgn demonstrasi aman ini kelak - daripada resit pengangkutan hinggalah resit makanan/minuman sewa tempat tinggal, beli t-shirt bersih 2.0, beli saputangan/topeng nak tutup hidung, guna tandas berbayar, beli ubat, dsbnya.

selesai demo, kita congak & jumlahkan - dan kita laporkan angka itu pada lebai fakir!
sure dia rebah seraya melolong2:
saya boleh kaya, saya bukan fakir!

Tanpa Nama berkata...

"minta tok fakir ini buat sumpah laknat yang dia tak pernah canilingus"

kah.. kah.. kah.. gampang kau TT

Tanpa Nama berkata...

Aziz Jamaluddin ni dapat jawatan ni satelah kalah diParlimen Titiwangsa,dibelasah oleh YB Dr.LoLo.Dulu sekadar Pengerusi JK Mesjid Kg.Baru aje bukan ulamak pun.Biasalah dalam UMNO,kalau kalah jadi calun PRU pasti ada imbuhan dan sagu hati.Dahlah bangang,nak tunjuk pulak.

Tanpa Nama berkata...

sikap orang islam memalukan diri sendiri,di sini kita boleh tengok tahap pemikiran yang ada.sebab itu badan yang berkaitan dengan agama ini menjadi bahan ketawa.

Tanpa Nama berkata...

Hanya buat menambah kebusukan Islam yg dah busuk dek tok fakir dolu-dolu. Betapa dlm darah dah jadi bangkai dimamah virus jahiliah. Pandang la kat taib azamuddin, pd baharom, pd ustz kamus atau pd wajah anakbini yg syahdu diberi makan dgn hasil lanun dan pengkhianat Islam. Inilah dia jika tak munafiq, memang dah buta dan dipatahkan tengkuknya memandang langit watan sarat dgn najis manipulasi neokolonis-aka-barua thogut. Sah suatu manifestasi sunnah-wal-rasuah. Kekadang tenguk dia sujud nampak kesian sebab otak penuh dgn taik umnoo. This kind of ulama has no point of return but to swim with The Devil.

Tanpa Nama berkata...

sekurang2nya mereka masih solat n sujud pada ALLAH swt.

Daripada melayu2 yg tak tak tentu hala sujud kemana
dan yang sumpah seranah mencarut tah apa2

jgn kutuk org yg beramal ibadat bila kita pun fardu ain n sembahyang tunggang langgang..tak percaya tanya TT..